Ogłoszenie z dnia 2022-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00106955/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja infrastruktury drogowej w Gminie Myszyniec – Zadanie II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myszyniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668284
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 60
1.5.2.) Miejscowość: Myszyniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-430
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 7721141
1.5.8.) Numer faksu: 29 7721141
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@myszyniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://myszyniec.nowoczesnagmina.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja infrastruktury drogowej w Gminie Myszyniec – Zadanie II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c8f2b26-b197-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167508
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037629/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Realizacja infrastruktury drogowej w Gminie Myszyniec - Zadanie II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106955/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.7.2022.DR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7905192,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Budowa ulicy Tęczowej i Wesołej w Myszyńcu
Zakres: jezdnia o nawierzchni asfaltowej szer. 6 mb na długości 737,40 mb. Nawierzchnia asfaltowa: warstwa wiążąca grub. 4 cm i warstwa ścieralna grub. 4 cm na podbudowie z kruszywa łamanego 0/31,5 (C50/30) grub. 20 cm, chodniki z kostki brukowej betonowej (kolorowej) grub. 6 cm, zjazdy indywidualne z kostki brukowej betonowej (kolorowej) grub. 8 cm. Pozostałe prace: roboty pomiarowe i ziemne, ustawienie krawężników i obrzeży, regulacje studzienek kanalizacji sanitarnej z uzupełnieniem pierścieni odciążających, zasuw wodociągowych, hydrantu, oznakowanie poziome i pionowe oraz montaż barier energochłonnych, kanalizacja deszczowa.
Szczegółowy zakres prac określa projekt budowlany i techniczny (załącznik nr 3A1), projekt stałej organizacji ruchu (załącznik 3A1.1), przedmiar robót (załącznik nr 3B1), oraz szczegółowe specyfikacje techniczne (załącznik nr 3C1) do niniejszej SWZ.
2) Budowa ulicy Bartnej, Pszczelej i drogi wewnętrznej na działkach nr 197/33, 197/27 i 197/31 w miejscowości Myszyniec
Zakres: jezdnia o nawierzchni asfaltowej szer. 6 mb na długości 895,26 mb (ul. Bartna – 377,04 mb, ul. Pszczela – 254,00 mb, droga wewnętrzna – 264,22 mb). Nawierzchnia asfaltowa: warstwa wiążąca grub. 4 cm i warstwa ścieralna grub. 4 cm na podbudowie z kruszywa łamanego 0/31,5 (C50/30) grub. 20 cm, chodniki z kostki brukowej betonowej (kolorowej) grub. 6 cm, zjazdy indywidualne z kostki brukowej betonowej (kolorowej) grub. 8 cm. Pozostałe prace: roboty pomiarowe, rozbiórkowe i ziemne, ustawienie krawężników i obrzeży, umocnienie istniejącego rowu płytami ażurowymi, regulacja kratek ściekowych kanalizacji deszczowej, studzienek kanalizacji sanitarnej, studzienek telefonicznych, zasuw wodociągowych, hydrantów, oznakowanie poziome i pionowe, kanalizacja deszczowa, oświetlenie uliczne, kanał technologiczny.
Szczegółowy zakres prac określa projekt budowlany i techniczny (załącznik nr 3A2), projekt stałej organizacji ruchu (załącznik 3A2.1), przedmiar robót (załącznik nr 3B2) oraz szczegółowe specyfikacje techniczne (załącznik nr 3C2) do niniejszej SWZ.
3) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Pełty na części działki ewidencyjnej nr 1247 (na odcinku od skrzyżowania z działką nr 1246 do skrzyżowania z działką nr 1250)
Zakres: jezdnia o nawierzchni asfaltowej szer. 5 mb na długości 888,52 mb. Podbudowa: z kruszywa łamanego 0/31,5 (C50/30) grub. 20 cm. Nawierzchnia asfaltowa: warstwa wiążąca grub. 4 cm i warstwa ścieralna grub. 4 cm. Pozostałe prace: roboty pomiarowe i ziemne, wycinka drzew, obustronne pobocza szer. 0,80 m na długości 888,52 mb, grub. 15 cm z kruszywa łamanego, indywidualne zjazdy asfaltowe, regulacje zasuw wodociągowych i hydrantów, oznakowanie pionowe.
Szczegółowy zakres prac określa projekt budowlany i techniczny (załącznik nr 3A3), projekt stałej organizacji ruchu (załącznik 3A3.1), przedmiar robót (załącznik nr 3B3) oraz szczegółowe specyfikacje techniczne (załącznik nr 3C3) do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8238819,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8238819,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8238819,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Rector Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych "OSTRADA" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132864063
7.3.3) Ulica: ul. Lekka 3/U4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-910
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część robót drogowych, roboty z zakresu branży sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej, procentowy udział podwykonawców w realizacji zamówienia - 30%
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8238819,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105533L i 105534 L wraz z budową oświetlenia drogowego w m. Minkowice, gm. Mełgiew
- Budowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi Mokrzeszów, gmina Świdnica z podziałem na zadania
- Modernizacja nawierzchni ul. Dębowej (od ul. Mikołowskiej do ul. Miarki)
- Przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Centralnej 59 w Kobiórze
- "Budowa instalacji kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem wód opadowych i roztopowych, pochodzących z budynku pałacu do urządzenia wodnego (staw)". Etap I
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Kawęczyn
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.