Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00088567/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-09
- 2023/BZP 00098168/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-16
- 2023/BZP 00104463/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-21
- 2023/BZP 00105849/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu gaśniczego i pożarniczego oraz przedmiotów odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej strażaka dla Wojskowych Straży Pożarnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930103906
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Obornicka 126
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-984
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 261-65-68-01
1.5.8.) Numer faksu: 261-65-68-02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rziwroclaw.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rziwroclaw.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/rziwroclaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu gaśniczego i pożarniczego oraz przedmiotów odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej strażaka dla Wojskowych Straży Pożarnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb91fb38-a85b-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166858
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013720/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu pożarniczego na wyposażenie obiektow, terenów budynków, wojskowego sprzętu technicznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/VI/SSp/23/D
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 360975,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu gaśniczego - 2023B.1. Zakres rzeczowy dostawy.
1 Gaśnica proszkowa GP-2X ABC z wieszakiem - szt. 340
2. Gaśnica proszkowa GP-6X ABC b/wieszaka - szt. 660
Część I
B.2. Charakterystyka techniczna:
B.2.1. Gaśnica proszkowa GP-2X/ABC - z wieszakiem 340 szt.
Gaśnice powinny spełniać wymagania określone w rozporządzeniu MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. Dz.U nr 143 poz. 1002, zał. Nr 2 pkt 7.1.
Zgodne z PN-EN 3-7:2004 oraz zgodnie Dyrektywą 97/23/WE.
• Do gaszenie pożarów z grupy ABC;
• Zbiornik stalowy, pokryty trwałą powłoką lakierniczą;
• Zakres gaszenia od -30 do +60 oC;
• Wyposażone w mosiężny zawór szybkootwieralny ze wskaźnikiem ciśnienia;
• Masa środka gaśniczego odpowiednio 2 kg;
• Czynnik napędowy – azot N2;
• Minimalny czas działania – 6 s;
• Możliwość wielokrotnego napełniania;
• Rok produkcji 2023.
• Wymagane „świadectwo dopuszczenia CNBOP”.
• W załączeniu „Deklaracja zgodności”.
• W załączeniu karta charakterystyki środka gaśniczego.
• Oznaczenie znakiem bezpieczeństwa CE.
B.2.2. Gaśnica proszkowa GP-6X/ABC - bez wieszaka 660 szt.
Gaśnice powinny spełniać wymagania określone w rozporządzeniu MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. Dz.U nr 143 poz. 1002, zał. Nr 2 pkt 7.1.
Zgodne z PN-EN 3-7:2004 oraz zgodnie z Dyrektywą Bezpieczeństwa nr 97/23/WE.
• Do gaszenia pożarów z grupy A, B, C i urządzeń pod napięciem min. do 1000 V;
• Trwały zbiornik stalowy, pokryty trwałą powłoką lakierniczą;
• Zakres gaszenia od od - 30°C do +60°C;
• Wyposażone w mosiężny zawór szybkootwieralny ze wskaźnikiem ciśnienia;
• Masa środka gaśniczego odpowiednio 6 kg;
• Czynnik napędowy – azot N2;
• Minimalny czas działania – 12 s;
• Możliwość wielokrotnego napełniania;
• Rok produkcji 2023.
• Wymagane „świadectwo dopuszczenia CNBOP”.
• W załączeniu „Deklaracja zgodności”.
• W załączeniu karta charakterystyki środka gaśniczego.
• Oznaczenie znakiem bezpieczeństwa CE.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35111320-4 - Gaśnice przenośne
4.5.5.) Wartość części: 73089,43 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu pożarniczego - 2023Część II
B.2. Zakres rzeczowy dostawy.
Lp. Wyszczególnienie J.m. Ilość
1 2 3 4
Część nr 2
1 Środek pianotwórczy syntetyczny szt. 3 150
2 Wąż 75 mm . 20 m W szt. 30
3 Wąż 52 mm . 20 m W szt. 33
4 Rękawice ochronne jednorazowe 100 szt opak. 8
5 Tarcza tnąca do stali 355 mm szt. 5
6 Zmywacz oleju SINTAN 20 L opak 1
7 Latarka wielofunkcyjna typ .LED+ ładowarka kpl 2
8 Linka strażacka ratownicza 20 m szt. 6
9 Szelki bezpieczeństwa z amortyzatorem kpl 3
10 Łańcuch tnący 3/8 1,6-60 cm Sthil szt. 12
11 Hełmy strażackie z latarką typu led szt. 17
12 Prowadnica 40 cmcm1/6 Sthil. szt. 8
13 Zestaw dwóch najaśnic led na maszcie kpl 1
14 Płyn do generatora dymu i mgłyop.5l opak 5
15 Przełącznik 110/75 szt. 2
16 Prądownica wodno-pianowa 52 turbo jet szt. 3
17 Łańcuch tnący 3/8 1,6-60 x1,3cm HQV szt. 1
18 Zasysacz liniowy Z-2 szt. 1
19 Przełącznik 75/52 szt. 2
20 Zbiornik wodny 2500 szt. 1
21 Zbiornik wodny do ćwiczeń z ogniem otwartym szt. 2
22 Drabina nasadkowa DN 2,7 szt. 1
23 Latarka nahełmowa szt. 5
24 Zestaw do usuwania rozlewisk olejowych szt. 1
25 Wodery spodnie do brodzenia para 1
26 Gwizdek szt. 5
27 Nóż bojowy dla strażaka szt. 5
28 Podpinka linkowa szt. 5
29 Sygnalizator bezruchu szt. 2
30 Zatrzaśnik duży szt. 2
31 Osłona karku do Hełmu Szt. 5
32 Mostek przejazdowy szt. 1
33 Preparat penetrująco odtłuszczający 5 l opak 1
34 Pokrowiec do maski dragera szt. 22
35 Rozdzielacz kulowy szt. 1
36 Pływak do smoka ssawnego szt. 1
37 Maska dragera szt. 8
38 Kamizelka odblaskowa niebieska szt. 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 44482100-3 - Węże gaśnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24951220-3 - Środki gaśnicze
4.5.5.) Wartość części: 89512,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia osobistego WSP – 2023Część III
Zakres rzeczowy dostawy.
1. Ubranie strażaka trudnopalne w kolorze żółtym kpl. 30
2. Ubranie koszarowe 4-częściowe: kpl. 58
bluza koszarowa
spodnie koszarowe
kamizelka ocieplana
czapka dżokejka
3. Buty strażackie skórzane par 33
4. Buty strażackie gumowe par 24
5. Obuwie koszarowe par 19
6. Koszulka letnia szt. 110
7. Koszulka zimowa szt. 110
8. Kominiarki szt. 25
9. Rękawice specjalne bojowe par 22
10. Pas strażacki szt. 5
11. Sztormiak szt. 13
4.5.3.) Główny kod CPV: 18410000-6 - Odzież specjalna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18310000-5 - Bielizna osobista
18220000-7 - Odzież przeciwdeszczowa
18832000-0 - Obuwie specjalne
4.5.5.) Wartość części: 198373,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104230,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113420,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108832,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. Supron 1 Sp.j. Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370102888
7.3.3) Ulica: Kluczewska 3
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
jakie przetargi wygrała firma
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108832,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-21Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140905,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140905,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140905,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. Supron 3 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482224948
7.3.3) Ulica: Sadownicza 6
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE "SUPRON 3" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140905,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-21Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243613,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243613,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243613,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Specjalistyczne Sprzęt-Poż Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542738220
7.3.3) Ulica: Jagiełły 17e
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-920
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO SPECJALISTYCZNE SPRZĘT-POŻ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO SPECJALISTYCZNE SPRZĘT-POŻ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243613,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-22INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na remont z termomodernizacją wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ulicy Wyszyńskiego 105A we Wrocławiu.
- Remont i przebudowa ogrodzenia frontowego terenu Przedszkola nr 2 przy ul. Walerego Sławka 5 we Wrocławiu
- "Kompleksowa organizacja trzydniowego wyjazdu studyjnego do województwa małopolskiego pn. "Dziedzictwo kulturowe i tradycje kulinarne polskiej wsi", który odbędzie się w drugiej połowie maja 2025 r."
- Zakup i dostawa 3 radiowozów dla Straży Miejskiej Wrocławia
- Usługa nagłośnienia, oświetlenia i obsługa elementów multimedialnych wraz z realizacją wizji okolic startu, mety oraz wybranych punktów na trasie w trakcie 11. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu
- Sukcesywna dostawa środków czystości, akcesoriów do sprzątania, worków na śmieci oraz środków higieny osobistej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej dla pracowników RON
- Zakup wyposażenia magazynu Zarządzania Kryzysowego
- Zakup i dostawa sprzętu pożarniczego i wyposażenia osobistego strażaka WSP (II części)
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów papierniczych w ramach projektu pn. "INNOWACYJNA SZKOŁA - edukacja STEAM w Gminie Stężyca"
- Dostawa bielizny
- Dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego
więcej: Odzież przeciwdeszczowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.