Og³oszenie z dnia 2025-03-28
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Serwis i materia³y eksploatacyjne do maszyn poligraficznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Akademia Sztuki Wojennej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011574244
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Al. gen. Antoniego Chru¶ciela 103
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-910
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@akademia.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.wojsko-polskie.pl/aszwoj/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Serwis i materia³y eksploatacyjne do maszyn poligraficznych.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bf8c4b11-8031-48c1-a367-cb2f8559d117
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00166612
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00062577/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.15 Serwis i materia³y eksploatacyjne do maszyn poligraficznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne dotycz±ce mo¿liwo¶ci korzystania z Platformy Zamawiaj±cego:
1. W celu bezproblemowej pracy z Platform±, Wykonawca powinien posiadaæ co najmniej:
- sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
- komputer klasy PC lub MAC, spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej;
- w³±czon± obs³ugê JavaScript;
- zainstalowany program AcrobatReader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.;
- zainstalowan± dowoln± przegl±darkê internetow± w wersji wspieranej przez producenta, obs³uguj±c± TLS 1.2.
2. W przypadku problemów technicznych dotycz±cych pracy Platformy mo¿na siê kontaktowaæ z serwisem dostêpnym codziennie od poniedzia³ku do pi±tku (z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00 pod:
- numerem telefonu: +48 (22) 257-22-23, − adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
3. Dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- dokumenty w formacie „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
- je¿eli w wyniku podpisywania kwalifikowanym podpisem elektronicznym pliku w formacie innym ni¿ „pdf" zostanie utworzony dodatkowy plik z podpisem, Wykonawca jest zobowi±zany przekazaæ Zamawiaj±cemu oba pliki (plik podpisywany i plik z podpisem),
- Zamawiaj±cy zaleca, aby kwalifikowany podpis elektroniczny, którym pos³uguje siê Wykonawca by³ podpisem wydanym na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, b±d¼ innych krajów nale¿±cych do Unii Europejskiej.
4. Dopuszczalny format podpisu osobistego:
- dokumenty w formacie „pdf” lub „xml” zaleca siê podpisywaæ podpisem wewnêtrznym (otoczonym),
- dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ podpisem zewnêtrznym lub otaczaj±cym.
5. Dopuszczalny format podpisu zaufanego:
- − wielko¶æ dokumentów nie mo¿e przekraczaæ 10 MB, dostêpny format podpisu „xml”.
6. Obs³ugiwane przez Platformê formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 2 GB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
7. Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
- Oferta Wykonawcy (ka¿dy plik za³±czony i zapisany przez Wykonawcê na Platformie w ramach oferty), widoczna jest w Systemie jako zaszyfrowana. Mo¿liwo¶æ otworzenia plików dostêpna jest dopiero po automatycznym odszyfrowaniu oferty przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert.
- Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
- Format kodowania tre¶ci w obrêbie platformy - UTF8.
- Ca³a komunikacja pomiêdzy u¿ytkownikiem Systemu a serwerem jest wykonywana przy u¿yciu bezpiecznego protoko³u HTTPS (szyfrowanie TLS).
- Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wp³ywu na Platformê Zamawiaj±cego. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem wymaganego terminu.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Akademia Sztuki Wojennej z siedzib± przy Al. gen. Antoniego Chru¶ciela „Montera” 103, 00-910 Warszawa.
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych z którym mo¿na siê skontaktowaæ siê za po¶rednictwem adresu e-mail: iod@akademia.mil.pl
3. Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstaw± prawn± ich przetwarzania jest art. 6 ust.1 lit. c RODO w zwi±zku z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych i rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu i udzielenie zamówienia.
4. Dane osobowe przechowywane bêd± przez okres niezbêdny, wynikaj±cy
z przepisów, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
6. Ograniczenie dostêpu do danych osobowych mo¿e wyst±piæ tylko w przypadkach je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci zgodnie z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych.
7. Dane nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego ani do organizacji miêdzynarodowej.
8. Osobie, której dane dotycz± przys³uguje prawo:
- dostêpu do danych osobowych przy czym w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby du¿ego wysi³ku zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby której dane dotycz± dodatkowych informacji,
- ¿±dania sprostowania dotycz±cych jej danych osobowych,
- ograniczenia przetwarzania w przypadkach wymienionych w RODO przy czym ¿±danie nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego.
9. Osobie której dane dotycz± nie przys³uguje prawo do przenoszenia danych osobowych, ich usuniêcia ani prawo wniesienia sprzeciwu, poniewa¿ przetwarzanie danych odbywa siê na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO.
10. W trakcie przetwarzania danych nie bêdzie dochodzi³o do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, ani do profilowania.
11. Osobie, której dane dotycz± przys³uguje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych osobowych (adres: 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2).
12. Podanie danych osobowych w zwi±zku z udzia³em w postêpowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowi±zkowe, ale niezbêdne do wziêcia w nim udzia³u. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ASzWoj-K-ZZP.2812.12.2025.EM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest serwis i materia³y eksploatacyjne do maszyn poligraficznych zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj±:
1). za³±cznik nr 2 do SWZ- opis przedmiotu zamówienia.
2). za³±cznik nr 9 do SWZ - projektowane postanowienia umowy
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50313000-2 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas gotowo¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ co najmniej 3 osobami które zostan± skierowane do realizacji zamówienia z których ka¿da posiada co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie w zakresie napraw i konserwacji maszyn XEROX D110 i VERSANT 80, oraz przeszkolenie w zakresie obs³ugi serwisowej maszyn poligraficznych XEROX D110 oraz VERSANT 80, potwierdzone certyfikatem lub ¶wiadectwem kwalifikacyjnym lub innym równowa¿nym dokumentem wystawionym przez producenta maszyny lub jego przedstawiciela.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 5 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temu ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami zgodnie
z za³±cznikiem nr 8 do SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Na ofertê sk³adaj± siê:1) Formularz ofertowy sporz±dzony zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ.
Do ofert Wykonawca do³±cza:
1) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z wykonawców;
2) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z wykonawców;
3) o¶wiadczenia Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ - je¿eli dotyczy;
4) pe³nomocnictwa z³o¿onego w formie opisanej w ust 9 - je¿eli dotyczy;
5) pe³nomocnictwa dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W przypadku sk³adania oferty przez spó³kê cywiln± zamiast pe³nomocnictwa Wykonawca mo¿e z³o¿yæ umowê spó³ki cywilnej z której w sposób jednoznaczny wynikaæ bêdzie sposób reprezentacji spó³ki cywilnej;
6) w przypadku, gdy oferta zawiera tajemnice przedsiêbiorstwa – dowodów
– zgodnie z zapisami ust. 7;
7) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±:
a) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.
Zobowi±zanie podmiotu udostepniaj±cego zasoby musi byæ podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
b) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby aktualne na dzieñ sk³adania ofert o braku podstaw wykluczenia i spe³nianiu warunków udzia³u
w postêpowaniu zgodnie z za³±cznikiem nr 3a i 4a do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Oferta wspólna.1) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenia zamówienie (konsorcja i spó³ki cywilne) ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Orygina³ pe³nomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kopia potwierdzona notarialnie opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza powinien byæ za³±czony do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie postêpowania, którego dotyczy i zakresu umocowania pe³nomocnika.
3) Podpisy na pe³nomocnictwie, musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Dokument pe³nomocnictwa winien zostaæ z³o¿ony w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie. Podpisy i po¶wiadczenie ze zgodno¶æ z orygina³em z³o¿one musz± byæ za pomoc± kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (spó³ki cywilne/konsorcja), ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z powodu, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy, i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (tekst jedn. Dz.U.2024 poz. 507.).
5) Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuj± Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±. Podpis i po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em musz± byæ z³o¿one za pomoc± kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci umowy okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 9 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-08 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w sposób opisany w instrukcji zamieszczonej na Platformie pod adresem: https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=akademia-mil&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-08 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-05-07
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê w stosunku do którego zachodz± okoliczno¶ci wskazane: w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U.2024 poz. 507)INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ¦WIADCZENIE US£UG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKO£Y BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIÊCY
- ¦wiadczenie us³ug cateringowych na eventach i zjazdach programów Szko³y Biznesu Politechniki Warszawskiej (w wiêkszo¶ci poza budynkiem Szko³y Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowo¶ci Nowa Wie¶ na terenie gminy Micha³owice." - nr postêpowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji ¶wietlnej na skrzy¿owaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postêpowania 068/25
- Wewnêtrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywn± dostaw± artyku³ów biurowych i papieru biurowego (numer postêpowania UD-IX-ZP-12-2025)
wiêcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.