eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczSukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych



Ogłoszenie z dnia 2022-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL MIEJSKI IM.DR EMILA WARMIŃSKIEGO - SPZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092354746

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 19

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-826

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 3709124

1.5.8.) Numer faksu: 3709125

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.bydgoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.szpital.bydgoszcz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ce4c3b2-a9e3-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167324

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-270-18-2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 0 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wata celulozowa bielona bezchlorowo, w arkuszach, równo cięta, o rozmiwrze 40 x 60 cm (+/- 10%), pakowana maksymalnie po 5 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 23331,46 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Serweta operacyjna, gazowa, wstępnie prana, jałowa, rozmiar: 40-45 cm x 40-45 cm, minimum 17-nitkowa, 4-warstwowa, ze znacznikiem radiacyjnym i tasiemką. Klasa IIa według klasyfikacji wyrobów medycznych. Opakowanie jałowe po 5 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 47363,67 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

poz. 1 - Gaza opatrunkowa, niejałowa, minimum 13-nitkowa, szerokość 90cm – 100cm;
poz. 2 - Gaza bawełniana, sterylna, 17-nitkowa, klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych, rozmiar 1m x 1m, opakowanie jałowe x 1 szt;
poz. 3 - Kompresy niejałowe, gazowe, 8-warstwowe, minimum 13-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 7-7,5cm x 7-7,5cm, opakowanie x 100szt;
poz. 4 - Kompresy niejałowe, gazowe, 8-warstwowe, minimum 13-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 9-10cm x 9-10cm, opakowanie x 100szt;
poz. 5 - Kompresy jałowe, gazowe, 8-warstwowe, 17-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 7-7,5cm x 7-7,5cm, Klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych, sterylizowane parą wodną lub innymi dopuszczonymi walidowanymi metodami sterylizacji, opakowanie jałowe x 2 szt;
poz. 6 - Kompresy jałowe, gazowe, 8-warstwowe, 17-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 9-10cm x 9-10cm, Klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych (reguła 7), sterylizowane parą wodną lub innymi dopuszczonymi walidowanymi metodami sterylizacji, opakowanie jałowe x 10 szt.,
poz. 7 - Kompresy jałowe, gazowe, 8-warstwowe, 17-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 9-10cm x 9-10cm, Klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych (reguła 7), sterylizowane parą wodną lub innymi dopuszczonymi walidowanymi metodami sterylizacji, opakowanie jałowe x 20 szt.,
poz. 8 - Kompresy jałowe, gazowe, 8-warstwowe, 17-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 5x5cm, Klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych (reguła 7), sterylizowane parą wodną lub innymi dopuszczonymi walidowanymi metodami sterylizacji; opakowanie jałowe x 20 szt.,
poz. 9 - Kompresy jałowe, gazowe, 8-warstwowe, 17-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 7-7,5cm x 7-7,5cm, Klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych (reguła 7), sterylizowane parą wodną lub innymi dopuszczonymi walidowanymi metodami sterylizacji; opakowanie jałowe x 20 szt.,
poz. 10 - Wata opatrunkowa bawełniano-wiskozowa 500g.
W poz. 11 Grupy 3 Zamawiający dopuszcza zaoferowanie opakowania 200g z przeliczeniem ilości do pełnych opakowań w górę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 95237,95 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

poz. 1 - Kompresy jałowe, gazowe z nitką RTG 8-warstwowe, 17-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 9-10cm x 9-10cm, Klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych (reguła 7), sterylizowane parą wodną lub innymi dopuszczonymi walidowanymi metodami sterylizacji; opakowanie jałowe x 20 szt.,
poz. 2 - Kompresy jałowe, gazowe z nitką RTG, 8-warstwowe, 17-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 7-7,5cm x 7-7,5cm, Klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych (reguła 7), sterylizowane parą wodną lub innymi dopuszczonymi walidowanymi metodami sterylizacji; opakowanie jałowe x 20 szt.,
poz. 3 - Kompresy jałowe, gazowe, z nitką RTG 8-warstwowe, 17-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 9-10cm x 9-10cm, Klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych (reguła 7), sterylizowane parą wodną lub innymi dopuszczonymi walidowanymi metodami sterylizacji; opakowanie jałowe x 50 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 19372,67 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

poz. 1 - Opaska dziana, podtrzymująca, nieelastyczna,rozm. 10cm x 4-5 m,
poz. 2 - Opaska dziana, podtrzymująca, nieelastyczna, rozm. 15cm x 4-5 m,
poz. 3 - Opaska elastyczna, stopień rozciągliwości 100-130%, rozmiar 10cm x 4-5 m z zapinką;
poz. 4 - Opaska elastyczna, stopień rozciągliwości 100-130%, rozmiar 15cm x 4-5m z zapinką;
poz. 5 - Siatkowy rękaw elastyczny do podtrzymywania opatrunków na co najmniej takich częściach ciała jak- podudzie, kolano, ramię, stopa W pojedynczym opakowaniu: max 25 mb po rozciągnięciu. Opakowanie 25mb po rozciągnięciu,
poz. 6 - Siatkowy rękaw elastyczny do podtrzymywania opatrunków na co najmniej takich częściach ciała jak: głowa, ramię, podudzie, kolano, Długość 1 mb w stanie swobodnym. Opakowanie 1mb w stanie swobodnym,
poz. 7 - Siatkowy rękaw elastyczny do podtrzymywania opatrunków na co najmniej takich częściach ciała jak: udo, głowa, biodra, długość 1 mb w stanie swobodnym. Opakowanie 1mb w stanie swobodnym,
poz. 8 - Opaska gipsowa szybkowiążąca, czas wiązania 3-6 min, rozm. 3m x 10-12cm,
poz. 9 - Opaska z waty syntetycznej pod opatrunki gipsowe, rozm.: 3m x 8-10cm,
poz. 10 - Opaska wysokoelastyczna podtrzymująca; tkana lub dziana, o rozciągliwości minimum 125%. Rozmiar: 6cm x 4m, opakowanie po 20 szt.,
poz. 11 - Opaska wysokoelastyczna podtrzymująca; tkana lub dziana, o rozciągliwości minimum 125%. Rozmiar: 10cm x 4m, opakowanie po 20 szt.
W poz. 11 Grupy 5 Zamawiający wymaga zaoferowania opaski pod opatrunek gipsowy o szerokości mniejszej o 2 cm od zaoferowanej w poz.10 opaski gipsowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 15556,44 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sterylny, hipoalergiczny, samoprzylepny opatrunek do mocowania cewników do wkłuć centralnych o wysokiej przepuszczalności dla pary wodnej, wycięcie na port pionowy, zaokrąglone brzegi, rozmiar 8,5 - 11cm x 10 - 13cm; cały przezroczysty lub z ""okienkiem"" umożliwiającym obserwację miejsca aplikacji; wyrób medyczny Klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych. Każdy pojedynczy opatrunek sterylnie zapakowany. Zbiorcze opakowanie po 100 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 3529,44 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

poz. 1 - Gąbka żelatynowa resorbowalna, o działaniu hemostatycznym, jednorazowego użytku, rozmiar 7-8cm x 5-6cm x 1cm,
poz. 2 - Gąbka żelatynowa resorbowalna, o działaniu hemostatycznym, jednorazowego użytku, rozm.: 7-8cm x 5-6cm x 1mm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 652,22 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

poz. 1 - Opatrunek włókninowy, samoprzylepny, jałowy z warstwą chłonną, z zaokrąglonymi brzegami, rozm.: 5-6 cm x 7-10cm, każdy pojedynczy opatrunek sterylnie zapakowany,
poz. 2 - Opatrunek włókninowy, samoprzylepny, jałowy z warstwą chłonną z zaokrąglonymi brzegami, rozm.: 15cm x 8-10cm, każdy pojedynczy opatrunek sterylnie zapakowany,
poz. 3 - Opatrunek włókninowy, samoprzylepny, jałowy z warstwą chłonną z zaokrąglonymi brzegami, rozm.: 20cm x 8-10cm, każdy pojedynczy opatrunek sterylnie zapakowany,
poz. 4 - Opatrunek włókninowy, samoprzylepny, jałowy z warstwą chłonną z zaokrąglonymi brzegami, rozm.: 25cm x 8-10cm, każdy pojedynczy opatrunek sterylnie zapakowany,
poz. 5 - Opatrunek włókninowy, samoprzylepny, jałowy, do mocowania kaniul, z zaokrąglonymi brzegami i dodatkową podkładką wyściełającą, rozm.: 5,0-6,0cm x 7,0-8,0cm , każdy pojedynczy opatrunek sterylnie zapakowany.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 15935,40 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

poz. 1 - Opatrunek hydrokoloidowy, jałowy, do zaopatrywania ran z wysiękiem umiarkowanym do lekkiego, w leczeniu odleżyn III stopnia. Rozmiar 10cm x 10cm. Każdy pojedynczy opatrunek sterylnie zapakowany. Opakowanie zbiorcze 10 szt.,
poz. 2 - Opatrunek hydrokoloidowy, jałowy, do zaopatrywania ran z wysiękiem umiarkowanym do lekkiego, w leczeniu odleżyn III stopnia, zaopatrywania owrzodzeń okolicy krzyżowej, z obramowaniem samoprzylepnym. Każdy pojedynczy opatrunek sterylnie zapakowany. Rozmiar 14-18cm x 16-20cm. Opakowanie zbiorcze po 5 szt.,
poz. 3 - Opatrunek hydrokoloidowy, jałowy, do zaopatrywania ran z wysiękiem umiarkowanym do lekkiego, w leczeniu odleżyn III stopnia, zaopatrywania owrzodzeń okolicy krzyżowej, z obramowaniem samoprzylepnym. Każdy pojedynczy opatrunek sterylnie zapakowany. Rozmiar 18-20cm x 19-24cm. Opakowanie zbiorcze po 5 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 7514,44 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Miejscowy środek hemostatyczny do zaopatrywania krwawienia z zębodołu; wykonany z gąbki żelatynowej; nietoksyczny, antyalergiczny, nieimmunogenny i niepirogenny, sterylnie opakowany; o wymiarach: 10mm x 10mm x 10mm (+/- 2mm). Opakowanie – blister umożliwiający bezpośrednie, łatwe wyjmowanie pojedynczych gąbek, bez konieczności użycia dodatkowego sprzętu. Opakowanie x 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 967,68 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opatrunek z włókien alginianów wapnia, jałowy, do zaopatrywania wszelkich ran znajdujących się w fazie oczyszczania i ziarninowania, rozmiar 10,0cm x 10,0cm. (+/- 2cm). Każdy pojedynczy opatrunek sterylnie zapakowany. Pakowane zbiorczo po 10 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 4436,64 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opatrunek do mocowania i zabezpieczania wkłuć naczyniowych, w tym wkłuć centralnych, u dzieci. Samoprzylepny, jałowy, przepuszczalny dla pary wodnej, cały przezroczysty lub z "okienkiem" umożliwiającym obserwację miejsca aplikacji, z hypoalergicznym środkiem adhezyjnym oraz wzmocnieniem. Posiadający we wzmocnieniu wycięcie na cewnik oraz dodatkowe paski mocujące, Wyrób medyczny klasy IIa wg klasyfikacji wyrobów medycznych; rozm.:4,4 - 5,0cm x 4,4 - 6,0cm. Każdy pojedynczy opatrunek sterylnie zapakowany. Zbiorcze opakowanie po 100 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 1255,83 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podkłady ginekologiczne z chłonnym wkładem oraz folią chroniącą przed przemakaniem, wymiary 34cm x 9 cm (+/- 1cm) Opakowanie x 10 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 33779,33 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opatrunek jałowy dla ran wymagających aktywnego oczyszczania, mogący pozostawać na ranie do 72h, do zaopatrywania ran klinicznie zakażonych, ran trudno gojących się, aktywowany płynem Ringera - gotowy do użycia; rozm.: 10,0cm x 10,0cm (+/- 1cm). Opakowanie jałowe po 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 22547,97 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

poz. 1 - Opatrunek z cienkiej siateczki, impregnowanej neutralną maścią, bez składników czynnych i uczulających, jałowy, do zaopatrywania ran we wszystkich fazach gojenia. Opakowanie jałowe po 1 szt., Rozmiar: 10,0cm x 20,0cm,
poz. 2 - Opatrunek z cienkiej siateczki, impregnowanej neutralną maścią, bez składników czynnych i uczulających, jałowy, do zaopatrywania ran we wszystkich fazach gojenia. Opakowanie jałowe po 1 szt., Rozmiar: 7,5-10,0cm x 10,0cm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 1489,76 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

poz. 1 - Przylepiec hypoalergiczny z przezroczystej folii, z hypoalergicznym klejem akrylowym/ z syntetycznego kauczuku, rozmiar: szerokość 2,5cm, długość minimum 9m, na szpulce lub rolce,
poz. 2 - Przylepiec hypoalergiczny z włókniny, z hypoalergicznym klejem akrylowym/ z syntetycznego kauczuku, rozmiar.: szerokość 2,5cm, długość: minimum 9m, na szpulce lub rolce,
poz. 3 - Przylepiec hypoalergiczny do łączenia i zbliżania brzegów ran, sterylny, rozmiar: 6mm x 75-76mm, opakowanie sterylne (1 listek) = minimum 3 paski,
poz. 4 - Przylepiec hypoalergiczny z tkaniny z hypoalergicznym klejem akrylowym/ z syntetycznego kauczuku, rozmiar: szerokość 5,0cm, długość: minimum 5m, na szpulce lub w rolce,
poz. 5 - Przylepiec hypoalergiczny z rozciągliwej włókniny do mocowania całej powierzchni opatrunku, z hypoalergicznym klejem akrylowym/z syntetycznego kauczuku, rozmiar.: 20cm x 10m (+/-10%), na szpulce lub rolce,
poz. 6 - Plaster hypoalergiczny z opatrunkiem na włókninie, do cięcia, rozmiar.: 8cm x 1m,
poz. 7 - Plaster hypoalergiczny z opatrunkiem na włóknienie, do cięcia, rozmiar.: 6cm x 1m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 6466,62 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31876,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33882,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31876,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790166790

7.3.3) Ulica: UL. ŻÓŁKIEWSKIEGO

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31876 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-16

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59307,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85089,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59307,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Neomed Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231284133

7.3.3) Ulica: Orężna

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-501

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59307 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-16

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137124,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193675,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137124,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polmil sp. z o. o. S. K. A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542922201

7.3.3) Ulica: Przemysłowa

7.3.4) Miejscowość: BYDGOSZCZ

7.3.5) Kod pocztowy: 85-758

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137124 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-16

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26102,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32147,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26102,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790166790

7.3.3) Ulica: UL. ŻÓŁKIEWSKIEGO

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26102 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-16

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21904,8 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36304,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21904,8 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790166790

7.3.3) Ulica: UL. ŻÓŁKIEWSKIEGO

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21904 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-16

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2511,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27907,2 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2511,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paul Hartmann Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7310004993

7.3.3) Ulica: Żeromskiego

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2511 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-16

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 962,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1176,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 962,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medicus Sp z o.o. S.K.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462875090

7.3.3) Ulica: Browarowa

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 962 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-16

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17536,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22351,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17536,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: Pod Borem

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17536 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-16

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7133,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7777,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7133,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790166790

7.3.3) Ulica: UL. ŻÓŁKIEWSKIEGO

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7133 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-16

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 532,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 967,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 532,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medicus Sp z o.o. S.K.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462875090

7.3.3) Ulica: Browarowa

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 532 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-16

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5076,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5887,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5076,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lohmann & Rauscher Polsa sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252517202

7.3.3) Ulica: Moniuszki

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5076 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-16

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2851,2 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2851,2 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2851,2 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3M Poland Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270204212

7.3.3) Ulica: Al. Katowicka

7.3.4) Miejscowość: Kajetany k. Nadarzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 05-830

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2851 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-15

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44097,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44097,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44097,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790166790

7.3.3) Ulica: UL. ŻÓŁKIEWSKIEGO

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44097 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-15

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22547,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22547,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22547,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paul Hartmann Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7310004993

7.3.3) Ulica: Żeromskiego

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22547 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-15

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2047,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2604,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2047,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: Pod Borem

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2047 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-15

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9033,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9033,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9033,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: Pod Borem

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9033 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.