Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00158707/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-31
- 2023/BZP 00206329/01 - Wynik z dnia 2023-05-09
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa tonerów do drukarek biurowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Centrum Informatyki w Opolu
1.2.) Oddział zamawiającego: Centrum Informatyki w Opolu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600252
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Firmowa 1
1.4.2.) Miejscowość: Opole
1.4.3.) Kod pocztowy: 45-594
1.4.4.) Województwo: opolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.ci@zus.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia Społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166591
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-04-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00158707
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
• Certyfikat potwierdzający zgodności parametrów technicznych (raport z testów wydajności wykonany przez jednostkę niezależną od producenta, która posiada akredytację Polskiego Centrum Akredytacji znajdującego się na ul. Szczotkarskiej 42, 01-382 Warszawa, lub inne jednostki równoważne oceniające zgodność), w tym wydajności określonych na podstawie norm ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych (lub norm równoważnych). Dokument może zostać wystawiony na grupę lub kilka rodzajów tonerów. Dokumenty należy bezwzględnie dostarczyć dla wszystkich typów tonerów równoważnych (nie dotyczy tonerów oryginalnych),
• certyfikat potwierdzający, że oferowane tonery zostały wytworzone w systemie zarządzania jakością zgodnym z ISO 9001:2008 oraz ISO 14001:2004 lub normami równoważnymi, aktualny w terminie składania ofert,
• oświadczenie producenta tonerów i pudełek na zużyty toner, że dostarczane produkty równoważne są wyrobami fabrycznie nowymi, pochodzące z bieżącej produkcji nie są produktami regenerowanymi tj. zawierają jakiekolwiek elementy regenerowane lub refabrykowane, nie noszą śladów użytkowania, w pełni kompatybilnymi ze sprzętem, do którego są przeznaczone, o parametrach takich samych w stosunku do typu zamawianego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia oraz że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej producentów oryginalnych materiałów eksploatacyjnych.
Po zmianie:
Zamawiający wymaga wniesienia przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania tonerów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu, w formie pisemnej:
• potwierdzenia zgodności parametrów technicznych (raport z testów wydajności wykonany przez jednostkę niezależną od producenta, która posiada akredytację Polskiego Centrum Akredytacji znajdującego się na ul. Szczotkarskiej 42, 01-382 Warszawa, lub inne jednostki równoważne oceniające zgodność), w tym wydajności określonych na podstawie norm ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych (lub norm równoważnych). Dokumenty o których mowa należy bezwzględnie dostarczyć dla wszystkich typów tonerów równoważnych (nie dotyczy tonerów oryginalnych),
• oświadczenie producenta tonerów i pudełek na zużyty toner, że dostarczane produkty równoważne są wyrobami fabrycznie nowymi, pochodzące z bieżącej produkcji nie są produktami regenerowanymi tj. zawierają jakiekolwiek elementy regenerowane lub refabrykowane, nie noszą śladów użytkowania, w pełni kompatybilnymi ze sprzętem, do którego są przeznaczone, o parametrach takich samych w stosunku do typu zamawianego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia oraz że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej producentów oryginalnych materiałów eksploatacyjnych.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-04-11 09:00
Po zmianie:
2023-04-13 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-04-11 09:30
Po zmianie:
2023-04-13 09:30
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Przebudowa przepustu drogowego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 416 w km 38+015 w m. Głubczyce wraz z dojazdami
- Dostawa łodzi motorowej, hybrydowej kategorii R-2
- PSP Nr 5 z OI przebudowa dachu krytej pływalni
- Usługa ochrony nieruchomości zajmowanych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w województwie opolskim
- Realizacja usługi doradztwa specjalistycznego dla pracodawców z województwa opolskiego w ramach projektu pn. "Opolskie pracuje elastycznie" w podziale na 3 części
- Kompleksowe opracowanie, produkcja i montaż filmów o tematyce kulinarnej pn. "Opolska Kuchnia Tradycyjna - przepis na lokalny rozwój"
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kserograficznych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
- "Zakup sprzętu komputerowego do szkół Powiatu Mogileńskiego"
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem i wniesieniem materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz odbiór zużytych materiałów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.