Ogłoszenie z dnia 2025-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00093065/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja remizo-świetlicy w Bandysiach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZARNIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668226
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 41
1.5.2.) Miejscowość: Czarnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-431
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 297727017
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@czarnia.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://czarnia.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-942b9e32-e1f8-49a9-bd52-4d6976fd3b301.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja remizo-świetlicy w Bandysiach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-942b9e32-e1f8-49a9-bd52-4d6976fd3b30
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00167093
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00069353/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja budynku remizo-świetlicy w Bandysiach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00093065
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FUK.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące zadania: „Modernizacja remizo-świetlicy w Bandysiach”
Miejsce realizacji zamówienia: województwo: mazowieckie; powiat: ostrołęcki; gmina:
Czarnia; miejscowość: Bandysie obręb: 0001 Bandysie. Dokładną lokalizację określa
dokumentacja projektowa będąca załącznikiem do SWZ.
2. Zakres pac w ramach realizacji zadania obejmuje:
1) Zakres architektoniczno-budowlany:
1. Prace rozbiórkowe i demontażowe.
2. Roboty budowlane:
- Roboty posadzkowe,
- Roboty murarskie,
- Nadproża,
- Wykończenie ścian,
- Wykończenie sufitów.
3. Wyposażenie, wykaz urządzeń sanitarnych i agd ujętych w projekcie.
4. Stolarka drzwiowa.
5. Adaptacja części holu na szatnię.
6. Instalacje sanitarne i gazowe:
- Wentylacja,
- Dostosowanie instalacji wod/kan,
- Dostosowanie instalacji elektrycznej,
- Instalacja wewnętrzna gazowa.
Szczegółowe określenie parametrów dotyczących branży architektoniczno-budowlanej znajduje się w załączniku nr 8a do SWZ.
2) Zakres sanitarny
1. Instalacja Wodociągowa.
2. Instalacja wody ciepłej.
3. Instalacja kanalizacji sanitarnej.
4. Materiały i armatura – instalacja kanalizacji i instalacje wodociągowe.
5. Instalacja wodna
6. Instalacja wewnętrzna gazu.
Szczegółowe określenie parametrów dotyczących branży sanitarnej znajduje się w załączniku nr 8b do SWZ.
3) Zakres elektryczny
1. Opis projektowanych rozwiązań
Zakres nie obejmuje przebudowy istniejącej instalacji elektrycznej w pomieszczeniach objętych przebudową. Projekt instalacji elektrycznej obejmuje nową instalację oświetleniową i gniazd wtykowych w holu , kuchni, łazience, pomieszczeniach technicznym i gospodarczym. W celu zasilenia projektowanych obwodów należy rozbudować rozdzielnię istniejącą TG i TT. Ingerencja w rozdzielnie nie przewiduje wymiany czy modernizacji części istniejącej rozdzielni.
2. Demontaże i roboty dodatkowe
Demontażowi podlegają oprawy oświetleniowe, gniazda wtykowe oraz obwody zasilające w pomieszczeniach przeznaczonych do likwidacji lub przebudowy.
Przewidziany demontaż obejmuje następujące elementy:
- Oprawy świetlówkowe kwadratowe 4x18W montowane do sufitu
- Oprawy świetlówkowe liniowe montowane do sufitu
- Plafoniery montowane do sufitu i ściany
- Gniazda wtykowe 230V
- Łączniki instalacyjne
- Przewody instalacji zasilającej oprawy oświetleniowe i gniazda wtykowe
3. Instalacja oświetlenia wewnętrznego oparta się na oprawach LED, dostosowanych do rodzaju pomieszczenia.
4. Instalacja gniazd wtykowych 230 V
5. System przyzywowy umożliwiający wezwanie pomocy - montaż w łazience dla osób ze
szczególnymi potrzebami
6. Instalacja dodatkowej ochrony przeciwporażeniowej i połączeń wyrównawczych
Przy pomocy szybkich samoczynnych wyłączeniach zasilania, odpowiednich dla układu
sieciowego TN-S, należy zainstalować wyłączniki ochronne różnicowo-prądowe o czułości
IΔn=30mA.
Szczegółowe określenie parametrów dotyczących branży sanitarnej znajduje się w załączniku nr 8c do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262423-2 - Wykonywanie pokładów
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 569951,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ILBUD INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524263550
7.3.3) Ulica: ul. Szeligowska 32 lokal 99
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-320
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Promna
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Dubienka
- Przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego nr 7 w Chrzanowie w ramach zadania pn. Dostosowanie budynku PS-7 w Chrzanowie do wymogów p.poż- etap II
- Odbudowa murów oporowych podtrzymujących drogę gminną nr 112478 D ul. Targowa w Wojcieszowie
- Wykonanie remontu pomieszczeń szatni w piwnicy budynku szkoły.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.