Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00106967/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Mycielinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mycielin z siedzibą w Słuszkowie 27
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855469
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słuszków 27
1.5.2.) Miejscowość: Korzeniew
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-831
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@mycielin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mycielin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl, bip.mycielin.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Mycielinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae575654-b353-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166619
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039745/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Mycielinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020 w ramach: Osi Priorytetowej 3 „Energia” działania 3.2 „Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym” Poddziałania 3.2.1 „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00106967
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Mycielinie. Zadanie realizowane jest z
udziałem Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach: Osi Priorytetowej 3
„Energia” działania 3.2 „Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym” Poddziałania 3.2.1
„Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej”.
Zakres przewidzianych robót do wykonania przy „Termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Mycielinie ”:
I. Roboty budowlane
• Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze
• Rusztowania
• Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
• Roboty dociepleniowe
• Roboty gipsowe wewnętrzne
• Roboty malarskie wewnętrzne
• Roboty remontowe zewnętrzne
II. Instalacje elektryczne
• Rozdzielnie
• Trasy kablowe
• Wewnętrzne linie zasilające
• Wymiana oświetlenia Sali
• Instalacja odgromowa i uziemienia
• Badania i pomiary
• Instalacja fotowoltaiki
III. Instalacje sanitarne
• Instalacje c.o. i c.t.
• Instalacja wentylacji
• Kotłownia.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać i utrzymać na swój koszt oznakowanie robót, a także zapewnić warunki
bezpieczeństwa.
Energia elektryczna oraz woda dla potrzeb realizacji zadania będzie zapewniona z budynku Szkoły Podstawowej w
Mycielinie .
Koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji ponosi Wykonawca,
odpowiedzialny jest również za powstałe w trakcie robót odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z
przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 699 ) oraz ustawy z dnia 13 września
1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2519 ).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych
wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót (stanowiących zał. nr 9, 10, 11 do SWZ).
Uwaga: dołączone do SWZ przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Ze względu na ryczałtowy charakter
wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z
dokumentacji projektowej, STWiORB oraz zapisów SWZ.
Jeżeli w SWZ lub w załącznikach do SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca)
materiałów lub norm, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza
rozwiązania równoważne opisywanym, a w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Cechy techniczne i
jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać (udowodnić) w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą
zestawienia materiałów zamiennych do dokumentacji technicznej (opracowanie własne zawierające co najmniej: katalog
producenta, nazwę producenta, opis materiałów) - niezłożenie takiego zestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje
materiały i rozwiązania przyjęte w dokumentacji technicznej.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia przez okres:
minimalnie 36 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i
podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
Okres gwarancji równy okresowi rękojmi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3702300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3702300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3702300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany "MAXBUD" - Wojciech Przepiórka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680103607
7.3.4) Miejscowość: Saczyn 40
7.3.5) Kod pocztowy: 62-872
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOJCIECH PRZEPIÓRKA ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "MAXBUD"
jakie przetargi wygrała firma
WOJCIECH PRZEPIÓRKA ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "MAXBUD"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3702300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika na poferment
- "Rozbudowa sieci rozdzielczej nN, oświetlenia i monitoringu (etap pierwszy)"
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Przedszkole nr 9 w Rybniku przy ul. Henryka Wieniawskiego 9, dzielnica Śródmieście - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi.
- Termomodernizacja krytej pływalni "Słowianka" w Jaworze.
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.