Og³oszenie z dnia 2021-09-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00174101/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-08
- 2021/BZP 00178864/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-13
- 2021/BZP 00265457/01 - Wynik z dnia 2021-11-10
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
ZP/05.1/2021 Dostawa sprzêtu medycznego dla Szpitala Miejskiego im. Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Miesjki im. Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812046670
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Mieszka I 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winouj¶cie
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-swinoujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital-swinoujscie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/05.1/2021 Dostawa sprzêtu medycznego dla Szpitala Miejskiego im. Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-663bea9b-0b29-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00166965
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://bip.szpital-swinoujscie.pl/zamowienia3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP,
2) wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" oraz do „Formularza do komunikacji",
3) komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym, a wykonawcami w toku prowadzenia postêpowania odbywaæ siê bêdzie za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres e-mailt: tkoralewski@szpital-swinoujscie.pl,
4) sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê w systemie miniPortal tj.:
a. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
b. komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHz, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje;
c. zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer min. wersja 10.0;
d. w³±czona obs³uga JavaScript;
e. zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy dopuszcza do³±czenie katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/05.1/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa zestawu do cystoskopii zgodnie z tre¶ci± SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33125000-2 - Urz±dzenia do badañ urologicznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa zestawu do histeroskopii zgodnie z tre¶ci± SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33100000-1 - Urz±dzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do ca³ego zamówienia lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.3. Na potwierdzenie spe³nienia warunków w zakresie:
1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a. w tym zakresie zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ nale¿ycie co najmniej 2 zamówienia odpowiadaj±ce swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia
a) dla zadania nr 1 - o warto¶ci brutto (ka¿da) min. 27.000,00 z³.;
b) dla zadania nr 2 - o warto¶ci brutto (ka¿da) min. 27.000,00 z³.;
wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane. Do wykazu nale¿y do³±czyæ dowody okre¶laj±ce, ¿e te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym za dowody te uznaje siê referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy by³y lub s± wykonywane, a je¿eli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci, w której na
1 zamówienie sk³ada siê min. dwie lub wiêcej dostaw. Je¿eli wykonawca sk³ada ofertê na obydwa zadania to winien wykazaæ siê wykonaniem jednej dostawy obejmuj±cej przedmioty okre¶lone
w zadaniach na kwotê brutto nie mniejsz± ni¿ 54.000,00 z³.
b. w tym zakresie zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek, je¿eli wykonawca prze¶le na wezwanie zamawiaj±cego opisy (karty charakterystyki, katalogi, itp.) przedmiotu zamówienia celem zweryfikowania, czy oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami opisanymi
w za³±czniku nr 4 do SWZ,
KONSORCJUM - ww. dokumenty sk³ada co najmniej jeden z cz³onków,
2) zdolno¶ci finansowej lub ekonomicznej: zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od Odpowiedzialno¶ci Cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ dla:
a. zadania nr 1 - 29.000,00 z³.;
b. zadania nr 2 – 29.000,00 z³.
Je¿eli wykonawca sk³ada ofertê na obydwa zadania to winien wykazaæ siê posiadaniem ubezpieczenia na sumê nie mniejsz± ni¿ 58.00,00 z³.
KONSORCJUM - ww. dokumenty sk³ada co najmniej jeden z cz³onków,
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Stosownie do art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Szpital dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy w przypadku, gdy:1) nast±pi³a zmiana nazwy handlowej oferowanego przedmiotu umowy – w zakresie okre¶lenia przedmiotu umowy;
2) zaproponowania obni¿ki ceny ofertowej przez Dostawcê lub udzielenia przez Dostawcê upustów promocyjnych – w zakresie zmiany wynagrodzenia Dostawcy poprzez jego stosowane obni¿enie;
3) zmiany stawki podatku VAT – w zakresie stosownej zmiany wynagrodzenia Dostawcy (wynagrodzenie netto nie ulegnie zmianie, nast±pi jedynie zmiana wynagrodzenia brutto).
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-10 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: miniPortal, e-PUAP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-10 14:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ¦WINOUJ¦CIA
- ¦wiadczenie us³ug w przed. odbioru odpadów komunalnych sta³ych i p³ynnych, gruzu, papy oraz opró¿niania lokali i pomieszczeñ z odpadów wielkogabar. z nieruchom. adm. przez TBS LOKUM sp. z o.o. w ¦-ciu
- Dostawa zamkniêtego systemu pobierania krwi dla Szpitala Miejskiego im. Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o
- Prowadzenie Dzia³u Farmacji oraz wykonywanie us³ug farmaceutycznych na rzecz ZOD FREGATA sp. z o.o.
wiêcej: przetargi w ¦winouj¶ciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatu CBCT na potrzeby pracowni RTG SPZOZ w Tarczynie
- Dostawa drobnego sprzêtu medycznego
- Dostawa urz±dzeñ medycznych, DZP.261.30.2024
- Zakup wraz z dostaw± aparatu USK dla Oddzia³u Kardiologii i Chorób Wewnêtrznych w celu nieinwazyjnego badania chorych ze schorzeniami sercowo - naczyniowymi dla SP ZOZ w Pu³awach.
- Dostawa produktów jednorazowego u¿ytku oraz wyrobów medycznych.
- Wyroby medyczne jednorazowego u¿ytku-asortyment dla Oddzia³u Urologii, akcesoria do drenów, rurki tracheostomijne, spirala embolizacyjna, zestawy do ¿ywienia do¿o³±dkowego, hemostatyki, zestaw do ...
wiêcej: Urz±dzenia medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.