Ogłoszenie z dnia 2022-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00118834/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-12
- 2022/BZP 00131202/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowe rozwiązanie gospodarki wodno-kanalizacyjnej w Gminie Gawłuszowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gawłuszowice
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581904
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gawłuszowice 5a
1.5.2.) Miejscowość: Gawłuszowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-307
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 177744282
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gawluszowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gawluszowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.gawluszowice.bip.gmina.pl/index.php?id=1951.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe rozwiązanie gospodarki wodno-kanalizacyjnej w Gminie Gawłuszowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d7d0feb-b992-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00086497/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Kompleksowe rozwiązanie gospodarki wodno-kanalizacyjnej w Gminie Gawłuszowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118834/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GG.271.3.2022.WK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla następujących zadań:
1) Zadanie 1: Modernizacja stacji uzdatniania wody do wydajności 800 m3/d.
2) Zadanie 2: Modernizacja i rozbudowa sieci wodociągowej.
3) Zadanie 3: Remont sieci wodociągowej.
4) Zadanie 4: Budowa rozproszonej kanalizacji.
W zakres zadań Wykonawcy wchodzi opracowanie dokumentacji projektowej (koncepcja, projekt budowlany, projekty wykonawcze i techniczne, STWiORB, przedmiary, kosztorysy) wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych uzgodnień, opinii, postanowień i decyzji administracyjnych, w tym pozwolenia na budowę / zgłoszenia robót budowlanych bez sprzeciwu, a następnie kompletna realizacja przedsięwzięcia wraz z dostawami i montażem urządzeń, rozruchem technologicznym, zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym (PFU), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz SWZ. Do zadań Wykonawcy należy także przeszkolenie pracowników, wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym między innymi instrukcji eksploatacji i BHP oraz wykonanie wszystkich innych prac koniecznych do użytkowania stacji uzdatniania wody, sieci wodociągowej zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem, a także przeszkolenie użytkowników kanalizacji rozproszonej w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń.
Zakres rzeczowy inwestycji w poszczególnych zadaniach:
1) Zadanie 1: Modernizacja stacji uzdatniania wody do wydajności 800 m3/d:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla wszystkich branż i wykonanie robót budowlanych polegających na:
-wykonaniu nowej studni głębinowej na działce 199/6 w m. Wola Zdakowska wraz z dokumentacją hydrogeologiczną oraz pozwoleniem wodno-prawnym na eksploatację studni,
-wykonaniu w istniejącym budynku na działce 189/7 w m. Wola Zdakowska nowego ciągu technologicznego składającego się 6 szt. filtrów I i II stopnia o średnicy 2000 mm każdy,
-wykonaniu nowych rurociągów ze stali nierdzewnej oraz uzbrojenie ich w odpowiednią armaturę.
-Procesy technologiczne winny być w pełni zautomatyzowane i monitorowane zdalnie.
-Wykonać należy również roboty budowlane, instalacje elektryczne i sanitarne.
2) Zadanie 2: Modernizacja i rozbudowa sieci wodociągowej:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych polegających na:
-wybudowaniu nowych odcinków sieci wodociągowej od m. Kliszów do m. Brzyście o długości ok. 1100 m z rur polietylenowych o średnicy fi 100 oraz od m. Młodochów do m. Borki Nizińskie o długości ok. 160 m z rur polietylenowych o średnicy fi 100.
-Odcinki te należy wyposażyć o niezbędną armaturę odcinającą i hydranty oraz wpiąć do istniejących sieci wodociągowych.
-Prace montażowe należy poprzedzić wykonaniem projektu zagospodarowania terenu oraz architektoniczno-budowlanego w celu uzyskania w imieniu Inwestora – Gminy Gawłuszowice pozwolenia na budowę. Następnie należy opracować projekty techniczne zamierzenia.
3) Zadanie 3: Remont sieci wodociągowej:
Remont sieci wodociągowej o długości ok. 8400 m na terenie gminy poprzez wymianę armatury odcinającej i hydrantów. Przewiduje się wyminę: 160 szt. hydrantów o średnicy fi 80 mm wraz węzłami hydrantowymi oraz wymianę 16 szt. zasuw sieciowych:
-4 szt. o średnicy rurociągu fi 150 mm,
-8 szt. o średnicy rurociągu fi 100 mm,
-4 szt. o średnicy fi 80 mm.
4) Zadanie 4: Budowa rozproszonej kanalizacji:
Budowa kanalizacji rozproszonej obejmuje zaprojektowanie, dostawę, montaż i uruchomienie 210 biologicznych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie Gminy Gawłuszowice. Oczyszczalnie będą zlokalizowane na działkach przy istniejących budynkach mieszkalnych oraz budynkach użyteczności publicznej. Odprowadzenie ścieków przewidziano poprzez drenaż rozsączający lub studnię rozsączającą. Biologiczne oczyszczalnie ścieków muszą spełniać normę PN-EN 12566-3 + A2:2013-10 oraz posiadać znak zgodności CE.
Przewiduje się wykonanie:
-89 kpl. oczyszczalni dla budynków gdzie zamieszkuje 1-4 osoby,
-118 kpl oczyszczalni dla budynków gdzie zamieszkuje 5-10 osób,
-1 kpl oczyszczalni dla 20 osób,
-2 kpl oczyszczalni dla 50 osób.
Dla przedmiotowego zadania należy opracować projekty techniczne wymagane do zgłoszenia robót bez sprzeciwu lub projekty wymagane do uzyskania pozwolenia na budowę. Dostarczane urządzenia mają być kompletnymi, fabrycznie nowymi produktami.
Po zrealizowaniu robót budowlanych należy wykonać analizy fizyko – chemiczne ścieków oczyszczonych pobranych po oczyszczalni ścieków, a analiza winna być wykonana przez akredytowane laboratorium.
Wykonawca przygotuje i przekaże użytkownikom szczegółowe instrukcje obsługi przydomowych oczyszczalni.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik do SWZ: Załącznik nr 8 – Program Funkcjonalno-Użytkowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45431200-9 - Kładzenie glazury
45442180-2 - Powtórne malowanie
51514110-2 - Usługi instalowania maszyn i aparatury do oczyszczania lub filtrowania wody
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13176442,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13176442,65 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.