eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GolinaDoposażenie jednostek OSP KSRG w Golinie w sprzęt do prowadzenia akcji ratowniczych



Ogłoszenie z dnia 2025-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie jednostek OSP KSRG w Golinie w sprzęt do prowadzenia akcji ratowniczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Golina

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019059

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Golina

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-590

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 241 80 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: golina@golina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.golina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/golina

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie jednostek OSP KSRG w Golinie w sprzęt do prowadzenia akcji ratowniczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ce12f8a-3f49-4f08-a401-e606fdc00bd9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00167272

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033402/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Doposażenie jednostek OSP KSRG w Golinie w sprzęt do prowadzenia akcji ratowniczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00106721

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu ratowniczego na potrzeby jednostek OSP:
- Kamera termowizyjna- 3 szt.
-Instalacja Wyciągu Spalin- 1 szt.
-Szafa strażacka na ubrania specjalne- 8 szt.
-Zbiornik na wodę 13 000 L- 1 szt.
-Motopompa pożarnicza – 1 szt.
-Trójnóg ratowniczy z wyciągarką- 1 szt.
-Zestaw Ratownictwa Wysokościowego- 1 szt.
-Hydrauliczny zestaw do wyważania drzwi- 1 szt.
-Aparat powietrzny- 6 kpl.
-Czujnik Bezruchu-8 szt.
-Wentylator oddymiający- 2 zestawy
-Agregat prądotwórczy-2 szt.
-Detektor Wielogazowy- 2 szt.
-Aparat powietrzny- 2 kpl
-Prądownica Wodna 52- 2 szt.
-Nasadka pianowa do prądownicy wodnej- 2 szt.
-Piła do stali i betonu- 1 szt.
-Tarcza do przecinarki- 1 szt.
-Rozpieracz kolumnowy- 1 szt.
-Linka ratownicza na bębnie- 1 szt.
-Motopompa pływająca- 1 szt.
-Podpora teleskopowa z regulacją wysokości-2 szt.
-Narzędzie ratownicze dielektryczne -1 szt.
-Radiotelefon cyfrowo-analogowy- 3 szt.
-Pilarka ratownicza spalinowa – 1 szt.
-Topór dielektryczny- 1 szt.
-Siekiera- 1 szt.
-Prądownica prosta- 2 szt.
-Flary ostrzegawcze- 1 zestaw
-Wąż ssawny W110 2,5M- 2 szt.
-Drabina nasadkowa 3 elementowa aluminiowa- 1 zestaw
-Podniesienie masztu syreny na budynku OSP Przyjmie- 1 kpl
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 282193,72 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty budowlane w budynku OSP Golina oraz OSP Węglew.
a) Remont posadzki w budynku OSP w Golinie polegający na:
- skucie istniejącej posadzki lub wykonanie frezowania całej powierzchni (około 98,0m2)
- wykonanie nowej wylewki betonowej na całej powierzchni (około 98,0 m2) przeznaczonej pod sprzęt ciężki
- wykonanie nacięć dylatacyjnych
- wykonanie powłoki żywicznej
- wykonanie oznakowania poziomego
- wykonanie dylatacji z masy trwale elastycznej
- wykonanie cokołów o wysokości min 12 cm
b) Remont posadzki w budynku OSP w Węglewie polegający na :
- oczyszczenie i sprawdzenie wytrzymałości istniejącej posadzki
- wykonanie powłoki żywicznej (około 60,0m2)
- wykonanie oznakowania poziomego
- wykonanie dylatacji z masy trwale elastycznej
- wykonanie cokołów o wysokości min 12 cm
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

4.5.5.) Wartość części: 41707,32 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 358079,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 552947,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 358079,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Oddział Wojewódzki Związku OSP RP Województwa Wielkopolskiego im. Gen. Stanisława Taczaka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811001362

7.3.3) Ulica: ul. Norwida 14

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-867

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 358079,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 626451,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Golińska Spółdzielnia Socjalna „Aktywni Razem”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6653039045

7.3.3) Ulica: Plac Kazimierza Wielkiego 8

7.3.4) Miejscowość: Golina

7.3.5) Kod pocztowy: 62-590

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.