Og³oszenie z dnia 2025-03-28
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana nawierzchni trawiastej – sztuczna murawa na boisku szkolnym.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 45 Z ODDZIA£AMI INTEGRACYJNYMI IM. ¦WIÊTEGO JANA PAW£A II W BIA£YMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001312262
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. £agodna 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-757
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 856644680
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp45@um.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sp45.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana nawierzchni trawiastej – sztuczna murawa na boisku szkolnym.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ba57c671-85b9-420c-8eea-c3085aaf46fd
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00167058
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ba57c671-85b9-420c-8eea-c3085aaf46fd3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Poczty elektronicznej na adres e-mail: sp45@um.bialystok.pl
2) Platformy e-zamowienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
2. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-zamowienia: ocds-148610-ba57c671-85b9-420c-8eea-c3085aaf46fd
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-zamowienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-zamowienia okre¶la Regulamin Platformy e-zamowienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz informacje zamieszczone w „Centrum Pomocy”. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga konta na Platformie e-zamowienia, ani logowania.
4. Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452 z pó¼n. zm.), dalej jako „rozporz±dzenie ws. Wymagañ dla dokumentów elektronicznych”.
5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2024r., poz. 773), dalej jako „rozporz±dzenie w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci”, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
6. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
7. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz, U, z 2022r. poz. 1233 z pó¼n. zm.) wykonawca, w celu utrzymania poufno¶ci tych informacji, przekazuje w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.10.) Przyczyny odst±pienia od komunikacji elektronicznej:
aplikacje do obs³ugi formatów plików, które nadaj± siê do przygotowania ofert lub prac konkursowych, korzystaj± z formatów plików, których nie mo¿na obs³ugiwaæ za pomoc± ¿adnych innych aplikacji otwarto¼ród³owych lub ogólnie dostêpnych, lub s± one objête licencj± i nie mog± zostaæ udostêpnione do pobierania lub zdalnego wykorzystania przez zamawiaj±cego (art. 65 ust. 1 pkt 2 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego sk³adania ofert, wniosków, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów: Oferty mo¿na sk³adaæ w formie papierowej, w zamkniêtej kopercie w sekretariacie szko³y z dopiskiem: „Wymiana nawierzchni trawiastej – sztuczna murawa na boisku szkolnym, nie otwieraæ przed dniem 15.04.2025r. godz. 10:00”
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty w postaci katalogu
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Stosuj±c siê do art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej równie¿ jako „RODO”, informujemy, i¿:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szko³a Podstawowa Nr 45 z Oddzia³ami Integracyjnymi im. ¦wiêtego Jana Paw³a II z siedzib± przy ul. £agodnej 10, 15-757 Bia³ystok, reprezentowana przez Dyrektora.
2. Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ poczt± elektroniczn±, a tak¿e pisemnie na adres siedziby Administratora. Kontakt z inspektorem ochrony danych: iod.szkoly@um.bialystok.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu prowadzenia postêpowania, jego rozstrzygniêcia, jak równie¿ zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postepowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych, tj. w celu realizacji obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
4. Podane dane osobowe mog± byæ przekazywane wy³±cznie podmiotom do tego uprawnionym, tj. organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa b±d¼ podmiotom, którym administrator powierzy³ przetwarzanie danych osobowych na podstawie zawartej umowy.
5. Dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich ani do organizacji miêdzynarodowych.
6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres wynikaj±cy z przepisów prawa, w tym ustawy Pzp oraz przepisów archiwalnych.
7. Przys³uguje Pani/Panu:
a) prawo dostêpu do danych osobowych ich dotycz±cych, w tym prawo do uzyskania kopii danych (art. 15 RODO);
b) prawo do ¿±dania sprostowania (poprawienia) danych osobowych (art. 16 RODO);
c) prawo do usuniêcia danych – przys³uguje w ramach przes³anek i na warunkach okre¶lonych w art. 17 RODO;
d) prawo ograniczenia przetwarzania – przys³uguje w ramach przes³anek i na warunkach okre¶lonych w art. 18 RODO.
8. Przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych), je¿eli uzna Pani/Pan, ¿e Pani/Pana dane osobowe s± przetwarzane niezgodnie z prawem. Kontakt do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, b±d¼ drog± elektroniczn± poprzez stronê www.uodo.gov.pl.
9. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikaj±cym z przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Konsekwencj± niepodania poszczególnych danych okre¶lone zosta³y w ustawie Pzp.
10. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 26.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Demonta¿ istniej±cej nawierzchni.
2. Utylizacja nawierzchni.
3. Naprawa podbudowy, usuniêcie górnej warstwy podbudowy, wykonanie nowej warstwy górnej podbudowy.
4. Wykonanie nawierzchni w³a¶ciwej ze sztucznej trawy.
5. Malowanie linii farb± poliuretanow±.
6. Naprawa nawierzchni bie¿ni wokó³ boiska.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2025-07-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.
2. Wykonawca zobowi±zany jest do wype³nienia szczegó³owego formularza cenowego stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ i okre¶lenia w nim cen jednostkowych oraz ceny ca³kowitej za wykonanie zamówienia wraz z podaniem stawku podatku VAT.
3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i wagami:
C – cena wykonania zamówienia – 70%
G – okres przed³u¿enia gwarancji na wykonane roboty budowlane – 30%
4. Zamawiaj±cy nie dopuszcza zaproponowania przez Wykonawcê okresu gwarancji wyra¿onego w inny sposób ni¿ w pe³nych miesi±cach.
Minimalny, wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji wynosi 48 miesiêcy.
W zakresie przedmiotowych kryteriów oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 punktów.
Ocena ofert w zakresie kryterium „Cena” zostanie dokonana wg nastêpuj±cych zasad:
"C =" "C min" /"C bad" " × 70 pkt"
gdzie:
C – liczba punktów za cenê
C min – najni¿sza cena spo¶ród z³o¿onych ofert
C bad – cena badanej oferty
Maksymalna ilo¶æ punktów w tym kryterium – 70 pkt.
Uzyskana z wyliczenia ilo¶æ punktów zostanie ustalona z dok³adno¶ci± do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokr±gleñ matematycznych.
Ocena ofert w zakresie kryterium „Okres przed³u¿enia gwarancji na wykonane roboty budowlane” zostanie dokonana wg nastêpuj±cych zasad:
"G =" "G bad" /"G max" " × 30 pkt"
Gdzie:
G – liczba punktów za przed³u¿enie gwarancji
G bad – okres przed³u¿enia gwarancji w badanej ofercie
G max – najd³u¿szy okres przed³u¿enia gwarancji spo¶ród z³o¿onych ofert
Maksymalna ilo¶æ punktów w tym kryterium – 30 pkt.
Wykonawca winien podaæ okres gwarancji w miesi±cach, w przeciwnym wypadku Zamawiaj±cy do celów punktacji zaokr±gli podany adres „w dó³” do warto¶ci ni¿szej (np. Wykonawca zaoferuje przed³u¿enie okresu gwarancji o 12,5 m-ca, Zamawiaj±cy zaokr±gli ten okres do 12 m-cy i przyzna punkty).
W przypadku przed³u¿enia okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane o okres d³u¿szy ni¿ 24 miesi±ce, Zamawiaj±cy do celów punktacji przyjmie okres przed³u¿enia gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosz±cy 24 miesi±ce, natomiast w umowie zostanie uwzglêdniony okres zaoferowany przez Wykonawcê w Formularzu oferty.
Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y o¶wiadczenia odno¶nie przed³u¿enia okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane, poda warto¶æ „0” lub wska¿e inny równoznaczny z tym, i¿ nie oferuje wyd³u¿enia przedmiotowego okresu, Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca nie zaoferowa³ wyd³u¿enia przedmiotowego okresu, Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca nie zaoferowa³ wyd³u¿enia okresu gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane i nie przyzna punktów.
Je¿eli ¿aden Wykonawca nie zaoferuje przed³u¿enia okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane, Zamawiaj±cy do obliczenia punktacji w przedmiotowym kryterium nie zastosuje wzoru wskazanego powy¿ej i przyzna w tym kryterium 0 pkt.
Je¿eli Wykonawca zaoferuje minimalny okres gwarancji, zgodnie z zapisami rozdz. IV ust. 18 SWZ, tj. 48 miesiêcy – otrzyma w kryterium „okres przes³u¿enia gwarancji na wykonane roboty budowlane liczbê punktów wynosz±c± 0.
Uzyskana punktacja w przedmiotowych kryteriach stanowiæ bêdzie ³±cznie sumê punktacji, liczonej wg. Wzoru: O (ocena) = C + G
Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans wed³ug przyjêtych kryteriów, a tym samym otrzyma najwiêksz± liczbê punktów w oparciu o okre¶lone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VII SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada potencja³ ekonomiczny i finansowy, tj. jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci co najmniej 180 000, 00 z³.
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robotê budowlan± w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024r. poz. 725 z pó¼n. Zm.) polegaj±ce na budowie lub remoncie boiska sportowego o warto¶ci co najmniej 180 000,00 z³ brutto (sto osiemdziesi±t tysiêcy z³otych, 00/100)
3. Zamawiaj±cy na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
4. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±cznie spe³nianie warunku przez Wykonawców.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Za³±cznik Nr 6 do SWZ
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postepowania – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ oraz O¶wiadczenie, z którego wynikaæ bêdzie brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 5k ust. 1 Rozporz±dzenia Rady (UE) 2022/5876 z dnia 08 kwietnia 2022r. w sprawie zmiany rozporz±dzenia (UE) nr 833/2014 dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111/1 z 08.04.2022r.) i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2024 poz. 507) – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
3. O¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1 sk³adaj± odrêbnie.
4. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ:
Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru potwierdzaj±cego, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
5. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp,
2) Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, a zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Wykaz robót budowlanych spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w rozdz. VI ust. 2 pkt 4 ppkt 4) SWZ, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty miejsca wykonania robót, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj± czy te roboty budowlane zosta³y nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy te roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty – o¶wiadczenie wykonawcy, zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ. Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, w których wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³;
6. W zakresie nieuregulowanym ustaw± Pzp lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez wykonawcê w postêpowaniu zastosowanie maj± w szczególno¶ci przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dowodów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020r. poz. 2415) oraz rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-15 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty mo¿na sk³adaæ w formie papierowej, w zamkniêtej kopercie w sekretariacie szko³y.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-15 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-04-15
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Zakup wideotelefonów IP
- Sukcesywna dostawa materia³ów biurowych oraz papierniczych do Oddzia³u Regionalnego KRUS w Bia³ymstoku i Placówek Terenowych w Augustowie i Zambrowie.
- Sukcesywne dostawy foteli biurowych i krzese³ konferencyjnych do Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku
- Dostawa artyku³ów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku (II)
- Wymiana stolarki otworowej w budynku u¿ytkowym przy ul. M. Curie-Sk³odowskiej 15A bêd±cym w zasobie Zarz±du Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku.
- POSTERUNEK POLICJI w ¦NIADOWIE - KONTYNUACJA BUDOWY NOWEJ SIEDZIBY - 2
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Pokoju w Lêdzinach"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Wyzwolenia 24 w Ko¶cianie."
- Szko³a Podstawowa nr 15 w Rybniku, dzielnica Rybnicka Ku¼nia - Roboty naprawcze boiska wielofunkcyjnego, nawierzchnia sportowa PU.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik",w tym budowa placu zabaw,obiekt. ma³ej architek.,remont bud. szat.-sanitarn.,remont 2 boisk szkol.,zagospod. ter. ziel. przy SP nr 37,ul.Szpitalna nr9 w £odzi
- "Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Cynkowej oraz kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budow± sprawno¶ciowego placu zabaw przy ul. Jaskó³czej w Legnicy"-Powtórka II
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" przy XLVII Liceum Ogólnokszta³c±cym im. Stanis³awa Staszica w £odzi, ul. Czernika nr 1/3.
wiêcej: Naprawa boisk sportowych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.