Ogłoszenie z dnia 2022-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00181881/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-27
- 2022/BZP 00185194/01 - Wynik z dnia 2022-05-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
usługi w zakresie wykonywania przeglądów technicznych aparatury medycznej i laboratoryjnej-2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ WARSZAWA-URSYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017185839
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamiany 13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-786
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zozursynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozursynow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
usługi w zakresie wykonywania przeglądów technicznych aparatury medycznej i laboratoryjnej-2
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44e5e09d-d73f-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00166933
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00139143/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi w zakresie wykonywania przeglądów technicznych aparatury medycznej i laboratoryjnej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zozursynow.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zozursynow.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcą odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia Prezesa Rady Ministrów . w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452). Dokumentacja niniejszego
postępowania została opublikowana na platformie zakupowej. W celu zapoznania się z dokumentacją postępowania Wykonawca po
przejściu na dedykowany adres platformy zakupowej:do upływu terminu składania ofert przechodzi do zakładki „Lista ogłoszonych
postępowań”, wybiera zakładkę „Aktualne” i wyszukuje przedmiotowe postępowanie, po upływie terminu składania ofert przechodzi
do zakładki „Lista ogłoszonych postępowań”, wybiera zakładkę „Archiwalne” i wyszukuje przedmiotowe postępowanie.
Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
tj. bezpłatnie rejestrując się lub, w przypadku posiadania konta w platformie zakupowej, logując się, akceptuje regulamin
zamieszczony na stronie internetowej: https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin oraz warunki korzystania z platformy zakupowej
wynikające z Instrukcji korzystania z platformy zakupowej Wykonawcy (Instrukcja użytkownika). Instrukcja dostępna jest pod
adresem:
https://zamowienia-gios.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?
MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=zamowienia-gios&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
W celu wejścia na platformę zakupową umożliwiającą m.in. zapoznanie się z treścią SWZ, złożenie oferty, wymagane jest uprzednie
zalogowanie. Wykonawcy, którzy nie założyli konta, zobligowani są do uprzedniej, bezpłatnej rejestracji. Szczegóły rejestracji
wskazane są w Instrukcji korzystania z platformy zakupowej. Proces rejestracji trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Zamawiający
zaleca więc Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej.
Ważne – oferta zapisana na platformie zakupowej nie oznacza, że została ona złożona. Zapisanie oferty daje użytkownikowi czas,
na wprowadzenie ewentualnych poprawek, uzupełnień, dołączenie dodatkowych załączników. Dopiero wybór ikony ZŁÓŻ
OFERTĘ/WNIOSEK oznacza złożenie oferty/wniosku zgodnie z przepisami ustawy Pzp.
W prowadzonym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy
przekazują za pomocą platformy zakupowej pod adresem: https://zozursynow.ezamawiajacy.pl
Jeśli w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia jest mowa o opatrzeniu / podpisaniu dokumentu / oświadczenia
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, Zamawiający wymaga, aby kwalifikowany podpis elektroniczny wystawiony był przez
dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikowane – podpis elektroniczny,
spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej. Szczegółowe
informacje o sposobie pozyskania usługi kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz warunkach jej użycia można znaleźć na
stronach internetowych kwalifikowanych dostawców usług zaufania, których lista znajduje się pod adresem internetowym
http://www.nccert.pl
Zamawiający dopuszcza w szczególności następujące formaty danych, dokumentów
i oświadczeń: doc, docx, pdf, xml., opatrzone (poza Platformą) kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 75 MB.
Wykonawca składa ofertę w formie zaszyfrowanej, dlatego też treść oferty jest niewidoczna do momentu odszyfrowania ofert przez
Zamawiającego, który następuje po upływie terminu otwarcia ofert. Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowalnego
podpisu elektronicznego w szczególności jako: XMLsig, XAdES, PAdES.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): : Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
zwanego dalej RODO informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa - Ursynów z
siedzibą w Warszawie (02-786) przy ul. Zamiany 13, zwanym dalej SPZOZ;
- W sprawach dotyczących Pani/Pana danych osobowych można kontaktować się także z Inspektorem Ochrony Danych w SPZOZ
pisząc na adres e-mail: iod@zozursynow.pl, tel. +48 22 641 52 14;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego i realizacją zawartej umowy w związku z udzielonym zamówieniem publicznym;
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00162800/01 z dnia 2022-05-17
2022-05-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
- Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, a także
podmiotom, z którymi SP ZOZ zawarł umowy powierzenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
- Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane do państwa trzeciego (tj. poza terytorium Unii Europejskiej) lub organizacji
międzynarodowych na zasadach określonych w przepisach prawa wyłącznie, gdy państwa te oraz organizacje międzynarodowe
zapewnią odpowiednie zabezpieczenia i pod warunkiem, że obowiązują w państwach tych i organizacjach międzynarodowych
egzekwowalne prawa osób, których dane dotyczą oraz skuteczne środki ochrony prawnej;
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych tj. prawo do uzyskania potwierdzenia, czy administrator
przetwarza dane oraz informacji dotyczących takiego przetwarzania, a ponadto prawo do sprostowania danych, jeżeli dane
przetwarzane przez administratora są nieprawidłowe lub niekompletne, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych
oraz prawo do ograniczenia przetwarzania danych. W przypadku skorzystania z prawa do ograniczenia przetwarzania, dane
osobowe można będzie przetwarzać w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii lub państwa członkowskiego;
- Pani/Pana dane osobowe będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu, jednakże decyzje w Pani/Pana sprawie nie będą
zapadały w sposób zautomatyzowany, a Pani/Pana dane nie będą podlegały profilowaniu;
- Pani/Pana dane przechowywane będą przez okres niezbędny do wypełnienia celów, dla których zostały one pobrane;
- Pani/Pana dane osobowe nie podlegają usunięciu;
- W przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Pani/Panu prawo
wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPZOZ.U.ZAP/2724/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 17
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów technicznych aparatury medycznej i laboratoryjnej w SPZOZ Warszawa Ursynów zgodnie z:
1) ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.,
2) informacjami określonymi przez producenta urządzeń w instrukcjach serwisowych producenta danego sprzętu.
2. Szczegółowy wykaz sprzętu podlegającego usłudze przeglądów, konserwacji z podziałem na 17 pakietów zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia rzeczywistych ilości zamawianych usług w stosunku do szacunkowej ilości potrzeb zawartej w załączniku do umowy, nie więcej jednak niż o 40%, co spowoduje odpowiednie zmniejszenie wartości zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów technicznych aparatury medycznej i laboratoryjnej w SPZOZ Warszawa Ursynów zgodnie z:
1) ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.,
2) informacjami określonymi przez producenta urządzeń w instrukcjach serwisowych producenta danego sprzętu.
2. Szczegółowy wykaz sprzętu podlegającego usłudze przeglądów, konserwacji z podziałem na 17 pakietów zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia rzeczywistych ilości zamawianych usług w stosunku do szacunkowej ilości potrzeb zawartej w załączniku do umowy, nie więcej jednak niż o 40%, co spowoduje odpowiednie zmniejszenie wartości zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów technicznych aparatury medycznej i laboratoryjnej w SPZOZ Warszawa Ursynów zgodnie z:
1) ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.,
2) informacjami określonymi przez producenta urządzeń w instrukcjach serwisowych producenta danego sprzętu.
2. Szczegółowy wykaz sprzętu podlegającego usłudze przeglądów, konserwacji z podziałem na 17 pakietów zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia rzeczywistych ilości zamawianych usług w stosunku do szacunkowej ilości potrzeb zawartej w załączniku do umowy, nie więcej jednak niż o 40%, co spowoduje odpowiednie zmniejszenie wartości zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów technicznych aparatury medycznej i laboratoryjnej w SPZOZ Warszawa Ursynów zgodnie z:
1) ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.,
2) informacjami określonymi przez producenta urządzeń w instrukcjach serwisowych producenta danego sprzętu.
2. Szczegółowy wykaz sprzętu podlegającego usłudze przeglądów, konserwacji z podziałem na 17 pakietów zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia rzeczywistych ilości zamawianych usług w stosunku do szacunkowej ilości potrzeb zawartej w załączniku do umowy, nie więcej jednak niż o 40%, co spowoduje odpowiednie zmniejszenie wartości zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów technicznych aparatury medycznej i laboratoryjnej w SPZOZ Warszawa Ursynów zgodnie z:
1) ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.,
2) informacjami określonymi przez producenta urządzeń w instrukcjach serwisowych producenta danego sprzętu.
2. Szczegółowy wykaz sprzętu podlegającego usłudze przeglądów, konserwacji z podziałem na 17 pakietów zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia rzeczywistych ilości zamawianych usług w stosunku do szacunkowej ilości potrzeb zawartej w załączniku do umowy, nie więcej jednak niż o 40%, co spowoduje odpowiednie zmniejszenie wartości zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów technicznych aparatury medycznej i laboratoryjnej w SPZOZ Warszawa Ursynów zgodnie z:
1) ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.,
2) informacjami określonymi przez producenta urządzeń w instrukcjach serwisowych producenta danego sprzętu.
2. Szczegółowy wykaz sprzętu podlegającego usłudze przeglądów, konserwacji z podziałem na 17 pakietów zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia rzeczywistych ilości zamawianych usług w stosunku do szacunkowej ilości potrzeb zawartej w załączniku do umowy, nie więcej jednak niż o 40%, co spowoduje odpowiednie zmniejszenie wartości zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów technicznych aparatury medycznej i laboratoryjnej w SPZOZ Warszawa Ursynów zgodnie z:
1) ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.,
2) informacjami określonymi przez producenta urządzeń w instrukcjach serwisowych producenta danego sprzętu.
2. Szczegółowy wykaz sprzętu podlegającego usłudze przeglądów, konserwacji z podziałem na 17 pakietów zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia rzeczywistych ilości zamawianych usług w stosunku do szacunkowej ilości potrzeb zawartej w załączniku do umowy, nie więcej jednak niż o 40%, co spowoduje odpowiednie zmniejszenie wartości zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów technicznych aparatury medycznej i laboratoryjnej w SPZOZ Warszawa Ursynów zgodnie z:
1) ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.,
2) informacjami określonymi przez producenta urządzeń w instrukcjach serwisowych producenta danego sprzętu.
2. Szczegółowy wykaz sprzętu podlegającego usłudze przeglądów, konserwacji z podziałem na 17 pakietów zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia rzeczywistych ilości zamawianych usług w stosunku do szacunkowej ilości potrzeb zawartej w załączniku do umowy, nie więcej jednak niż o 40%, co spowoduje odpowiednie zmniejszenie wartości zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów technicznych aparatury medycznej i laboratoryjnej w SPZOZ Warszawa Ursynów zgodnie z:
1) ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.,
2) informacjami określonymi przez producenta urządzeń w instrukcjach serwisowych producenta danego sprzętu.
2. Szczegółowy wykaz sprzętu podlegającego usłudze przeglądów, konserwacji z podziałem na 17 pakietów zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia rzeczywistych ilości zamawianych usług w stosunku do szacunkowej ilości potrzeb zawartej w załączniku do umowy, nie więcej jednak niż o 40%, co spowoduje odpowiednie zmniejszenie wartości zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów technicznych aparatury medycznej i laboratoryjnej w SPZOZ Warszawa Ursynów zgodnie z:
1) ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.,
2) informacjami określonymi przez producenta urządzeń w instrukcjach serwisowych producenta danego sprzętu.
2. Szczegółowy wykaz sprzętu podlegającego usłudze przeglądów, konserwacji z podziałem na 17 pakietów zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia rzeczywistych ilości zamawianych usług w stosunku do szacunkowej ilości potrzeb zawartej w załączniku do umowy, nie więcej jednak niż o 40%, co spowoduje odpowiednie zmniejszenie wartości zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów technicznych aparatury medycznej i laboratoryjnej w SPZOZ Warszawa Ursynów zgodnie z:
1) ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.,
2) informacjami określonymi przez producenta urządzeń w instrukcjach serwisowych producenta danego sprzętu.
2. Szczegółowy wykaz sprzętu podlegającego usłudze przeglądów, konserwacji z podziałem na 17 pakietów zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia rzeczywistych ilości zamawianych usług w stosunku do szacunkowej ilości potrzeb zawartej w załączniku do umowy, nie więcej jednak niż o 40%, co spowoduje odpowiednie zmniejszenie wartości zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów technicznych aparatury medycznej i laboratoryjnej w SPZOZ Warszawa Ursynów zgodnie z:
1) ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.,
2) informacjami określonymi przez producenta urządzeń w instrukcjach serwisowych producenta danego sprzętu.
2. Szczegółowy wykaz sprzętu podlegającego usłudze przeglądów, konserwacji z podziałem na 17 pakietów zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia rzeczywistych ilości zamawianych usług w stosunku do szacunkowej ilości potrzeb zawartej w załączniku do umowy, nie więcej jednak niż o 40%, co spowoduje odpowiednie zmniejszenie wartości zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów technicznych aparatury medycznej i laboratoryjnej w SPZOZ Warszawa Ursynów zgodnie z:
1) ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.,
2) informacjami określonymi przez producenta urządzeń w instrukcjach serwisowych producenta danego sprzętu.
2. Szczegółowy wykaz sprzętu podlegającego usłudze przeglądów, konserwacji z podziałem na 17 pakietów zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia rzeczywistych ilości zamawianych usług w stosunku do szacunkowej ilości potrzeb zawartej w załączniku do umowy, nie więcej jednak niż o 40%, co spowoduje odpowiednie zmniejszenie wartości zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów technicznych aparatury medycznej i laboratoryjnej w SPZOZ Warszawa Ursynów zgodnie z:
1) ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.,
2) informacjami określonymi przez producenta urządzeń w instrukcjach serwisowych producenta danego sprzętu.
2. Szczegółowy wykaz sprzętu podlegającego usłudze przeglądów, konserwacji z podziałem na 17 pakietów zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia rzeczywistych ilości zamawianych usług w stosunku do szacunkowej ilości potrzeb zawartej w załączniku do umowy, nie więcej jednak niż o 40%, co spowoduje odpowiednie zmniejszenie wartości zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów technicznych aparatury medycznej i laboratoryjnej w SPZOZ Warszawa Ursynów zgodnie z:
1) ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.,
2) informacjami określonymi przez producenta urządzeń w instrukcjach serwisowych producenta danego sprzętu.
2. Szczegółowy wykaz sprzętu podlegającego usłudze przeglądów, konserwacji z podziałem na 17 pakietów zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia rzeczywistych ilości zamawianych usług w stosunku do szacunkowej ilości potrzeb zawartej w załączniku do umowy, nie więcej jednak niż o 40%, co spowoduje odpowiednie zmniejszenie wartości zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 16
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów technicznych aparatury medycznej i laboratoryjnej w SPZOZ Warszawa Ursynów zgodnie z:
1) ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.,
2) informacjami określonymi przez producenta urządzeń w instrukcjach serwisowych producenta danego sprzętu.
2. Szczegółowy wykaz sprzętu podlegającego usłudze przeglądów, konserwacji z podziałem na 17 pakietów zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia rzeczywistych ilości zamawianych usług w stosunku do szacunkowej ilości potrzeb zawartej w załączniku do umowy, nie więcej jednak niż o 40%, co spowoduje odpowiednie zmniejszenie wartości zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 17
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów technicznych aparatury medycznej i laboratoryjnej w SPZOZ Warszawa Ursynów zgodnie z:
1) ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.,
2) informacjami określonymi przez producenta urządzeń w instrukcjach serwisowych producenta danego sprzętu.
2. Szczegółowy wykaz sprzętu podlegającego usłudze przeglądów, konserwacji z podziałem na 17 pakietów zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia rzeczywistych ilości zamawianych usług w stosunku do szacunkowej ilości potrzeb zawartej w załączniku do umowy, nie więcej jednak niż o 40%, co spowoduje odpowiednie zmniejszenie wartości zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych we wstępnym oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdz. VI SWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców) wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych we wstępnym oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdz. VI SWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców) wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:1) formularz ofertowy (wypełniony i podpisany) – wzór zał. nr 1 do SWZ;
2) formularz asortymentowo- cenowy- wzór zał. nr 2 do SWZ w zakresie Pakietów / części na które składa ofertę.
3) oświadczenie wstępne Wykonawcy- oświadczenie dotyczące braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu- wzór zał. nr 3 do SWZ;
4) Certyfikat lub inny dokument potwierdzający posiadanie autoryzacji producenta (wymagane dla Pakietów: 33- 45- 48- 66).
5) Pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych KRS/CEIDG);
6) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – jeżeli dotyczy;
7) oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje) – jeżeli dotyczy;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa złożonego wraz z ofertą w oryginale lub w formie notarialnie potwierdzonego odpisu.2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 1 powinno zawierać w szczególności wskazanie:
• postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
• wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby;
• ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. Zakres umocowania musi obejmować przede wszystkim: reprezentowanie Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zaciąganie w ich imieniu zobowiązań, złożenie oferty wspólnie, prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne.
Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy.
3. Wykonawcy działający w ramach spółki cywilnej zamiast pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 1 SWZ, mogą załączyć do oferty odpis aktualnej umowy spółki, jeżeli będzie z niej wynikać zakres umocowania wspólników.
4. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie wstępne składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
7. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z zapisami SWZ- załącznik nr 5 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-30 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zozursynow.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-30 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-28
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa druku książki pt. "Nie znali go wcale. Tomasz Oskar Sosnowski. Polski rzeźbiarz w dziewiętnastowiecznym Rzymie"
- Wymiana stolarki drzwiowej stalowej na aluminiowe wraz z witryną okienną w Chorzowie przy ul. Krakusa 14/15a
- Dostawa dwuskładnikowego kauczuku silikonowego A+B.
- Okresowa kontrola stanu technicznego urządzeń przeciwpożarowych - Obszar: Świnoujście, Koszalin, Kołobrzeg, Wałcz
- Dostawa gadżetów firmowych na potrzeby Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- "Utrzymanie zbiorników wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Piotrkowie Trybunalskim (2 miesiące)" w podziale na 5 części
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych.
- Konserwacja i przeglądy sprzętu medycznego będącego na wyposażeniu 107 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Wałczu
- Dostawa odczynników biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora oraz dostawa odczynników do koagulologii wraz z dzierżawą i serwisem aparatów
- NAPRAWA APARATURY MEDYCZNEJ
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.