Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00083079/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia w ramach projektu Nauka przez zabawę – doposażenie placówek edukacyjnych w Gminie-Miasto Działdowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA-MIASTO DZIAŁDOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Działdowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 697 04 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dzialdowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dzialdowo.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmdzialdowo.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia w ramach projektu Nauka przez zabawę – doposażenie placówek edukacyjnych w Gminie-Miasto Działdowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8875eadd-a610-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167668
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034180/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup wyposażenia w ramach projektu "Nauka przez zabawę - doposażenie placówek edukacyjnych w Gminie-Miasto Działdowo"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00083079
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZE.271.2.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 178218,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I : Dostawa klocków edukacyjnych.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa klocków edukacyjnych oraz dedykowanej do nich platformy e-learningowej, w postaci:
Wyposażenie pracowni przedmiotowych:
a) Pracownia robotyczno-przyrodnicza: zestawy klocków edukacyjnych dla 26 uczniów w wieku 6+ (1 zestaw dla 2 uczniów). W skład 1 zestawu wchodzi co najmniej 449 elementów (klocki, silniki, element do zasilania, matryca świetlna, dopasowane koła). Wszystkie zestawy jednakowe. Program komputerowy kompatybilny z zestawami i aplikacją na tablet – 52 zestawy;
b) Pracownia matematyczno-techniczna - Zestawy klocków edukacyjnych dla 26 uczniów w wieku 6+ (1 zestaw dla 2 uczniów). W skład 1 zestawu wchodzi: co najmniej 523 elementy, drukowana instrukcja, skrzynka z tackami ułatwiającymi sortowanie i przechowywanie zestawu, scenariusze lekcji w języku polskim, wsparcie na początek pracy z zestawem. Zestaw zawiera koła zębate, przekładnie, ciężarki i żagle. Wszystkie zestawy jednakowe – 52 zestawy;
c) Platforma e-learningowa - dostęp do platformy e-learningowej do prowadzenia zajęć z zakresu zakupionych pracowni - platforma e-learningowa ze scenariuszami zajęć (10 kont na 12 m-cy) – dostęp dla 4 szkół.
Wyposażenie pracowni dla dzieci ze specjalnymi potrzebami:
a) Zestaw edukacyjnych klocków budujący kreatywność zawierający min. 1000 kolorowych klocków, min. 8 kart konstrukcji, karta z pomysłami, dostęp do materiałów video on-line. Wszystkie zestawy jednakowe – 4 zestawy;
b) Zestawy edukacyjnych klocków do poznawania zwierząt zawierające min. 91 kolorowych elementów: figurki dzikich zwierząt, zwierząt gospodarskich i domowych (min. 40 figurek), karty inspirujące do pracy. Wszystkie zestawy jednakowe – 4 zestawy;
c) Zestawy edukacyjnych klocków - ludzików do poznawania relacji zawierające co najmniej 44 kolorowe elementy, w tym co najmniej 26 figurek ludzi oraz karty inspirujące do pracy. Wszystkie zestawy jednakowe – 4 zestawy;
d) Zestawy edukacyjnych klocków do poznawania otaczającego świata zawierające co najmniej 480 kolorowych klocków, w tym osie, okna, drzwi, kwiaty, figurki, karty do ćwiczeń, modele do zbudowania co najmniej 20. Wszystkie zestawy jednakowe - 4 zestawy;
e) Zestaw edukacyjnych klocków do poznawania emocji zawierający co najmniej 188 kolorowych klocków, w tym elementy przedstawiające różne wyrazy twarzy, karty do ćwiczeń. Zestaw zachęca do poznawania emocji oraz cech fizycznych. Wszystkie zestawy jednakowe - 4 zestawy;
f) Zestaw edukacyjnych klocków do opowiadania historii zawierający co najmniej 109 kolorowych elementów, w tym co najmniej 3 płytki konstrukcyjne do budowania opowiadanych historii, postacie, zwierzęta, kolorowe plansze z tłami (co najmniej 5 dwustronnych), karty ćwiczeń. Wszystkie zestawy jednakowe - 4 zestawy;
g) Zestaw narzędzi do metody 6 klocków – w jednym zestawie komplet dla każdego ucznia i dla nauczyciela (26 osób) oraz podręczniki do metody “6 klocków” w j. polskim. Wszystkie zestawy jednakowe - 4 zestawy
zgodnie z opisem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia Część I – Dostawa klocków edukacyjnych w Rozdziale II SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 133194,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 52 tabletów, zgodnie z opisem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia Część II – Dostawa tabletów w Rozdziale II SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet
4.5.5.) Wartość części: 45024,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156836,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172987,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156836,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKCES Edukacja Kurzyca, Piasecki sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811870649
7.3.3) Ulica: Wysogotowska9
7.3.4) Miejscowość: Przeźmierowo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-081
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AKCES EDUKACJA KURZYCA, PIASECKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
AKCES EDUKACJA KURZYCA, PIASECKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156836,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35689,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69396,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44915,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Barzycki Inwestycje Tomasz Barzycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521726937
7.3.4) Miejscowość: Kuków 121A
7.3.5) Kod pocztowy: 34-206
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BARZYCKI INWESTYCJE Tomasz Barzycki
jakie przetargi wygrała firma
BARZYCKI INWESTYCJE Tomasz Barzycki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44915,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z DZIAŁDOWA
- "ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 20 03 07"
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy-Miasto Działdowo na lata 2025-2026
- Świadczenie usług pocztowych powszechnych w obrocie krajowym i zagranicznym, usług niepowszechnych w obrocie krajowym w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Działdowie
- Dostawa artykułów biurowych
- Nowoczesne kształcenie kadr medycznych - fundamentem zdrowego życia
więcej: przetargi w Działdowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów edukacyjnych z zakresu edukacji włączającej dla dzieci klas I-III szkoły podstawowej
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- Dostawa wyposażenia pracowni weterynaryjnej Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Dostawa sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
więcej: Komputer tablet »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.