Ogłoszenie z dnia 2022-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00115095/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi nr 616010Z w miejscowości Letnin, gm. Pyrzyce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pyrzyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685711
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Pyrzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 091/ 39 70 310
1.5.8.) Numer faksu: 091/39 70 314
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pyrzyce.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.um.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_pyrzyce/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi nr 616010Z w miejscowości Letnin, gm. Pyrzyce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-954856e9-b708-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167320
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003135/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont drogi nr 616010Z w miejscowości Letnin, gm. Pyrzyce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115095/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IiID.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 625175,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Remont drogi nr 616010Z w miejscowości Letnin, gm. Pyrzyce.
2. Zamówienie obejmuje wykonanie remontu drogi gminnej nr 616010Z w miejscowości Letnin, gm. Pyrzyce.
Zakres inwestycji obejmuje w całości działki drogowe oznaczone w ewidencji gruntów jako działki 555 536/5, 536/4, 537, 536/7 obręb 0017 Letnin.
JEZDNIA. Zadaniem przebudowywanej jezdni będzie poprawa właściwości funkcjonalnych, użytkowych oraz warunków bezpieczeństwa dla wszystkich uczestników ruchu.
Remont drogi polegać będzie na frezowaniu istniejącej nawierzchni asfaltowej i wykonaniu nakładki drogowej na całej szerokości jezdni (szer. 3,50-5,00m) z betonu asfaltowego oraz wykonaniu poboczy z kruszywa łamanego o #0/31,5mm o szerokości 0,75m
Konstrukcja nawierzchni jezdni: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70;
gr. 4cm, warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W 50/70; gr. min. 6cm
Odwodnienie Wody opadowo-roztopowe zostaną odprowadzone powierzchniowo (spadki poprzeczne i podłużne drogi) na teren przyległy w granicach pasa drogowego.
Roboty rozbiórkowe Na terenie inwestycji przewiduje się roboty rozbiórkowe polegające na frezowaniu istniejącej nawierzchni asfaltowej
Organizacja ruchu. W ramach inwestycji należy wprowadzić zmiany w organizacji ruchu. Szczegóły w/w zamian znajdują się w oddzielnym opracowaniu pn.: „Projekt stałej organizacji ruchu”.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, założenia programowe oraz standard wykonania, zostały określone w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ, przedmiarach stanowiących załącznik nr 8 do SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 738803,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1045673,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 738803,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo Usługowe DROMAX Ryszard Kobierski i Karol Kobierski S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 2810084283
7.3.3) Ulica: Ul. Gorzowska 36
7.3.4) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie
7.3.5) Kod pocztowy: 66-500
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 738803,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30INNE PRZETARGI Z PYRZYC
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Kuchni Szpitala Powiatowego w Pyrzycach
- DOSTAWA WORKÓW DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW NA POTRZEBY PYRZYCKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNALNEGO SP. Z O.O.
- Dostosowanie budynku Domu Pomocy Społecznej w Pyrzycach z siedzibą w Żabowie do wymogów przeciwpożarowych - część I
więcej: przetargi w Pyrzycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy
- Remont dróg REMONTEREM na terenie gminy Iława
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie żłobka przy ul. Gajowej w Bydgoszczy
- Rozbiórka i budowa murka oporowego, chodnika i schodów terenowych w formule "zaprojektuj i wybuduj" na działce nr ew. 1401/43 (obręb 11-Śródmieście) przy ul. Malmeda Icchoka 6, 8 w Białymstoku.
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową bieżni prostej przy Szkole Podstawowej w Mrozach Wielkich
- Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Kaliszu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.