Og³oszenie z dnia 2022-05-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00187828/01 - Wynik z dnia 2022-06-01
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa szczepionek II
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIEJSKO - GMINNA PRZYCHODNIA W ¦WIECIU
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: MGP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091452062
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 80
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiecie
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudzi±dzki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 33 11 165
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: techniczny@mgp-swiecie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mgp-swiecie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa szczepionek II
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e681071d-d6d0-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00166956
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00107998/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup i dostawa szczepionek
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.mgp-swiecie.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mgp.swiecie
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 3 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie ( Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce na Platformie, tj.:a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s; b)komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10,4, Linux, lub ich nowsze wersje; c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0;
d) w³±czona obs³uga JavaScript; e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików. Pdf; f) Platforma zakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z pisemn± pro¶b± o wyja¶nienie tre¶ci SWZ za po¶rednictwem Platformy i formularza „ Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” dostêpnego na stronie dotycz±cej danego postêpowania. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na Platformie przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z instrukcj± korzystania z Platformy, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert ( np. z³o¿enie oferty w zak³adce „ Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”) .Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221. Ustawy Pzp.Wszelk± korespondencjê zwi±zan± z niniejszym postêpowaniem nale¿y przekazywaæ za po¶rednictwem Platformyzakupowej.pl Korespondencjê uwa¿a siê za przekazan± w terminie, je¿eli dotrze do zamawiaj±cego przed up³ywem wymaganego terminu. Ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej niezw³ocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomo¶ci elektronicznej.Instrukcja korzystania z Platformy Zakupowej przez Wykonawców jest dostêpna https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcjeOsoby wskazane do porozumiewania siê z Wykonawcami:
a) w zakresie dotycz±cym zagadnieñ proceduralnych: Anna Iwaszko-Sadowska e-mail: techniczny@mgp-swiecie.pl b) w zakresie dotycz±cym przedmiotu zamówienia: Anna Wilczyñska- Filip
e-mail: uslugimedyczne@mgp-swiecie.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, ¿e: 1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejsko-Gminna Przychodnia w ¦wieciu, ul. Wojska Polskiego 80, 86-100 ¦wiecie, tel.: 52 33 11 165, e-mail: sekretariat@mgp-swiecie.pl .
Inspektorem Ochrony Danych Osobowych wyznaczonym przez Administratora jest Daniel Piliñski, z którym mo¿na siê kontaktowaæ w ka¿dej sprawie dotycz±cej przetwarzania danych osobowych: e-mail:prepareintdan@gmail.com, tel. 52 33 11 165.. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 ze zm), dalej „ustawa Pzp”. 5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO. Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP-2/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zawiesina do wstrzykiwañ w ampu³kostrzykawce
Szczepionka przeciw wirusowi brodawczaka ludzkiego (rekombinowana, adsorbowana). Szczepionka stosowana jest u osób w wieku 9 lat i starszych w celu ochrony przed nastêpuj±cymi chorobami spowodowanymi przez dziewiêæ typów wirusa brodawczaka ludzkiego (HPV typu 6, 11, 16, 18, 31, 33, 45, 52 i 58):
• zmiany przednowotworowe oraz rak szyjki macicy, sromu, pochwy i odbytnicy, wywo³ywane
przez szczepionkowe typy HPV
• brodawki narz±dów p³ciowych (k³ykcin koñczystych) wywo³ywane przez okre¶lone typy wirusa
HPV.Szczepionka stosowania w schemacie 2 dawkowym: 0, 6 miesiêcy lub w schemacie 3 dawkowym: 0, 2, 6 miesiêcy
Opakowanie: 0,5 ml zawiesiny do wstrzykiwañ w ampu³ko-strzykawce.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czterowalentna szczepionka przeciw grypie, inaktywowana, typu split, w postaci zawiesiny do wstrzykiwañ w ampu³ko-strzykawce.
Dawka (0,5 ml) zawiera jako antygeny rozszczepiony wirion wirusa grypy.
Szczepionka przeznaczona dla dzieci od ukoñczenia 3 roku ¿ycia, m³odzie¿y i osób doros³ych.
Opakowanie: 1 ampu³ko-strzykawka po 0,5 ml z do³±czon± ig³± w tekturowym pude³ku.
Szczepionka zgodna z zaleceniami ¦wiatowej Organizacji Zdrowia (WHO) dla pó³kuli pó³nocnej oraz z zaleceniami Unii Europejskiej na sezon 2022/2023.
Uwaga: Zamawiaj±cy przewiduje zakup szczepionki od wrze¶nia 2020r. Wykonawca w momencie pierwszej dostawy preparatów, na ¿±danie Zamawiaj±cego zobowi±zany jest dostarczyæ dokumenty, potwierdzaj±ce dopuszczenie szczepionki do obrotu na terenie Polski w sezonie 2022/2023.
Uwaga: dostawa w opakowaniu zbiorczym tylko po 10szt w op
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów. Opis spe³nienia warunków: Wykonawca spe³ni warunek je¶li przedstawi zezwolenie, licencjê, koncesjê lub wpis do rejestru dzia³alno¶æ regulowanej-rozumiane jako aktualne zezwolenie na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej – prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie zaopatrzenia podmiotów leczniczych (prowadzenie sk³adu konsygnacyjnego) wytwarzanie lub import produktów
leczniczych – stosownie do przepisów ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001r. prawo farmaceutyczne z po¼n. zm.) lub inne zezwolenie, decyzjê administracyjn± wydane na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa na podstawie którego Wykonawca ¶wiadczy dostawy, us³ugi w zakresie objêtym przedmiotowym zamówienia w przypadku gdy obrót asortymentem w danym pakiecie wymaga ww. zezwolenia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: . Aktualne zezwolenie na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej – prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie zaopatrzenia podmiotów leczniczych/prowadzenie sk³adu konsygnacyjnego. Wytwarzanie lub import produktów leczniczych – stosownie do przepisów ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001r. prawo farmaceutyczne (t.j.Dz.U. z 2021r. poz. 974 z po¼ zm.) lub inne zezwolenie/decyzjê administracyjn± wydane/± na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa na podstawie którego/j Wykonawca ¶wiadczy dostawy w zakresie objêtym przedmiotowym zamówienia w przypadku gdy obrót asortymentem w danej czê¶ci wymaga ww. zezwolenia Wykonawcy.
O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z po¿.zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 4 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Aktualne zezwolenie na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej – prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie zaopatrzenia podmiotów leczniczych/prowadzenie sk³adu konsygnacyjnego. Wytwarzanie lub import produktów leczniczych – stosownie do przepisów ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001r. prawo farmaceutyczne (t.j.Dz.U. z 2021r. poz. 974 z po¼ zm.) lub inne zezwolenie/decyzjê administracyjn± wydane/± na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa na podstawie którego/j Wykonawca ¶wiadczy dostawy w zakresie objêtym przedmiotowym zamówienia w przypadku gdy obrót asortymentem w danej czê¶ci wymaga ww. zezwolenia Wykonawcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania oraz o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adane na podstawie art.125 ust.1 p.z.p , aktualne na dzieñ sk³adania ofert (wzór stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ). Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1.2 stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. Pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy) w przypadku, gdy ofertê, sk³adane dokumenty i o¶wiadczenia podpisuje osoba nie widniej±ca w dokumentach rejestrowych. Zobowi±zanie podmiotu trzeciego ( je¶li dotyczy) (wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ).- zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci: ▪ zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby; ▪ sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; ▪ czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa – w sytuacji gdy oferta lub inne dokumenty sk³adane w toku postêpowania bêd± zawiera³y tajemnicê przedsiêbiorstwa, Wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, ¿e nie mog± byæ one udostêpnione oraz wykazuje, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz. U. z 2020 r. poz. 1913).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt. 1.2 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Istotna zmiana Umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do tre¶ci wybranej oferty jest dopuszczalna tylko na zasadach okre¶lonych w § 5 projektu Umowy stanowi±cym za³±cznik nr 5 do niniejszej SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-05-30 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mgp.swiecie
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-30 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ¦WIECIA
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów.
- Spraw. kompleks. nadzoru inwestor. nad realiz. zad. pn.:Budowa ronda na skrzy¿. ul.Chrobrego, Sienkiewicza, Kazimierza Wielkiego i ul. od ul.Sienkiewicza do ul.Chmielniki w ¦wieciu wraz z infrastr.
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, materia³ów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w ¦wieciu w 2025 roku.
- Wywóz nieczysto¶ci sta³ych z placówek o¶wiatowych z terenu gminy ¦wiecie w 2025r.
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Przychodni w ¦wieciu, przy ul. Wojska Polskiego 80.
wiêcej: przetargi w ¦wieciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa szczepionek dla Samodzielnego Gminnego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Jasienicy
- dostawa leków.
- Dostawa leków dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Paw³a II.
- Zakup i dostawa leków antyretrowirusowych, testów diagnostycznych oraz szczepionek.
- Szczepionki.
wiêcej: Szczepionki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.