eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzarniaModernizacja remizo-świetlicy w Bandysiach



Ogłoszenie z dnia 2025-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja remizo-świetlicy w Bandysiach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZARNIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668226

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 41

1.5.2.) Miejscowość: Czarnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-431

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 297727017

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@czarnia.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://czarnia.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-942b9e32-e1f8-49a9-bd52-4d6976fd3b30

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja remizo-świetlicy w Bandysiach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-942b9e32-e1f8-49a9-bd52-4d6976fd3b30

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00167093

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00069353/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja budynku remizo-świetlicy w Bandysiach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00093065

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FUK.271.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące zadania: „Modernizacja remizo-świetlicy w Bandysiach”
Miejsce realizacji zamówienia: województwo: mazowieckie; powiat: ostrołęcki; gmina:
Czarnia; miejscowość: Bandysie obręb: 0001 Bandysie. Dokładną lokalizację określa
dokumentacja projektowa będąca załącznikiem do SWZ.

2. Zakres pac w ramach realizacji zadania obejmuje:
1) Zakres architektoniczno-budowlany:
1. Prace rozbiórkowe i demontażowe.
2. Roboty budowlane:
- Roboty posadzkowe,
- Roboty murarskie,
- Nadproża,
- Wykończenie ścian,
- Wykończenie sufitów.
3. Wyposażenie, wykaz urządzeń sanitarnych i agd ujętych w projekcie.
4. Stolarka drzwiowa.
5. Adaptacja części holu na szatnię.
6. Instalacje sanitarne i gazowe:
- Wentylacja,
- Dostosowanie instalacji wod/kan,
- Dostosowanie instalacji elektrycznej,
- Instalacja wewnętrzna gazowa.
Szczegółowe określenie parametrów dotyczących branży architektoniczno-budowlanej znajduje się w załączniku nr 8a do SWZ.
2) Zakres sanitarny
1. Instalacja Wodociągowa.
2. Instalacja wody ciepłej.
3. Instalacja kanalizacji sanitarnej.
4. Materiały i armatura – instalacja kanalizacji i instalacje wodociągowe.
5. Instalacja wodna
6. Instalacja wewnętrzna gazu.
Szczegółowe określenie parametrów dotyczących branży sanitarnej znajduje się w załączniku nr 8b do SWZ.
3) Zakres elektryczny
1. Opis projektowanych rozwiązań
Zakres nie obejmuje przebudowy istniejącej instalacji elektrycznej w pomieszczeniach objętych przebudową. Projekt instalacji elektrycznej obejmuje nową instalację oświetleniową i gniazd wtykowych w holu , kuchni, łazience, pomieszczeniach technicznym i gospodarczym. W celu zasilenia projektowanych obwodów należy rozbudować rozdzielnię istniejącą TG i TT. Ingerencja w rozdzielnie nie przewiduje wymiany czy modernizacji części istniejącej rozdzielni.
2. Demontaże i roboty dodatkowe
Demontażowi podlegają oprawy oświetleniowe, gniazda wtykowe oraz obwody zasilające w pomieszczeniach przeznaczonych do likwidacji lub przebudowy.
Przewidziany demontaż obejmuje następujące elementy:
- Oprawy świetlówkowe kwadratowe 4x18W montowane do sufitu
- Oprawy świetlówkowe liniowe montowane do sufitu
- Plafoniery montowane do sufitu i ściany
- Gniazda wtykowe 230V
- Łączniki instalacyjne
- Przewody instalacji zasilającej oprawy oświetleniowe i gniazda wtykowe
3. Instalacja oświetlenia wewnętrznego oparta się na oprawach LED, dostosowanych do rodzaju pomieszczenia.
4. Instalacja gniazd wtykowych 230 V
5. System przyzywowy umożliwiający wezwanie pomocy - montaż w łazience dla osób ze
szczególnymi potrzebami
6. Instalacja dodatkowej ochrony przeciwporażeniowej i połączeń wyrównawczych
Przy pomocy szybkich samoczynnych wyłączeniach zasilania, odpowiednich dla układu
sieciowego TN-S, należy zainstalować wyłączniki ochronne różnicowo-prądowe o czułości
IΔn=30mA.
Szczegółowe określenie parametrów dotyczących branży sanitarnej znajduje się w załączniku nr 8c do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262423-2 - Wykonywanie pokładów

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218940,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 569951,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218940,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ILBUD INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524263550

7.3.3) Ulica: ul. Szeligowska 32 lokal 99

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-320

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218940,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.