eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przedecz"Przebudowa dróg gminnych w roku 2022 w podziale na 5 części..."



Ogłoszenie z dnia 2022-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg gminnych w roku 2022 w podziale na 5 części..."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEDECZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019326

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Przedecz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-635

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632738467

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@przedecz.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.przedecz.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/przedecz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa dróg gminnych w roku 2022 w podziale na 5 części..."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a9367ea-a438-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167568

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033004/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa dróg gminnych w m Arkuszewo,Dziwie,Broniszewo,drogi i chodnika na Placu Św. Wawrzyńca w Przedczu i przebudowa dróg wewn. i parkingu przy przychodni zdrowia oraz ul.70-lecia Niepod. Polski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086522/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGWI.271.1.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 805162,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1. „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Arkuszewo”
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Arkuszewo na długości 0,548 km na terenie działki nr 496 obręb 0001 Arkuszewo. Zakres niniejszej części przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wyprofilowanie istniejącej nawierzchni tłuczniowej
2) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego twardego 0/31,5 niezwiązanego lepiszczem lub spoiwem o grubości warstwy 12 cm;
2) wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno- asfaltowych AC 11 W o średniej grubości w-wy 5 cm;
3) wykonanie uzupełnienia (umocnienia) poboczy warstwą kruszywa naturalnego 0,075/32 mm (pospółka) stabilizowanego mechanicznie- warstwa o średniej grubości 10,5 cm;
4) wykonanie utwardzenia zjazdów do posesji i na pola - oznaczonych na planie sytuacyjnym,
5) roboty towarzyszące- uporządkowanie terenu budowy,
6) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część nr 2. „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dziwie”
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dziwie na długości 0,228 km na terenie działki nr 602 obręb 0005 Dziwie. Zakres niniejszej części przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wyprofilowanie istniejącej nawierzchni tłuczniowej,
2) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego twardego 0/31,5 niezwiązanego lepiszczem lub spoiwem o grubości warstwy 10 cm;
2) wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno- asfaltowych AC 11 W o średniej grubości w-wy 5 cm;
3) wykonanie uzupełnienia (umocnienia) poboczy warstwą kruszywa naturalnego 0,075/32 mm (pospółka) stabilizowanego mechanicznie- warstwa o średniej grubości 10,5 cm;
4) umocnienie zjazdów do posesji oznaczonych na planie sytuacyjnym i dokumentacji:
5) roboty towarzyszące- uporządkowanie terenu budowy,
6) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Część nr 3. „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Broniszewo”
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Broniszewo
o długości 0,735 km na terenie działki : nr 57 obręb 0002 Broniszewo oraz nr 128 obręb 0003 Chrustowo. Zakres niniejszej części przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie koryta pod konstrukcję nawierzchni na głębokości 35 cm.
2) Wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z gruntu niewysadzinowego naturalnego
o CBR 20% grubość warstwy 15 cm.
3) Wykonanie podbudowy zasadniczej z naturalnego kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/63 mm-grubość warstwy 20 cm.
4) Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego twardego 0/31,5 niezwiązanego lepiszczem lub spoiwem o grubości warstwy 10 cm.
5) Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno- asfaltowych AC 11 W o grubości warstwy 5 cm.
6) Wykonanie uzupełnienia (umocnienia) poboczy warstwą kruszywa naturalnego 0,075/32 mm(pospółka) stabilizowanego mechanicznie – warstwa o średniej grubości 10,5 cm.
7) Montaż oznakowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 300000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część nr 4. „Przebudowa drogi i chodnika przy Placu Świętego Wawrzyńca
w Przedczu”.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi i chodnika na Placu Świętego Wawrzyńca
w Przedczu na długości 56,20 mb na terenie działki nr 76 obręb 0001 Przedecz. Zakres niniejszej części przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) roboty pomiarowe, roboty przygotowawcze i roboty rozbiórkowe,
2) likwidację studzienki wpustowej kanalizacji deszczowej,
3) budowę studzienki wpustowej kanalizacji deszczowej,
4) przebudowę studni rewizyjnej fi 100 kanalizacji deszczowej,
5) frezowanie nawierzchni bitumicznej,
6) wykonanie nawierzchni bitumicznej na istniejącej konstrukcji nawierzchni,
7)wymianę krawężników,
8) wykonanie chodników z betonowej kostki brukowej bezfazowej koloru czerwonego gr.6 cm,
9) wykonanie zjazdów z betonowej kostki brukowej bezfazowej koloru grafitowego g.8 cm,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5) Część nr 5. „Przebudowa dróg wewnętrznych i parkingu przy przychodni zdrowia oraz ul.70 Lecia Niepodległości Polski.”
Zakres niniejszej części przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) wymiana kolektora kanalizacji deszczowej w chodniku wraz z robotami towarzyszącymi – przy ul. 70-lecia Niepodległości Polski,
b) przebudowa dróg wewnętrznych i parkingów + odwodnienie wokół przychodni
zdrowia,
c) mechaniczne oczyszczenie kolektora zrzutowego [przez targowicę] kanalizacji
deszczowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 290350,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262529,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262529,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262529,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo- Mostowych S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661004943

7.3.3) Ulica: Toruńska 200

7.3.4) Miejscowość: Koło

7.3.5) Kod pocztowy: 62-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262529,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105419,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105419,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105419,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo- Mostowych S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661004943

7.3.3) Ulica: Toruńska 200

7.3.4) Miejscowość: Koło

7.3.5) Kod pocztowy: 62-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105419,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 582677,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 582677,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 582677,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo- Mostowych S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661004943

7.3.3) Ulica: Toruńska 200

7.3.4) Miejscowość: Koło

7.3.5) Kod pocztowy: 62-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 582677,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183264,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183264,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183264,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo- Mostowych S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661004943

7.3.3) Ulica: Toruńska 200

7.3.4) Miejscowość: Koło

7.3.5) Kod pocztowy: 62-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183264,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 317654,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 317654,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 317654,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo- Mostowych S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661004943

7.3.3) Ulica: Toruńska 200

7.3.4) Miejscowość: Koło

7.3.5) Kod pocztowy: 62-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 317654,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres gwarancji i rękojmi dla każdej części zamówienia - 72 miesiące.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.