Ogłoszenie z dnia 2022-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00065288/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-23
- 2022/BZP 00071458/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa komór dla zwierząt laboratoryjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowy Instytut Weterynaryjny - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000080252
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Partyzantów 57
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@piwet.pulawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwet.pulawy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://piwet.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
weterynaria
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa komór dla zwierząt laboratoryjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc381c8a-946b-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00166565
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065288/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ-23/19/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 261375,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komory środowiskowej dla zwierząt wraz z wyposażeniem. Komora dedykowana do utrzymywania kawii domowych, szczurów lub myszy zamiennie. Komora mogąca pomieścić dedykowane klatki wraz z niezbędnym wyposażeniem dla minimum 18 szt. kawii domowych o średniej wadze 400-600g z możliwością podziału zwierząt na co najmniej 6 grup badanych kawii.4.5.3.) Główny kod CPV: 44400000-4 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane
4.5.5.) Wartość części: 169125,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komory środowiskowej dla zwierząt wraz z wyposażeniem. Komora dedykowana do utrzymywania kawii domowych, szczurów lub myszy zamiennie. Komora mogąca pomieścić dedykowane klatki wraz z niezbędnym wyposażeniem dla minimum 30 szt. kawii domowych o wadze do 450 g.4.5.3.) Główny kod CPV: 44400000-4 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane
4.5.5.) Wartość części: 92250,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266750,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266750,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266750,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Animalab Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL7792427277
7.3.3) Ulica: Dąbrowskiego 343
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-419
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266750,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający, Państwowy Instytut Weterynaryjny – Państwowy Instytut Badawczy w Puławach, stosownie do treści art. 222 ust. 4 Prawa zamówień publicznych, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. łącznie na obydwie komory 321.491,25 zł brutto (zadanie 1 – 208.023,75 zł.; zadanie 2 – 113.467,50 zł.).
Po otwarciu ofert Zamawiający stwierdził, iż jedyna złożona w tym postepowaniu oferta złożona na zadanie nr 1 i zadanie nr 2 przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wskutek analizy swych możliwości finansowych Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty wstępnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty dla zadania nr 2. W związku z powyższym Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie na zadanie nr 2.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Dostawa doposażenia spawalniczego w ramach projektu Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Powiecie Puławskim - II edycja
- ,,Zakup i dostawę wielofunkcyjnego urządzenia do oczyszczania mechanicznego oraz zimowego utrzymania dla Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Puławach"
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2514L"
- Dostawa tlenku cynku ZnO (biel cynkowa) w ilości 12 000kg
- Usługi serwisowe specjalistycznej aparatury laboratoryjnej
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu typu kombi-van dla IUNG PIB w Puławach
więcej: przetargi w Puławach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.