Ogłoszenie z dnia 2025-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00650482/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
- 2024/BZP 00665259/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-19
- 2024/BZP 00681876/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-31
- 2025/BZP 00015969/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów promocyjnych z logotypem Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140886771
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieżowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-147
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pansa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pansa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pazp/public/postepowanie?postepowanie=772279861.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zapewnienie służby żeglugi powietrznej, zarządzanie przestrzenią powietrzną oraz zarzadzanie przepływem ruchu lotniczego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów promocyjnych z logotypem Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7cba4a72-64b3-4ae7-942d-ecabc3fb1ccb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00167642
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00262580/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.30 Pozostałe inne materiały / okazjonalne artykuły promocyjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00650482
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 299/PAŻP/2024/MZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 245043,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyprodukowanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego następujących artykułów promocyjnych , opisanych szczegółowo w OPZ cz. 1 stanowiący załącznik nr 1 do Umowy:1) Artykuły promocyjne, cz. I:
a. Długopis metalowy (2000 szt.),
b. Notatnik (500 szt.),
c. Organizer paszport (100 szt.),
d. Organizer większy (100 szt.),
e. Aktówka (100 szt.),
f. Parasol automatyczny składany (100 szt.),
g. Kabel 5 w 1 (100 szt.),
h. Latarka metalowa (100 szt.),
i. Bezprzewodowy Power Bank MagSafe indukcyjny 10000mAh (200 szt.),
j. Adapter podróżny (200 szt.),
k. Butelka szklana (300 szt.),
l. Kubek ceramiczny (150 szt. białych i 150 szt. granatowych),
m. Kubek Izotermiczny (400 szt.),
n. Przypinki do walizki (300 szt.),
o. Maskotki (500 szt.),
p. Samolot antystress (500 szt.),
q. Smycze (1000 szt.),
r. Ski pass z karabińczykiem (1000 szt.),
s. Wizytownik (50 szt.),
t. Pins z inicjałem P (500 szt.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22815000-6 - Notatniki
22817000-0 - Terminarze lub organizery osobiste
31158000-8 - Ładowarki
39221120-4 - Filiżanki i szklanki
31521320-3 - Latarki
4.5.5.) Wartość części: 114066,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyprodukowanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego następujących artykułów promocyjnych , opisanych szczegółowo w OPZ cz. 2 stanowiący załącznik nr 1 do Umowy:Odzież cz. II:
a. Koszulki bawełniane damskie i męskie z krótkim rękawem (800 szt.),
b. Polo krótki rękaw (800 szt.),
c. Koszule męskie (200 szt.),
d. Koszule damskie (200 szt.),
e. Bluza kangurka (200 szt.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 18412000-0 - Odzież sportowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18330000-1 - Koszulki i koszule
18333000-2 - Koszulki polo
4.5.5.) Wartość części: 144865,71 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyprodukowanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego następujących artykułów promocyjnych , opisanych szczegółowo w OPZ cz. 3 stanowiący załącznik nr 1 do Umowy:Lotnicze cz. III:
a. Naszywki (1000 szt.),
b. Zawieszka Remove Before Flight (1000 szt.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39561131-9 - Etykiety z tworzyw włókienniczych
4.5.5.) Wartość części: 16236 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, dla części nr 1 – Artykuły promocyjne, złożono 16 ofert. Wszystkie oferty zostały odrzucone.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 10
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103566 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224352 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127797 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARIANNA RÓŻAŃSKA ,,MAR-POL’’ PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 726 001 04 53
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127797 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 47 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35670,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowa Cieślik- Studio L Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6791026110
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18450 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Centrum Cyberbezpieczeństwa AGH w ramach projektu SOCCER
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (II)
- Dostawa materiałów promocyjnych z logo Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- Dostawa odzieży dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
- Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii
- Dostawę materiałów elektrycznych dla 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu.
więcej: Koszulki i koszule »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.