eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzysuchaRozbudowa drogi powiatowej nr 1695W relacji Wólka Magierowa - Brzeski - Klwów



Ogłoszenie z dnia 2023-04-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi powiatowej nr 1695W relacji Wólka Magierowa – Brzeski – Klwów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Przysuski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 10

1.5.2.) Miejscowość: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 (48) 675 25 53

1.5.8.) Numer faksu: 48 (48) 675 25 53 wew. 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatprzysuski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.przysucha.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a3aebb46-b2b7-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi powiatowej nr 1695W relacji Wólka Magierowa – Brzeski – Klwów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3aebb46-b2b7-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167592

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048367/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozbudowa drogi powiatowej nr 1695W relacji Wólka Magierowa-Brzeski -Klwów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00113252

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-I.272.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 9748210,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1695W relacji Wólka Magierowa – Brzeski – Klwów”

Zakres zamówienia obejmuje:
1. Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej Nr 1695W relacji Wólka Magierowa – Brzeski – Klwów na odc. Wólka Ligęzowska – Klwów od km 2+750 do km 9+182 o dł. 6.432 mb.
2. Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową rozbudowy drogi powiatowej nr 1695W relacji Wólka Magierowa – Brzeski – Klwów, na odc. Wólka Ligęzowska – Klwów od km 2+750 do km 7+774 o długości 5.024 mb. Pozostały zakres robót budowlanych od km 7+774 do km 9+182 nie jest objęty zamówieniem.
3. Zamawiający uzyskał Decyzję DT.WUKE.7110.49.2023(3) z 2023-02-02 zwalniającą z obowiązku budowy kanału technologicznego w ramach realizacji przedmiotowej inwestycji.

Inwestycja obejmuje wykonanie jezdni o szer. 6 m z obustronnym poboczem z kruszywa łamanego o szerokości 1,0m i grubości 10 cm, budowę chodnika, odtworzenie i umocnienie rowu przydrożnego wraz z istniejącymi zjazdami o nawierzchni z tłuczniowej i z kostki brukowej. Odbudowa zniszczonego przepustu pod koroną drogi z rur PEHD, wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego. Realizację inwestycji przewidziano w trybie zaprojektuj i wybuduj.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID).
2. Wykonanie robót budowlanych (wraz z realizacją niezbędnej infrastruktury towarzyszącej) w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Projektanta wraz ze świadczeniami nie będącymi robotami budowlanymi.
3. Nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową – uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (jeżeli będzie wymagane). Szczegółowy zakres robót jest przedstawiony w PFU.
4. W ramach zaoferowanej kwoty kontraktowej należy zaprojektować i wykonać w szczególności następujące elementy:
a) Wykonanie kompletnych, wielobranżowych dokumentacji projektowych,
b) Wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego – projekt organizacji ruchu należy wykonać zgodnie z rozwiązaniami technicznymi wg standardów dla danej kategorii drogi,
c) Dokonanie inwentaryzacji i wycinki kolidujących z inwestycją drzew oraz wykonanie nasadzeń rekompensacyjnych nowej roślinności – w przypadku konieczności przygotować niezbędne materiały do wniosku i uzyskać pozwolenie na wycinkę drzew,
d) Budowa urządzeń ochrony środowiska – jeśli wystąpią,
e) Wzmocnienie/wymiana podłoża gruntowego dla uzyskania właściwych warunków posadowienia dróg,
f) Zaprojektowanie i wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni,
g) Zaprojektowanie i wykonanie chodnika.
h) Odtworzenie i umocnienie rowu przydrożnego.
i) Odbudowa przepustów z rur PEHD, zlokalizowanego pod koroną drogi.
j) Przeniesienie wyznaczonych słupów energetycznych, zgodnie z Warunkami Technicznymi, uzyskanymi od gestora sieci energetycznej,
k) Uwzględnienie wszystkich elementów projektowych i spełnienie warunków zawartych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1518 z późn. zm.),
l) Wykonanie zjazdów indywidualnych i publicznych na wszystkie działki przylegające do przedmiotowej drogi wraz z budową przepustów pod zjazdami.
m) Zaprojektowanie przebudowy przepustu ramowego żelbetowego w miejscowości Klwów,
n) Przeniesienie ogrodzeń na działkach objętych podziałem, wynikającym z ustalenia linii rozgraniczających,
o) Uzyskanie uzgodnienia z zarządcami dróg publicznych oraz właścicielami nieruchomości, w zakresie przywrócenia dróg oraz nieruchomości użytkowanych przez Wykonawcę w czasie budowy, do stanu nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy oraz zrealizować zobowiązania w tym zakresie,
p) Dokonanie regulacji prawnej istniejących działek w pasie drogowym,
q) Wznowienie/ustalenie/wydzielenie granic pasa drogowego w liniach rozgraniczających w ramach projektowanej inwestycji.

Przewidziana do realizacji droga musi odpowiadać warunkom określonym
w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1518). Technologię robót nawierzchniowych dla projektowanych jezdni i chodników należy opracować na podstawie dokumentacji geotechnicznej oraz wytycznych Zamawiającego:
- kategoria ruchu: KR2,
- kategoria drogi: droga powiatowa,
- klasa drogi: Z,
- prędkość projektowa Vp: 40 km/h,
- obciążenie ruchem: 115 kN/oś,
- liczba jezdni: 1,
- liczba pasów ruchu jezdni: 2 (2 x 3,00 m),
- szerokość jezdni: 6,0 m (z lokalnym zawężeniem do 5,5 m),
- szerokość poboczy: 1,0 m,
- nawierzchnia jezdni: beton asfaltowy,
- szerokość chodnika: 2,0 m (z lokalnym zawężeniem do 1,85 m),
- odwodnienie: rowy przydrożne, kanalizacja deszczowa,
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Oferta powinna obejmować realizację całości zamówienia.
Roboty powinny być wykonane zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym – w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, decyzją zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID), dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami prawnymi.
Szczegółowy opis przedmiot zamówienia stanowi Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) - załącznik nr 6 do SWZ (w zakresie objętym przedmiotem zamówienia) oraz projekt umowy.
Dopuszczenie złożenia oferty zawierającej materiały lub urządzenia równoważne.
1) Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona charakter wyłącznie informacyjny
2) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawiają się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wszelkie materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów, stanowią jedynie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych.
3) Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych.
4) W przypadku oferowania równoważnego materiału lub urządzenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane materiały i urządzenia lub roboty budowlane spełniają wymagania równoważności t.j.: wykaz innych niż w SWZ materiałów i urządzeń oraz ich parametrów technicznych, karty katalogowe lub temu podobne dokumenty.
5) Obowiązek wykazania równoważności oferty spoczywa na Wykonawcy pod rygorem jej odrzucenia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
6) Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, to Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie na podstawie Art. 107 ust 2 pzp.
Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o ile są znane.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45234140-9 - Roboty budowlane w zakresie przejść w poziomie

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11998650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11998650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11998650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Zaskórski i Wspólnicy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 671983371

7.3.3) Ulica: Opoczyńska 38

7.3.4) Miejscowość: Gielniów

7.3.5) Kod pocztowy: 26-434

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień - nazwa podwykonawcy: TOMA Biuro Inżynierii Drogowej Tomasz Materek, roboty brukarskie - podwykonawca nieznany,
roboty elektroenergetyczne - podwykonawca nieznany,


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11998650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.