eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChłopicePrzebudowa i modernizacja obiektów użyteczności publicznej oraz budowa sali gimnastycznej na terenie gminy Chłopice.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i modernizacja obiektów użyteczności publicznej oraz budowa sali gimnastycznej na terenie gminy Chłopice.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHŁOPICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900507

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chłopice 149A

1.5.2.) Miejscowość: Chłopice

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-561

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chlopice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.chlopice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-283ab16a-a13f-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i modernizacja obiektów użyteczności publicznej oraz budowa sali gimnastycznej na terenie gminy Chłopice.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-283ab16a-a13f-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166925

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043796/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa i modernizacja obiektów użyteczności publicznej oraz budowa sali gimnastycznej na terenie gminy Chłopice.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00073778

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem umowy jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie przebudowy i modernizacji obiektów użyteczności publicznej oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy sali gimnastycznej w ramach zadania inwestycyjnego: Przebudowa i modernizacja obiektów użyteczności publicznej oraz budowa sali gimnastycznej na terenie gminy Chłopice.
3. Inwestycja zakłada w ramach przedmiotu umowy realizację następujących zadań:
zadanie nr 1 – Remont budynku Urzędu Gminy w Chłopicach wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej i klimatyzacji - obejmuje w szczególności: wymianę źródła ciepła, wymianę instalacji c.o. i c.w.u., dostawę i montaż klimatyzacji, wymianę i przebudowę instalacji elektrycznej, montaż instalacji fotowoltaicznej, remont pomieszczenia kotłowni, remont i doposażenie pomieszczenia serwerowni, remont pomieszczenia garażowego po OSP, montaż nasad kominowych, remont pomieszczeń urzędu, wykonanie nowej powłoki elewacyjnej na budynku, wymianę paneli podłogowych, wymianę stolarki okiennej, wymianę stolarki drzwiowej.
zadanie nr 2 – Uzupełnienie elementów wentylacji budynku zarządzania kryzysowego - obejmuje montaż elektrycznych nasad kominowych.
zadanie nr 3 – Rozbudowa i przebudowa Świetlicy w Łowcach - obejmuje w szczególności: rozbudowę budynku o nową część, dostawę i montaż wyposażenia podstawowego i technologicznego, przebudowę i budowę nowych instalacji c.o. i c.w.u, montaż instalacji klimatyzacji, przebudowę i rozbudowę instalacji elektrycznej, budowę nowego źródła ciepła, wykonanie zagospodarowania terenu, budowę nowego przyłącza kanalizacyjnego.
zadanie nr 3a – Remont wskazanych elementów świetlicy w Łowcach - obejmuje w szczególności: demontaż istniejącego i budowę nowego źródła ciepła, malowanie elewacji budynku.
zadanie nr 4 – Przebudowa świetlicy w Lutkowie - obejmuje w szczególności: przebudowę i rozbudowę instalacji elektrycznej, modernizację toalet z wymiana stolarki, budowę sceny wewnętrznej, wymianę źródła ciepła, montaż klimatyzatorów, wykonanie remontu pomieszczeń, rozbudowa sceny zewnętrznej, montaż bramy przesuwnej.
zadanie nr 5 – Rozbudowa i przebudowa świetlicy w Zamiechowie - obejmuje w szczególności: rozbudowę budynku o nową część, wymianę instalacji elektrycznej, wykonanie remontu pomieszczeń świetlicy, wymianę źródła ciepła.
zadanie nr 6 – Elementy termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Jankowicach - obejmuje w szczególności: docieplenie ścian zewnętrznych, wymianę źródła ciepła.
zadanie nr 7 – Przebudowa wejścia świetlicy w Dobkowicach z elementami wymiany instalacji wewnętrznych - obejmuje w szczególności: demontaż i budowę nowych schodów i rampy, budowę zadaszenia nad wejściem, wymianę źródła ciepła.
zadanie nr 8 – Przebudowa wejścia świetlicy w Boratynie z elementami wymiany instalacji wewnętrznych - obejmuje w szczególności: budowę zadaszenia nad wejściem, wymianę źródła ciepła, dostawę i montaż okapu w kuchni.
zadanie nr 9 – Montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie Oczyszczalni Ścieków w Zamiechowie - obejmuje w szczególności: budowę instalacji fotowoltaicznej do 50kW.
zadanie nr 10 – Montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie Oczyszczalni Ścieków w Chłopicach - obejmuje w szczególności: budowę instalacji fotowoltaicznej do 50kW.
zadanie nr 11 - Montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie Stacji Uzdatniania Wody w Chłopicach - obejmuje w szczególności: budowę instalacji fotowoltaicznej do 50kW.
zadanie nr 11a - Montaż systemu monitoringu na Stacji Uzdatniania Wody w Chłopicach - obejmuje w szczególności: wykonanie systemu monitoringu i systemu alarmowego budynku SUW i zbiorników z woda pitną.
zadanie nr 12 – Wymiana źródła ciepła w budynku byłego Gimnazjum w Boratynie - obejmuje w szczególności: wymianę źródła ciepła.
zadanie nr 13 – Montaż klimatyzacji w budynku Kaplicy Cmentarnej w Boratynie - obejmuje w szczególności: montaż klimatyzatorów.
zadanie nr 14 – Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem szatniowo – sanitarnym oraz łącznikiem obejmującym pomieszczenia dydaktyczne przy Szkole Podstawowej w Dobkowicach.
4. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie niezbędnych dokumentacji projektowych i wykonanie robót budowlanych w trybie „zaprojektuj i wybuduj” (P+B) wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego wymaganych uzgodnień, decyzji/pozwoleń na realizację robót budowlanych określonych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym w zakresie przebudowy i modernizacji obiektów użyteczności publicznej ujętych w zadaniach nr 1 – 13.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sali gimnastycznej wraz z zapleczem szatniowo – sanitarnym oraz łącznikiem obejmującym pomieszczenia dydaktyczne przy Szkole Podstawowej w Dobkowicach na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej i pozwolenia na budowę ujętej w zadaniu nr 14.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112500-0 - Usuwanie gleby

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45211100-0 - Roboty budowlane w zakresie domów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45431000-7 - Kładzenie płytek

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13975435,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16868339,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13975435,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Stolarsko Budowlane Marek Kurpiel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7921665258

7.3.4) Miejscowość: Tyniowice

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13975435,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.