Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00088451/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-09
- 2023/BZP 00105893/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku centrum szkoleniowo-konferencyjnego z bazą noclegową należącego do Zakładu Aktywności Zawodowej w Tucholi”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Aktywności Zawodowej w Tucholi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341515042
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świecka 89a
1.5.2.) Miejscowość: Tuchola
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-500
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 5591969
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaz@tucholski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zaztuchola.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b42ef69-a7a8-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
rehabilitacja zawodowa i społeczna osób niepełnosprawnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku centrum szkoleniowo-konferencyjnego z bazą noclegową należącego do Zakładu Aktywności Zawodowej w Tucholi”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b42ef69-a7a8-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166595
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028219/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku centrum szkoleniowo-konferencyjnego z bazą noclegową należącego do Zakładu Aktywności Zawodowej w Tucholi.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00088451
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/ZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1128140,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku centrum szkoleniowo – konferencyjnego z bazą noclegową w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Tucholi usytuowanego na terenie działki o nr ewid. 1460/10 położonej przy ul. Świeckiej 89a w Tucholi w formule zaprojektuj - wybuduj.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z wszelkimi wymaganymi prawem opiniami, uzgodnieniami i decyzjami oraz przekazanie na rzecz Zamawiającego ogółu autorskich praw majątkowych do powyższej dokumentacji,
2) wykonanie robót budowlanych (w zakresie I etapu robót określonych w programie funkcjonalno – użytkowym) zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami sztuki budowlanej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno-użytkowy, który stanowi Załącznik nr 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4. Zakres wykonania I etapu robót obejmuje w szczególności:
- przebudowę dachu,
- przebudowę balkonów,
- rozbiórkę komina,
- budowę klatki schodowej wraz z szybem do windy (bez montażu windy).
5. Całość opracowanej dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest przekazać w formie drukowanej oraz elektronicznej.
6. Dokumentacja projektowa powinna być zgodna z obowiązującymi przepisami, w tym z ustawą Prawo budowlane, Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz z zaleceniami Zamawiającego, jak również zgodnie ze złożoną ofertą oraz programem funkcjonalno-użytkowym.
7. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
1) W zakresie wykonania dokumentacji projektowej:
1) zapewnienia udziału w opracowaniu projektu osób posiadających uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności oraz wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych przez te osoby opracowań projektowych,
2) opracowania danych wyjściowych do projektowania, wykonanie badań i analiz uzupełniających niezbędnych do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej,
3) uzyskania wypisów z rejestru gruntów,
4) opracowania dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem dokumentu uprawniającego do realizacji robót budowlanych,
5) pozyskania we własnym zakresie wszelkich wymaganych opinii, decyzji, uzgodnień dokumentacji, koniecznych do uzyskania dokumentu uprawniającego do realizacji robót budowlanych,
6) przygotowania i złożenia wniosku o pozwolenie budowę,
7) uzgadniania na bieżąco z Zamawiającym dokumentacji i rozwiązań projektowych, w tym rozwiązań materiałowych;
8) szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia;
9) dostarczenia Zamawiającemu wszelkich kopii decyzji oraz innych dokumentów uzyskanych w toku wykonywania umowy od organów administracji publicznej oraz innych podmiotów lub osób w ciągu 3 dni roboczych po ich otrzymaniu,
10) przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej wraz z dokumentem uprawniającym do realizacji robót budowlanych.
2) W zakresie wykonania robót budowlanych:
1) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy,
2) zabezpieczenia i właściwego oznakowania robót oraz dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania placu budowy przez czas trwania realizacji zadania ze szczególnym uwzględnieniem ochrony zdrowia i życia ludzi, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
3) zabezpieczenia miejsca, w którym będzie znajdował się sprzęt przed dostępem osób trzecich, z wyjątkiem innych osób wykonujących w tym miejscu zlecone prace, w sposób zapewniający bezpieczne prowadzenie prac budowlanych,
4) poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,
5) poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót,
6) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci gazowej, sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej,) w toku realizacji przedmiotu zamówienia – naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,
7) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających,
8) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku,
9) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
10) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót w tym wywóz wszelkich zbędnych odpadów o ile strony nie uzgodniły inaczej i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.
8. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć harmonogram rzeczowo-finansowy uzgodniony z Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71210000-3 - Doradcze usługi architektoniczne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1597078,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4880000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1597078,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marbruk M. Kwiatkowski Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5552083736
7.3.3) Ulica: Długa 1
7.3.4) Miejscowość: Charzykowy
7.3.5) Kod pocztowy: 89-606
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie dokumentacji projektowej - brak danych na dzień składania ofert
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARBRUK M. KWIATKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MARBRUK M. KWIATKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1597078,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TUCHOLI
- Zakup samochodu osobowego typu Bus 7- miejsc z kierowcą układ napędowy hybrydowy typu plug in dla Technikum Leśnego im. Adama Loreta w Tucholi
- Likwidacja barier transportowych zakup mikrobusa dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Tucholi
- "Zakup wraz z dostawą masy na zimno"
więcej: przetargi w Tucholi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.