Ogłoszenie z dnia 2025-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00059084/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych w msc. Jankówko i Gładysze oraz renowacja zbiornika małej retencji w msc. Karwiny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WILCZĘTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 84
1.5.2.) Miejscowość: Wilczęta
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-405
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 552496504
1.5.8.) Numer faksu: 552496503
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wilczeta.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wilczeta.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-99478f63-dd84-47dd-b613-686e07cb4d3c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych w msc. Jankówko i Gładysze oraz renowacja zbiornika małej retencji w msc. Karwiny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99478f63-dd84-47dd-b613-686e07cb4d3c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00167345
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00674200/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa budynku strażnicy OSP w miejscowości Ławki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00059084
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IG.271.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące utwardzenia części drogi publicznej Nr 112010N w miejscowości Jankówko, utwardzenia części drogi gminnej wewnętrznej zlokalizowanej na działce Nr 140 obręb Gładysze oraz renowacja zbiornika małej retencji w Karwinach.
2) Zakres robót budowlanych obejmuje:
I. Utwardzenie części drogi publicznej Nr 112010N w miejscowości Jankówko, w tym:
a) remont drogi gminnej odcinek A-B:
• wykonanie nawierzchni z masy mineralno- bitumicznej,
• wykonanie poboczy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem,
• przebudowa istniejących zjazdów z masy mineralno- bitumicznej,
• renowacja rowów na całej długości odcinka,
b) remont drogi gminnej odcinek B-C:
• wykonanie nawierzchni z mieszanki niezwiązanej z kruszywem,
• przebudowa istniejących zjazdów z mieszanki niezwiązanej z kruszywem,
c) odmulenie rowów na całym odcinku drogi oraz remonty istniejących przepustów.
II. Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Gładysze zlokalizowanej na działce Nr 140 obręb Gładysze (etap I) w tym:
• wykonanie nawierzchni z płyt betonowych na odcinku ok. 100 m,
• wykonanie nawierzchni z masy mineralno- bitumicznej na odcinku ok. 30 m,
• wykonanie poboczy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem,
• przebudowę istniejących zjazdów do posesji z masy mineralno- bitumicznej oraz z płyt betonowych wraz z remontem przepustów pod zjazdami,
• renowacja rowów z odwozem materiału lub odkładem na części drogi gdzie występują,
III. Renowacja zbiornika małej retencji w Karwinach wraz z zagospodarowaniem terenu:
• budowa wiaty rekreacyjnej wraz z umeblowaniem (stoły, ławy),
• budowa dwóch pomostów rekreacyjnych o konstrukcji drewnianej,
• budowa kładki pieszej o konstrukcji drewnianej nad rowem melioracyjnym,
• wybagrowanie istniejącego dna stawu,
• usunięcie zakrzaczeń wokół stawu,
• usunięcie i wywóz mułu zalegającego na brzegach i dnie zbiornika,
• wymiana rury przelewowej,
• wymiana mnicha,
• wykonanie faszynowania wokół stawu,
• wyłożenie brzegu stawu kamieniem,
• wymiana barierki przy wylocie rur odprowadzających wodę,
• wykonanie ścieżki spacerowej żwirowej z obrzeżem chodnikowym na pospółce wokół stawu i przy wiacie,
• montaż 5 szt. lamp solarnych.
3) Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem został określony w:
- projektach technicznych,
- przedmiarach robót,
- specyfikacjach technicznych,
- projektach zagospodarowania terenu,
- projekcie stałej organizacji ruchu,
stanowiących załącznik nr 7 do SWZ
4) Zamawiający informuje, że załączona dokumentacja stanowi część pomocniczą do określenia szacowania ilości robót. Z uwagi na to, że umowa na roboty jest umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia prac większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze koniecznych do wykonania robót na podstawie projektu technicznego nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie powyższej dokumentacji w cenie umownej.
5) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania harmonogramu rzeczowo – finansowego i przedłożenia go Zamawiającemu do akceptacji w terminie do 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Zamawiający po otrzymaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego, w terminie 5 dni roboczych, zaakceptuje go lub zwróci z podaniem na piśmie przyczyn odmowy akceptacji, wraz z określeniem ostatecznego terminu przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego do ponownej akceptacji. Harmonogram będzie stanowić integralną część umowy i określać zakres robót wraz z przypisanymi mu kosztami w sposób, który jednoznacznie pozwoli na identyfikację pozycji, zarówno pod względem zakresu robót jak i ich wartości.
6) Pozostałe wymagania:
a) Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego zamówienia z należyta starannością, zgodnie z warunkami przedmiotowego postępowania opisanymi w SWZ (z załącznikami), obowiązującymi przepisami prawa, w tym określonymi w ustawie z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi normami branżowymi, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, ogólnie przyjętą wiedzą w tym zakresie, ofertą Wykonawcy, ustaleniami z Zamawiającym oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż.
b) Wszystkie stosowane materiały budowlane muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne z Polskimi Normami, powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty wydawane przez upoważnioną instytucję krajową.
c) Do wykonania inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowalnych z dnia 16 kwietnia 2004 r. (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1213) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy.
d) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową.
e) Oznakowanie robót w czasie ich prowadzenia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie.
f) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową.
g) Przy realizacji robót Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów ochrony środowiska.
h) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami objętymi Umową, tak długo jak będzie to konieczne, przez osobę posiadającą kwalifikacje oraz spełniającą wymagania określone w Ustawie Prawo Budowlane.
i) Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną inwestycji, bieżącą obsługę geodezyjną w trakcie prowadzonych robót jak również sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej.
j) Materiał uzyskany podczas prac budowlanych nadający się do ponownego wykorzystania przez Zamawiającego Wykonawca złoży w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (transport maksymalnie do 5 km).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
45247270-3 - Budowa zbiorników
34928210-3 - Wiaty drewniane
39142000-9 - Meble ogrodowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2076294,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4365107,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2076294,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Jurkop Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: FHU Elmer Przemysław Dolot, Wilczęta 103, 14-405 Wilczęta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5783166899
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 14
7.3.4) Miejscowość: Pasłęk
7.3.5) Kod pocztowy: 14-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2076294,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-30INNE PRZETARGI WILCZĘTA
- Przebudowa dróg gminnych publicznych w msc. Stare Siedlisko i Ławki
- Modernizacja urządzeń pomiarowych ze zdalnym odczytem w Gminie Wilczęta
więcej: przetargi WILCZĘTA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Bronice Kolonia, Gmina Nałęczów - droga gminna nr 107866L
- " Budowa instalacji PV o mocy do 50 kW"
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kaszewska Wola
- Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarst. i grubowarst., likwidacja oznakowania poziomego oraz dostawa i montaż punktowych elementów odblask. na dr. woj. maz. z podziałem na 9cz.-postę.039/25
- Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola zlokalizowanego w Jejkowicach przy ul. Szkolnej 4 wraz ze zmianą sposobu użytkowania, w celu utworzenia klubu dziecięcego na terenie Gminy Jejkowice
- Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Gaj, gmina Mogilany - etap III- Przykanaliki.
więcej: Wiaty drewniane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.