Ogłoszenie z dnia 2025-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00104708/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-14
- 2025/BZP 00124425/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-27
- 2025/BZP 00129609/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa, przebudowa, nadbudowa i rozbudowa infrastruktury edukacyjnej i społecznej w Gminie Dydnia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DYDNIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 224
1.5.2.) Miejscowość: Dydnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-204
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: (13) 4303002
1.5.8.) Numer faksu: (13) 4303194
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminadydnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadydnia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dydnia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa, przebudowa, nadbudowa i rozbudowa infrastruktury edukacyjnej i społecznej w Gminie Dydnia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-393fe0aa-4415-4f23-bfc6-5609ffccd217
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00167057
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030048/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa, przebudowa, nadbudowa i rozbudowa infrastruktury edukacyjnej i społecznej w Gminie Dydnia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00104708
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIIiPP.271.02.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3788522,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac dla:CZĘŚĆ Nr 1 Infrastruktura edukacyjna
Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego w Dydni
1.1) Fundamenty Projektowane – Ławy fundament. oraz stopy fundament. wykonane z betonu wodoszczelnego zbrojonego stalą. Wysokość ławy i stóp fundament. wg konstrukcji.
1.2) Ściany fundamentowe i podpiwniczenia Projektowane − Ściany fundamentowe murowane z bloczków betonowych, ocieplone styropianem ekstrudowanym, z oblicowaniem cegłą klinkierową o grubości 24,0 cm; .
1.3) Izolacje przeciwwilgociowe − Pozioma na fundamentach – papa asfaltowa na lepiku asfaltowym − Pozioma na podłodze na gruncie – geowłóknina − Izolacja pionowa ścian fundament. – 2 x papa asfaltowa na lepiku asfaltowym − Izolacja dachu – folia paroprzepuszczalna
Izolacje termiczne − Pionowa ścian fundament. – płyta typu Polistyren extrudowy XPS 10cm, izolacja „otokowa” wykonana jako ciągła wokół zewnętrznej ściany fundament.: − Pionowa ścian zewnęt. – Styropian EPS 040 gr. 20cm − Pozioma posadzki parteru – styropian EPS gr. 15cm − Pozioma stropu poddasza – styropian EPS gr. 8cm, będący izolacją akustyczną
1.4) Ściany zewnętrzne – Ściany zewn. grubości 24,0 cm z pustaków ceram. docieplonych styropianem EPS 040 gr.20cm,
1.5) Ściany działowe – Ściany działowe parteru grubości 15cm z płyt gips.-karton. na konstr. systemowej wypełnione wełną mineralną
1.6) Stropy – Strop żelbetowe, zbrojone wg konstrukcji
1.7) Wieniec żelbetowy – Zaprojektowano w poziomie ścian fundament., stropu nad parterem, stropu nad piętrem oraz na ściankach kolankowych wieniec żelb. szerokości 24,0cm z betonu zbrojonego stalą wg konstrukcji,
1.8) Podciągi i belki – Zaprojektowano podciągi i belki żelb. wg konstrukcji
1.9) Nadproża – Nadproża żelb. do wykonania na placu budowy wg konstrukcji
1.10) Schody
1.11) Posadzki i podłogi – Wykończenia pomieszczeń – płytki gresowe, antypoślizgowe, posadzka betonowa oraz panele winylowe
1.12) Malowanie i powłoki zabezpieczające − Malowanie ścian i sufitów: farbami klejowymi lub emulsyjnymi w kolorach półpełnych; − Impregnacja drewna konstrukcyjnego do stopnia niepalności NRO;
1.13) Stolarka okienna i drzwiowa − Okna z PCV o współczynniku przenikania ciepła 0,9 W/m2*k − Okna połaciowe drewniane o współczynniku przenikania ciepła 1,1 W/m2*k − Drzwi zewnętrzne aluminiowe lub PCV o współczynniku przenikania ciepła 1,3 W/m2*k − Drzwi wewnętrzne drewniane płycinowe typowe o współczynniku przenikania ciepła 1,3 W/m2*k;
1.14) Dach − Nachylenie głównych połaci dachowych 35 st.; − Konstrukcja drewniana; − Krycie blachą na rąbek; − Obróbki blacharskie: z blachy ocynkowanej grubości 0,5 cm w kolorze pokrycia; − Rynny i rury spustowe: z blachy ocynkowanej grubości 0,5 cm w kolorze pokrycia;
1.15) Sufit podwieszany − Płyta OSB; − Wełna mineralna – 30 cm; − Rusz metalowy; − Folia izolacyjna; − 1,25 cm płyta GK-F - REI 60;
1.16) Powłoki ochronne, styki − elementy konstrukcji więźby dachowej zabezpieczyć środkami grzybobójczymi i ognioochronnymi, materiałami bezpiecznymi dla zdrowia człowieka. Zewnętrz. elementy drewniane, szczyty dachów, zabezpieczyć preparatami ognioochronnymi i wodoodpornymi nadającymi jednocześnie właściwą kolorystykę. − styki elementów drewnianych z betonowymi i murowanymi zabezpieczyć poprzez „przełożenie”, oddzielenie ich papą lub folią PE.
1.17) Wykończenia budynku − Ściany wewn.: tynki gipsowe (w łazience) lub kat. III cementowo – wapienne; − Ściany zewn.: imitacja cegły klinkierowej, blacha na rąbek; Elewację wykonać przy pomocy tynku modelarskiego imitującego elewację ceglaną (parter) i blachą elewacyjną na rąbek (piętro), − Pokrycie dachu i elewacji w kolorze grafitowo-szarym, − Wokół budynku należy wykonać opaskę z płytek chodnikowych szerokości 50 cm ze spadkiem 2% od budynku.
1.18) Instalacje sanitarne (kanalizacja sanitarna podposadzkowa i podstropowa, kanalizacja sanitarna urządzenia i biały montaż, instal. wodociągowa, instal. centralnego ogrzewania, gazowa, instal. wentylacji, osprzęt wentylacyjny, centrale wentylacyjne i wentylatory, automatyka wentylacji, pozostałe wg projektu)
1.19) Instalacje elektryczne (instal. gniazd wtykowych i oświetlenie, okablowanie i tablice rozdzielcze, biały osprzęt, instal. teleinformatyczna, pomiary elektryczne, instal. odgromowa i połączeń wyrównawczych, PWP linie kablowe, pozostałe wg projektu)
1.19) Wyposażenie zgodnie z załączonym zestawieniem
1.20) Zagospodarowanie terenu – przełożenie placu zabaw wraz z wymianą niezbędnych elementów, ogrodzenia, niwelacje terenu, obsadzenia i trawniki, place, miejsca postojowe, utwardzenia i drogi zgodnie z projektem.
1.21)Demontaż i ponowny montaż istniejących urządzeń i elementów instalacji (np. oświetlenie zewn., instalacja CCTV, instalacja alarmowa itp.) .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45261410-1 - Izolowanie dachu
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45442100-8 - Roboty malarskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45223821-7 - Elementy gotowe
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 2930000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac dla:CZĘŚĆ Nr 2 Infrastruktura obiektów małej architektury
Budowa miasteczka ruchu drogowego w Dydni
2.1) Nawierzchnia placu i ogrodzenie
Nawierzchnie z betonu asfaltowego, różne funkcje będą wyróżnione w kolorze np. jezdnie w kolorze grafitowym, chodniki w kolorze jasno szarym, przestrzenie pomiędzy jezdniami z wymalowanymi na nawierzchni planszami gier podwórkowych (potrójne klasy, twister, taniec hopla, biedronka) – lokalizacja zgodnie z załącznikiem graficznym, chodniki z kostki brukowej betonowej, ogrodzenie z siatki panelowej
2.2) Zieleń wokół placu
Projektuje się wykonanie trawników dywanowych wraz z pracami ziemnymi
2.3) Oznakowanie poziome i pionowe oraz gry podwórkowe i obiekty małej architektury
Pionowe znaki drogowe wykonane w rozmiarach grupy mini dostosowane do użytkowników (dzieci i młodzież), sygnalizacja świetlna wraz z instalacją elektryczną, montaż lamp solarnych wraz z instalacją oświetlenia placu, obiekty malej architektury (ławki parkowe, stojaki rowerowe, kosze na śmieci)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 398000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac dla:CZĘŚĆ Nr 3 Infrastruktura społeczna
Rozbudowa i przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dydni
3.1)Roboty rozbiórkowe – rozebranie obróbek blacharskich, pokrycia dachowego, więźb dachowych izolacji termicznej, wykucie okien i drzwi, rozebranie ścian
i posadzek wraz z podłożem, wywóz gruzu i utylizacja odpadów;
3.2)Roboty ziemne – pomiary, wykopy i roboty ziemne;
3.3)Fundamenty – stopy i ławy betonowe; zbrojenie konstrukcji, słupy i rygle, wieńce monolityczne;
3.4)Izolacje przeciwwilgociowe, murowanie i uzupełnienia ścian bloczkami z betonu komórkowego, belki i podciągi, wieńce żelbetowe, płyty stropowe żelbetowe, zbrojenie konstrukcji, sklepienia z belek stalowych, ścianki działowe, komin systemowy spalinowo-wentylacyjny – parter;
3.5)Murowanie ścian bloczkami z betonu komórkowego, słupy i rygle, wieńce żelbetowe, zbrojenie konstrukcji - poddasze;
3.6)Konstrukcja dach - murłaty, ramy górne i płatwie, krokwie, kleszcze, pokrycie dachowe wraz z deskowaniem i łaceniem, osadzenie okien dachowych, włazu, obróbki blacharskie, system rynnowy, montaż barier śniegowych, gąsiorów i podbitki dachowej;
3.7)Izolacje fundamentów hydroizolacjami bitumicznymi, izolacja termiczna styrodurem;
3.8)Stolarka zewnętrzna – okna rozwierne i uchylno-rozwierne, drzwi aluminiowe, witryny;
3.9)Elewacja i docieplenie -izolacje styrodurem gr.10cm i ocieplenie płytami styropianowymi grafitowymi gr.10 i 20cm, siatka elewacyjna i wyprawa elewacyjna silikonowa DR 1,5mm, przygotowanie podłoża, mocowanie listwy cokołowej, ochrona narożników kątownikiem metalowym, obróbki blacharskie – podokienniki, montaż rur spustowych, ocieplenie cokołu styrodurem gr.10cm wraz z okładziną
z płytek klinkierowych;
3.10)Zabudowa strychu – izolacje cieplne i akustyczne płytami z wełny mineralnej gr.15cm w połaci dachu, izolacje poziome z płyt styropianowych gr.20cm, warstwy wyrównawcze pod posadzki;
3.11)Tynki wewnętrzne ścian i słupów, stropów i podciągów, obsadzenie podokienników aglomarmurowych, uzupełnienia tynków, gruntowanie podłoży i gładzie gipsowe na ścianach i sufitach;
3.12)Posadzki – podkłady z ubitych materiałów sypkich, podkłady betonowe, izolacje z papy termozgrzewalnej, izolacje poziome cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych, warstwy wyrównawcze, posadzki cementowe, posadzki płytkowe i cokoliki z kamieni sztucznych, posadzki z paneli podłogowych;
3.13)Stolarka wewnętrzna - ościeżnice regulowane, skrzydła drzwiowe wewnętrzne, drzwi aluminiowe,
3.14)Malowanie i okładziny ścienne – licowanie ścian i stropów płytkami, malowanie farbą emulsyjną 1x farba gruntująca, 2x nawierzchniowa
3.15)Zagospodarowanie terenu – profilowanie i zagęszczenie podłoża, podbudowy z kruszyw, ławy pod krawężniki i obrzeża betonowe, nawierzchnie z kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej, przełożenie istniejącej kostki na placu, oznakowanie poziome, plantowanie, humusowanie i obsianie terenu
3.16)Roboty instalacyjne w tym: instalacja elektryczna wraz z pomiarami, instalacja teleinformatyczna, instalacja odgromowa, przeciwpożarowy wyłącznik prądu i linie kablowe, instalacja sanitarna, instalacja wodociągowa, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja gazowa, klimatyzacja, instalacja wentylacji, osprzęt wentylacyjny, centrale wentylacyjne i wentylatory, automatyka wentylacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45261410-1 - Izolowanie dachu
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45442100-8 - Roboty malarskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45223821-7 - Elementy gotowe
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 790000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt.3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Z uwagi, iż Zamawiający nie zamierza zwiększać środków przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty postępowanie o udzielenie zamówienia we wszystkich trzech częściach unieważnia się zgodnie z art. 255 pkt.3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3176980,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3399378,56 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt.2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W postępowaniu na część 2 zamówienia złożono 4 oferty , które zostały odrzucone z uwagi, iż ich treść jest niezgodna z warunkami zamówienia (art.226 ust.1 pkt5 ustawy pzp).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jednocześnie Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt.3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Z uwagi, iż Zamawiający nie zamierza zwiększać środków przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty postępowanie o udzielenie zamówienia we wszystkich trzech częściach unieważnia się zgodnie z art. 255 pkt.3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 829992,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 959204,71 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.