eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › WYKONANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO NA DROGACH POWIATU BYDGOSKIEGO



Ogłoszenie z dnia 2022-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYKONANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO NA DROGACH POWIATU BYDGOSKIEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BYDGOSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387399775

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KONARSKIEGO 1-3

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-066

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 525835434

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat.bydgoski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pow_bydgoszcz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO NA DROGACH POWIATU BYDGOSKIEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5f4b61b-b0e4-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167446

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009571/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Wykonanie oznakowania poziomego na drogach powiatu bydgoskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105886/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: JO-III.271.1.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego na drogach powiatowych i ścieżkach rowerowych na terenie powiatu bydgoskiego.
2) Zakres zamówienia obejmuje:
a) wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą drogową na drogach powiatowych i ścieżkach rowerowych powiatu bydgoskiego o szacunkowej powierzchni
ca. 22.000 m2, w tym:
odnowę istniejącego oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą drogową, o powierzchni ca. 20 000 m2
wykonanie nowego oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą drogową wraz z trasowaniem o powierzchni ca. 2 000 m2 ,
b) wykonanie nowego znakowania poziomego grubowarstwowego, termoplastycznego farbą drogową wraz z trasowaniem o powierzchni ca. 180 m2
3) Podany obmiar robót jest szacunkowy. Zamawiający dopuszcza modyfikację zakresu wskazanego w pkt. 5 według jego rzeczywistych potrzeb, na zasadach przewidzianych w Projektowanych postanowieniach umowy.
4) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zostanie określony w zleceniach przekazanych Wykonawcy za pomocą poczty elektronicznej wraz z podaniem rodzaju robót, ich zakresu oraz dokładnej lokalizacji.
5) Zamawiający przewiduje, że przedmiot zamówienia będzie realizowany w następujący sposób:
a) 85% powierzchni wskazanej w ust. 3 pkt. 2 ppkt. a), zostanie zlecone Wykonawcy do realizacji po podpisaniu umowy jednorazowo lub sukcesywnie, do dnia 15 czerwca
2022 r., (Zakres 1)
b) 15% powierzchni wskazanej w ust. 3 pkt. 2 ppkt. a), zostanie zlecone Wykonawcy do realizacji jednorazowo lub sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, nie później niż do dnia 30 listopada 2022 r., (Zakres 2)
c) około 50 m2 powierzchni wskazanej w ust. 3 pkt. 2 ppkt. b), należy wykonać do 31 maja 2022 r., pozostałą część do 30 listopada 2022 r. (Zakres 3)
6) Cena jednostkowa dla poszczególnych robót realizowanych w ramach prawa opcji będzie taka sama jak określona przez Wykonawcę w ofercie dla zamówienia podstawowego. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy wartość zamówienia podstawowego dla danej pozycji zostanie wyczerpana, a nie upłynie czas, na jaki została zawarta umowa.
7) Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca może żądać wynagrodzenia wyłącznie za wykonany zakres przedmiotu zamówienia.
8) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp w pełnym lub częściowym zakresie. Warunkiem uruchomienia prawa opcji będą faktyczne potrzeby Zamawiającego wynikające z wykonanych w trakcie roku robót drogowych, interpelacji Radnych itp, dysponowanie środkami finansowymi oraz złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji w określonym zakresie. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu, w tym roszczenie o realizację zamówienia opcjonalnego. Uruchomienie prawa opcji może nastąpić najpóźniej do 15 listopada 2022 roku, poprzez złożenie oświadczenia przez Przedstawiciela Zamawiającego. Termin realizacji zleconego zakresu objętego prawem opcji zostanie określony przez Zamawiającego w zleceniu, jednakże nie będzie on dłuższy niż do 15 grudnia 2022 r. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji wielokrotnie, do wyczerpania zakresu robót objętego opcją. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w odniesieniu do poszczególnych pozycji zakresu przedmiotu zamówienia w szacunkowej wielkości robót do 30% ilości m2 powierzchni wskazanej w ust. 3 pkt. 2 ppkt. a) i b,) dla każdej z pozycji odrębnie.
9) Przedmiot zamówienia należy zrealizować z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymogami, o których mowa w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, tj. Wykonawca winien oznaczyć teren prowadzenia prac, w szczególności na odcinkach, gdzie obecnie jest zlokalizowany chodnik, w sposób widoczny i nie budzący wątpliwości co do ich charakteru, zapewnić niezbędną pomoc osobom niepełnosprawnym, w szczególności niewidomym i poruszającym się na wózkach inwalidzkich. Tymczasowe ciągi piesze należy wyznaczać tak by były pozbawione przeszkód poziomych i pionowych.
10) Wykonawca podczas realizacji zamówienia zobowiązany będzie do zapewnienia udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym – łącznie na poziomie co najmniej 10% wszystkich pojazdów samochodowych używanych przy wykonywaniu tego zadania.
Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę powyższych wymagań, zawarte są we wzorze umowy.
4. Opis wymagań zamawiającego:
1) Przedmiot zamówienia ma być realizowany w sposób zgodny z oczekiwaniami Zamawiającego, wiedzą techniczną i technologią podaną w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej załączonej do SWZ.
2) Wykonawca każdorazowo wraz z fakturą dostarczy szczegółowy obmiar robót z wyszczególnieniem gmin i poszczególnych dróg, na których prowadzone były roboty oraz podaniem ilości i rodzaju realizowanego przedmiotu zamówienia.
3) W zakresie realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca jest zobowiązany również do:
a) przedstawienia Zamawiającemu kopii projektu czasowej organizacji ruchu na szybko postępujące roboty,
b) zabezpieczenia miejsca robót poprzez wprowadzenie oznakowania zgodnego z w/w projektem tymczasowej organizacji ruchu, obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami.
c) uporządkowania terenu po zakończeniu malowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 15 kwietnia 2022 r. Zamawiający dokonał otwarcia ofert, na którego realizację przeznaczył 150.000,00 zł za zakres podstawowy. W przedmiotowym postępowaniu złożone zostały 3 oferty (odpowiednio za zakres podstawowy, po poprawieniu oczywistych omyłek rachunkowych: Oferta nr 1 – 298.486,80 zł, nr 2 – 245.840,00 zł, nr 3 – 309.857,00 zł). Wszystkie ceny złożonych ofert przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W chwili obecnej Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
Zamawiający zgodnie z zapisem art. 255 ust. 3) ustawy Pzp unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z uwagi na fakt, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245840 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309857 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.