Ogłoszenie z dnia 2025-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00106721/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie jednostek OSP KSRG w Golinie w sprzęt do prowadzenia akcji ratowniczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Golina
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019059
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Golina
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-590
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 241 80 95
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: golina@golina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.golina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/golina1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie jednostek OSP KSRG w Golinie w sprzęt do prowadzenia akcji ratowniczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ce12f8a-3f49-4f08-a401-e606fdc00bd9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00167272
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033402/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Doposażenie jednostek OSP KSRG w Golinie w sprzęt do prowadzenia akcji ratowniczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00106721
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu ratowniczego na potrzeby jednostek OSP:- Kamera termowizyjna- 3 szt.
-Instalacja Wyciągu Spalin- 1 szt.
-Szafa strażacka na ubrania specjalne- 8 szt.
-Zbiornik na wodę 13 000 L- 1 szt.
-Motopompa pożarnicza – 1 szt.
-Trójnóg ratowniczy z wyciągarką- 1 szt.
-Zestaw Ratownictwa Wysokościowego- 1 szt.
-Hydrauliczny zestaw do wyważania drzwi- 1 szt.
-Aparat powietrzny- 6 kpl.
-Czujnik Bezruchu-8 szt.
-Wentylator oddymiający- 2 zestawy
-Agregat prądotwórczy-2 szt.
-Detektor Wielogazowy- 2 szt.
-Aparat powietrzny- 2 kpl
-Prądownica Wodna 52- 2 szt.
-Nasadka pianowa do prądownicy wodnej- 2 szt.
-Piła do stali i betonu- 1 szt.
-Tarcza do przecinarki- 1 szt.
-Rozpieracz kolumnowy- 1 szt.
-Linka ratownicza na bębnie- 1 szt.
-Motopompa pływająca- 1 szt.
-Podpora teleskopowa z regulacją wysokości-2 szt.
-Narzędzie ratownicze dielektryczne -1 szt.
-Radiotelefon cyfrowo-analogowy- 3 szt.
-Pilarka ratownicza spalinowa – 1 szt.
-Topór dielektryczny- 1 szt.
-Siekiera- 1 szt.
-Prądownica prosta- 2 szt.
-Flary ostrzegawcze- 1 zestaw
-Wąż ssawny W110 2,5M- 2 szt.
-Drabina nasadkowa 3 elementowa aluminiowa- 1 zestaw
-Podniesienie masztu syreny na budynku OSP Przyjmie- 1 kpl
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 282193,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty budowlane w budynku OSP Golina oraz OSP Węglew.a) Remont posadzki w budynku OSP w Golinie polegający na:
- skucie istniejącej posadzki lub wykonanie frezowania całej powierzchni (około 98,0m2)
- wykonanie nowej wylewki betonowej na całej powierzchni (około 98,0 m2) przeznaczonej pod sprzęt ciężki
- wykonanie nacięć dylatacyjnych
- wykonanie powłoki żywicznej
- wykonanie oznakowania poziomego
- wykonanie dylatacji z masy trwale elastycznej
- wykonanie cokołów o wysokości min 12 cm
b) Remont posadzki w budynku OSP w Węglewie polegający na :
- oczyszczenie i sprawdzenie wytrzymałości istniejącej posadzki
- wykonanie powłoki żywicznej (około 60,0m2)
- wykonanie oznakowania poziomego
- wykonanie dylatacji z masy trwale elastycznej
- wykonanie cokołów o wysokości min 12 cm
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
4.5.5.) Wartość części: 41707,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 358079,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 552947,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 358079,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Oddział Wojewódzki Związku OSP RP Województwa Wielkopolskiego im. Gen. Stanisława Taczaka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811001362
7.3.3) Ulica: ul. Norwida 14
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-867
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 358079,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 626451,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Golińska Spółdzielnia Socjalna „Aktywni Razem”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6653039045
7.3.3) Ulica: Plac Kazimierza Wielkiego 8
7.3.4) Miejscowość: Golina
7.3.5) Kod pocztowy: 62-590
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOLIŃSKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA AKTYWNI RAZEM
jakie przetargi wygrała firma
GOLIŃSKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA AKTYWNI RAZEM
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI GOLINA
więcej: przetargi GOLINA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- Modernizacja AOS w Bychawie poprzez remont łazienek i wygłuszanie drzwi.
- Remont i docieplenie wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych - II części.
- Remont dachu pawilonu D w Zakładzie Karnym w Koronowie
- Szkoła na miarę XXI wieku. Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marii Konopnickiej w Żyrardowie - Poprawa warunków edukacyjnych oraz bezpieczeństwa użytkowników.
- Przebudowa pomieszczeń oraz remont elewacji budynku żłobka w ramach projektu "Utworzenie nowych 50 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Żłobku Bajka przy ul. Ks. J. Popiełuszki 3 w Strzelinie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.