eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn"Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 3792P Stara Tuchorza - Tuchorza - Belęcin" - etap I



Ogłoszenie z dnia 2021-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 3792P Stara Tuchorza - Tuchorza – Belęcin” - etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WOLSZTYŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411561571

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 5 Stycznia 5

1.5.2.) Miejscowość: Wolsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiatwolsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolsztyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip2.wokiss.pl/wolsztynp/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 3792P Stara Tuchorza - Tuchorza – Belęcin” - etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d07afa8b-e2f4-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00167086

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004065/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 2728P Stara Tuchorza – Tuchorza - Belęcin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00111149/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ID.272.48.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania „Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 3792P Stara Tuchorza – Tuchorza – Belęcin”– etap I.
Lokalizacja
Początek planowanego etapu I przebudowy drogi powiatowej nr 3792 zlokalizowany jest przy przejeździe kolejowym w miejscowości Stara Tuchorza natomiast koniec na rozwidleniu z drogą powiatowa nr 3798P.

Przedmiotem opracowania jest projekt budowlany (projekt zagospodarowania działki lub terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany) oraz projekt techniczny i wykonawczy wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji wymaganych do uzyskania decyzji administracyjnych umożliwiających realizację zadania (decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej ZRiD), projekt stałej organizacji ruchu.
Zamawiający dopuszcza podział przedmiotowego odcinka na dwie dokumentację.
Szczegółowy zakres dotyczący wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji zawiera załącznik nr 3 do SWZ (projekt umowy z załącznikiem nr 1 do umowy TOP).


Założenia projektowe
- Szacowana długość przebudowanej około 3,4 km
- Nawierzchnię należy zaprojektować dla drogi klasy Z.
- Należy zaprojektować przebudowę obiektów inżynieryjnych – przepusty.
- Na całej długości planowanej przebudowy drogi należy zaprojektować ścieżkę rowerową a w terenie zabudowanym ciąg pieszo – rowerowy oraz chodniki w zależności od możliwości terenowych.
- Zakładana szerokość ścieżki oraz chodnika 2 m.
- Szerokość ciągu pieszo – rowerowego 2,5 m.
- Istniejące oraz nowe zjazdy publiczne zaprojektować z masy mineralno-asfaltowej.
- Istniejące oraz nowe zjazdu gospodarcze zaprojektować z kostki betonowej innego koloru.
- Na całym odcinku uwzględnić gdzie będzie taka potrzeba niezbędne przejścia dla pieszych i przejazdy dla rowerzystów wraz z ich doświetleniem.
- Zapewnić obsługę komunikacyjną oraz dostępność nieruchomości przyległych do drogi publicznej,
- Utwardzoną szerokość zjazdów do posesji istniejących dostosować do szerokości bram i furtek, a w przypadku braku bram minimalna utwardzona szerokość zjazdu nie może być mniejsza niż 5 m. Na każdą posesję, która w chwili opracowywania dokumentacji ma zapewnioną obsługę komunikacyjną z drogi powiatowej, nawet w przypadku braku typowego zjazdu zaprojektować jeden zjazd. W przypadku gdy posesja obsługiwana jest większą ilością istniejących zjazdów należy uwzględnić wszystkie.
- Zamawiającym nie przewiduje budowy kanału technologicznego – należy uzyskać odstępstwo.
- Zamawiający przewiduje maksymalnie 8 działek do podziału, które należy uwzględnić
w wycenie przedmiotu zamówienia.


Wytyczne do Szczegółowa Specyfikacja Techniczna
− SST należy sporządzić zgodnie z obowiązującymi przepisami – z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, według wytycznych i zaleceń opracowanych przez IBDiM oraz skoordynowane z kosztorysami ofertowymi i przedmiarami uwzględniające specyfikę robót.
− SST powinno odnosić się do konkretnej inwestycji. Wszelkie wymagania należy przywołać wprost - niedopuszczalne jest odsyłanie w tekście SST do zapisów norm i itp.
− SST powinno posiadać spis treści, wszystkie ponumerowane strony.
− SST powinno być rozdzielone na poszczególne branże.
− Podawane wymagania stawiane poszczególnym materiałom mają bezspornie i jednoznacznie wskazywać podstawę do dopuszczenia materiału do wbudowania jak również procedurę odbiorową.

Przed wykonaniem mapy do celów projektowych należy w razie konieczności wznowić na gruncie punkty graniczne pasa drogowego znakami granicznymi według zasad określonych w przepisach dotyczących geodezji i kartografii.

Zamawiający wymaga opracowania dokumentacji zgodnie z obowiązującym stanem prawnym aktualnym w dacie przekazania opracowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128125,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237390,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128125,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MS-DROG PROJEKTY, NADZORY, REALIZACJE BRANŻY DROGOWEJ MGR INŻ. MATEUSZ SITA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9231614623

7.3.3) Ulica: JAŻYNIEC 25

7.3.4) Miejscowość: KOPANICA

7.3.5) Kod pocztowy: 64-225

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128125,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.