Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00254144/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-12
- 2023/BZP 00249027/01 - Wynik z dnia 2023-06-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa druku i dostawy 15 pozycji w 5 częściach z dopuszczeniem ofert częściowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276015
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Więźniów Oświęcimia 20
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@auschwitz.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.auschwitz.org/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa druku i dostawy 15 pozycji w 5 częściach z dopuszczeniem ofert częściowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67316228-d438-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166612
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00116988/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Druk publikacji z dostawą
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-67316228-d438-11ed-9355-06954b8c6cb93.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie przy użyciu platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawców i Zamawiającego za pośrednictwem platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@auschwitz.org (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w module edukacyjnym
https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2022/07/Oferty-5.2.1.pdf
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, akceptuje te wymagania oraz warunki korzystania z ww. platformy.
a. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem platformy e-Zamówienia wynosi 150MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
b. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej złożenia na platformie e-Zamówienia. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz innych informacji przyjmuje się datę złożenia/wysłania ich na platformie e-Zamówienia albo w szczególnie uzasadnionych przypadkach o których mowa w ppkt. 1 ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego wskazany w ppkt 1 SWZ.
c. Ogólne zasady korzystania z platformy e-Zamówienia:
Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie e-Zamówienia, tj.:
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
- Komputer PC: Parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD; Zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04; Zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze,
- Tablet/Telefon: Parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS; Przeglądarka Chrome 61 lub nowa.
- Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies;
- Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj.: plików o wielkości do 150 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, docx, xlsx, csv, jpg, jpeg, tif, png, svg, zip, tar, gz, gzip, 7z, XAdES, CAdES, PAdES.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 111200,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I
Pozycja nr 1
Format: 150 (szer.) x 220 (wys.) mm
Objętość: 284 strony
Środek: papier posiadający następujące parametry: bezdrzewny, bezkwasowy, gram. 90 g, volumen 1.5, przykł. Alto Blanc 90g
(1.5), Munken Premium White 90g (1.5), druk 1+1 za wyjątkiem 22 stron kolorowych: 4-5, 30-31, 56-59, 84-85, 106-107,
132-133, 158-159, 182-183, 210-211, 230-231, 256-257.
Oprawa: twarda, całopapierowa 2,5 mm, oklejka 150 g kreda mat zadrukowana 4+0, folia mat, lakier wybiórczy, wyklejka
offset 140 g niezadrukowana, blok książki szyty nićmi
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 600 egz.
4.2.5.) Wartość części: 15000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II
Pozycja nr 2
Format: 170 (szer.) x 240 (wys.) mm
Objętość: 328 stron
Środek: druk 1 + 1, papier: offset 80 g
Oprawa: 4 + 0, karton 1 str. 350 g + folia mat, klejona
Publikacja posiada nr ISSN
Nakład: 500 egz.
Pozycja nr 3
Format: 145 (szer.) x 215 (wys.) mm
Objętość: 136 stron
Środek: druk 1+1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 80 g, wolumen 1.6, przykładowo Lux Cream 80 g
(1.6)
Oprawa: karton 1 str. 350 g, 4+0, 1 str. folia mat + lakier UV wybiórczo, oprawa klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.
Pozycja nr 4
Format: 145 (szer.) x 215 (wys.) mm
Objętość: 154 strony
Środek: druk 1+1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 80 g, wolumen 1.6, przykładowo Lux Cream 80 g
(1.6)
Oprawa: karton 1 str. 350 g, 4+0, 1 str. folia mat + lakier UV wybiórczo, oprawa klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.
4.2.5.) Wartość części: 17000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III
Pozycja nr 5
Format: 120 (szer.) x 210 (wys.) mm
Objętość: 64 strony
Środek: druk 4 + 4, papier posiadający następujące parametry: gramatura 100 g, wolumen 1.08, przykładowo Magno Volume 115 g (1.08)
Oprawa: ze skrzydełkami, format 120 x 210 mm + szerokość skrzydełek – 110 mm, druk 4 + 4 karton 255 g, folia błysk 1 str., grzbiet 5 mm, klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 1000 egz.
Pozycja nr 6
Format: 120 (szer.) x 210 (wys.) mm
Objętość: 64 strony
Środek: druk 4 + 4, papier posiadający następujące parametry: gramatura 100 g, wolumen 1.08, przykładowo Magno Volume 115 g (1.08)
Oprawa: ze skrzydełkami, format 120 x 210 mm + szerokość skrzydełek – 110 mm, druk 4 + 4 karton 255 g, folia błysk 1 str., grzbiet 5 mm, klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 1000 egz.
Pozycja nr 7
Format: 120 (szer.) x 210 (wys.) mm
Objętość: 64 strony
Środek: druk 4 + 4, papier posiadający następujące parametry: gramatura 100 g, wolumen 1.08, przykładowo Magno Volume 115 g (1.08)
Oprawa: ze skrzydełkami, format 120 x 210 mm + szerokość skrzydełek – 110 mm, druk 4 + 4 karton 255 g, folia błysk 1 str., grzbiet 5 mm, klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 1000 egz.
Pozycja nr 8
Format: 120 (szer.) x 210 (wys.) mm
Objętość: 64 strony
Środek: druk 4 + 4, papier posiadający następujące parametry: gramatura 100 g, wolumen 1.08, przykładowo Magno Volume 115 g (1.08)
Oprawa: ze skrzydełkami, format 120 x 210 mm + szerokość skrzydełek – 110 mm, druk 4 + 4 karton 255 g, folia błysk 1 str., grzbiet 5 mm, klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 1000 egz.
4.2.5.) Wartość części: 26400 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IV
Pozycja nr 9
Format: 120 (szer.) x 210 (wys.) mm
Objętość: 64 strony
Środek: druk 4 + 4, papier posiadający następujące parametry: gramatura 100 g, wolumen 1.08, przykładowo Magno Volume
115 g (1.08)
Oprawa: ze skrzydełkami, format 120 x 210 mm + szerokość skrzydełek – 110 mm, druk 4 + 4 karton 255 g, folia błysk 1 str.,
grzbiet 5 mm, klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 1000 egz.
Pozycja nr 10
Format: 120 (szer.) x 210 (wys.) mm
Objętość: 64 strony
Środek: druk 4 + 4, papier posiadający następujące parametry: gramatura 100 g, wolumen 1.08, przykładowo Magno Volume
115 g (1.08)
Oprawa: ze skrzydełkami, format 120 x 210 mm + szerokość skrzydełek – 110 mm, druk 4 + 4 karton 255 g, folia błysk 1 str.,
grzbiet 5 mm, klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 1000 egz.
Pozycja nr 11
Format: 120 (szer.) x 210 (wys.) mm
Objętość: 64 strony
Środek: druk 4 + 4, papier posiadający następujące parametry: gramatura 100 g, wolumen 1.08, przykładowo Magno Volume
115 g (1.08)
Oprawa: ze skrzydełkami, format 120 x 210 mm + szerokość skrzydełek – 110 mm, druk 4 + 4 karton 255 g, folia błysk 1 str.,
grzbiet 5 mm, klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 1000 egz.
Pozycja nr 12
Format: 120 (szer.) x 210 (wys.) mm
Objętość: 64 strony
Środek: druk 4 + 4, papier posiadający następujące parametry: gramatura 100 g, wolumen 1.08, przykładowo Magno Volume
115 g (1.08)
Oprawa: ze skrzydełkami, format 120 x 210 mm + szerokość skrzydełek – 110 mm, druk 4 + 4 karton 255 g, folia błysk 1 str.,
grzbiet 5 mm, klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 1000 egz.
4.2.5.) Wartość części: 26400 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ V
Pozycja nr 13
Format: 230 (szer.) x 180 (wys.) mm
Objętość: 80 stron
Środek: druk 4 + 4, papier posiadający następujące parametry: kreda mat 150 g
Oprawa: twarda całopapierowa, tektura 2,5 mm, oklejka 4 + 0 kreda 135-150 g, wyklejka offset 140 g niezadrukowana, folia
matowa 1 str., lakier UV wybiórczo, kapitałka biała, grzbiet prosty, szyta i klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 1000 egz.
Pozycja nr 14
Format: 230 (szer.) x 180 (wys.) mm
Objętość: 80 stron
Środek: druk 4 + 4, papier posiadający następujące parametry: kreda mat 150 g
Oprawa: twarda całopapierowa, tektura 2,5 mm, oklejka 4 + 0 kreda 135-150 g, wyklejka offset 140 g niezadrukowana, folia
matowa 1 str., lakier UV wybiórczo, kapitałka biała, grzbiet prosty, szyta i klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.
Pozycja nr 15
Format: 230 (szer.) x 180 (wys.) mm
Objętość: 80 stron
Środek: druk 4 + 4, papier posiadający następujące parametry: kreda mat 150 g
Oprawa: twarda całopapierowa, tektura 2,5 mm, oklejka 4 + 0 kreda 135-150 g, wyklejka offset 140 g niezadrukowana, folia
matowa 1 str., lakier UV wybiórczo, kapitałka biała, grzbiet prosty, szyta i klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.
4.2.5.) Wartość części: 26400 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 9
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana Umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu umowy, wskazanego w § 2 ust. 1 dopuszczalna jest w następujących okolicznościach:a) w przypadku zawarcia aneksu do umowy na podstawie art. 455 ustawy PZP w zakresie dozwolonej zmiany umowy, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na terminy realizacji przedmiotu umowy;
b) w przypadku zaistnienia wad w dostarczonych materiałach do druku uniemożliwiających prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy.
2. Wykonawca może złożyć Zamawiającemu wniosek o zmianę o której mowa w ust.1 pkt b) powyżej, w terminie 2 dni roboczych od dnia przekazania środka publikacji, wniosek złożony w późniejszym terminie nie zostanie uwzględniony.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania i udokumentowania wad materiałów do druku i ich wpływu na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy.
4. Termin wskazany w § 2 ust. 1 może zostać przesunięty o liczbę dni, w których Zamawiający usuwał wady materiałów do druku.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-14 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Złożenie oferty wraz z oświadczeniem i innymi dokumentami wymienionymi w Dziale XI pkt 9 SWZ oraz jej wycofanie odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-14 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawcę, w stosunku do którego zachodzą okoliczności,o których mowa w art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835) zwanej dalej
„ustawą tj. z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podtsawie Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisanego na listę na podtsawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o
którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o
przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 653) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będącą beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieni art.3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24
lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby sal dydaktycznych Collegium Inventorum Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Oświęcimiu w Oświęcimiu.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby sal dydaktycznych Collegium Inventorum Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Oświęcimiu w Oświęcimiu.
- "Dostawa dwuosiowego samochodu ciężarowego do odbioru odpadów (śmieciarka)"
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- Dostosowanie budynku hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Rajsku do przepisów p.poż.
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI WYDAWNICZE NA POTRZEBY SĄDU NAJWYŻSZEGO
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (124)
- Usługa publikacji - wydania monografii naukowej technicznej pt. Materiałowo-technologiczne aspekty procesu walcowania blach Zn-Cu-Ti z taśm odlewanych metodą Twin Roll Casting - DE-dzp.272-184/25
- Wykonanie folderu - ogólny informator o Magurskim Parku Narodowym.
- U/17/2025 Usługa druku i dostawy teczek okolicznościowych dla Biura Rektora
- Usługi drukarskie na potrzeby realizacji operacji wpisanych do Planu Operacyjnego KSOW+ na rok 2025
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.