eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BełchatówDostawa soli drogowej dla PGM Sp. z o.o. w Bełchatowie



Ogłoszenie z dnia 2025-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa soli drogowej dla PGM Sp. z o.o. w Bełchatowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590002230

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czyżewskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 6323773

1.5.8.) Numer faksu: 44 63126233

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgm@pgmbelchatow.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgmbelchatow.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1046911

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa soli drogowej dla PGM Sp. z o.o. w Bełchatowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-796514a5-c26b-48ba-a39c-a5c3de4276c7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00166528

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00030721

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/ZP/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 168000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę soli drogowej (luzem) wraz z transportem i rozładunkiem spełniającej wymagania normy PN-86/C84081/02 lub równoważnej oraz spełniającej wymagania:
1) postać niezbrylająca gruboziarnista; 2) wolna od zanieczyszczeń pochodzenia mineralnego, typu drobne kamyki mineralne, jak również zanieczyszczeń tworzyw sztucznych; 3) skład chemiczny soli drogowej:
- zawartość chlorku sodu min. 97%; - zawartość antyzbrylacza min. 40mg/kg - zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie max. 1% - zawartość wody max. 2% - frakcja ziaren > 6 mm max. 10% - frakcja ziaren < 1 mm max. 60% 4) sól w momencie dostawy nie może być zbrylona; 5) przewidywana wielkość zamówienia 400 Mg; 6) termin płatności min. 30 dni od dnia otrzymania faktury; 7) minimalna wielkość planowanych dostaw 25 Mg; maksymalna wielkość planowanych dostaw 100 Mg; 8) miejsce dostawy wraz z rozładunkiem: 97 – 400 Bełchatów, ul. Pabianicka 72; 9) zapotrzebowanie Zamawiającego uzależnione jest od warunków zimowych w terminie realizacji umowy. Dokładne określenie ilości będzie następowało w składanych i potwierdzanych zamówieniach. Wykonawca nie będzie w przyszłości dochodził żadnych roszczeń z tytułu niezrealizowanego przez Zamawiającego zakupu ilości soli. 10) Wartość całego przedmiotu zamówienia musi zawierać cenę soli z transportem do miejsca dostawy. 11) oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać walory użytkowe przy zwalczaniu śliskości zimowej i nadawać się do posypywania nawierzchni drogowej w zimowym utrzymaniu dróg; b) oferowany przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom higienicznym; c) oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać żądane przez Zamawiającego parametry i wymagania- potwierdzenie parametrów przez niezależne akredytowane laboratorium, wystawione nie wcześniej niż 30.09.2024 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206640,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206640,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kopalnia Soli KŁODAWA SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6660003338

7.3.3) Ulica: Al. 1000-lecia 2

7.3.4) Miejscowość: Kłodawa

7.3.5) Kod pocztowy: 62-650

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.