eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DziałdowoDostawa wyposażenia w ramach projektu Nauka przez zabawę - doposażenie placówek edukacyjnych w Gminie-Miasto Działdowo



Ogłoszenie z dnia 2023-04-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia w ramach projektu Nauka przez zabawę – doposażenie placówek edukacyjnych w Gminie-Miasto Działdowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA-MIASTO DZIAŁDOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377860

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Działdowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 697 04 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dzialdowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dzialdowo.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmdzialdowo.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia w ramach projektu Nauka przez zabawę – doposażenie placówek edukacyjnych w Gminie-Miasto Działdowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8875eadd-a610-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167668

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034180/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup wyposażenia w ramach projektu "Nauka przez zabawę - doposażenie placówek edukacyjnych w Gminie-Miasto Działdowo"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00083079

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZE.271.2.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 178218,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I : Dostawa klocków edukacyjnych.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa klocków edukacyjnych oraz dedykowanej do nich platformy e-learningowej, w postaci:
Wyposażenie pracowni przedmiotowych:
a) Pracownia robotyczno-przyrodnicza: zestawy klocków edukacyjnych dla 26 uczniów w wieku 6+ (1 zestaw dla 2 uczniów). W skład 1 zestawu wchodzi co najmniej 449 elementów (klocki, silniki, element do zasilania, matryca świetlna, dopasowane koła). Wszystkie zestawy jednakowe. Program komputerowy kompatybilny z zestawami i aplikacją na tablet – 52 zestawy;
b) Pracownia matematyczno-techniczna - Zestawy klocków edukacyjnych dla 26 uczniów w wieku 6+ (1 zestaw dla 2 uczniów). W skład 1 zestawu wchodzi: co najmniej 523 elementy, drukowana instrukcja, skrzynka z tackami ułatwiającymi sortowanie i przechowywanie zestawu, scenariusze lekcji w języku polskim, wsparcie na początek pracy z zestawem. Zestaw zawiera koła zębate, przekładnie, ciężarki i żagle. Wszystkie zestawy jednakowe – 52 zestawy;
c) Platforma e-learningowa - dostęp do platformy e-learningowej do prowadzenia zajęć z zakresu zakupionych pracowni - platforma e-learningowa ze scenariuszami zajęć (10 kont na 12 m-cy) – dostęp dla 4 szkół.
Wyposażenie pracowni dla dzieci ze specjalnymi potrzebami:
a) Zestaw edukacyjnych klocków budujący kreatywność zawierający min. 1000 kolorowych klocków, min. 8 kart konstrukcji, karta z pomysłami, dostęp do materiałów video on-line. Wszystkie zestawy jednakowe – 4 zestawy;
b) Zestawy edukacyjnych klocków do poznawania zwierząt zawierające min. 91 kolorowych elementów: figurki dzikich zwierząt, zwierząt gospodarskich i domowych (min. 40 figurek), karty inspirujące do pracy. Wszystkie zestawy jednakowe – 4 zestawy;
c) Zestawy edukacyjnych klocków - ludzików do poznawania relacji zawierające co najmniej 44 kolorowe elementy, w tym co najmniej 26 figurek ludzi oraz karty inspirujące do pracy. Wszystkie zestawy jednakowe – 4 zestawy;
d) Zestawy edukacyjnych klocków do poznawania otaczającego świata zawierające co najmniej 480 kolorowych klocków, w tym osie, okna, drzwi, kwiaty, figurki, karty do ćwiczeń, modele do zbudowania co najmniej 20. Wszystkie zestawy jednakowe - 4 zestawy;
e) Zestaw edukacyjnych klocków do poznawania emocji zawierający co najmniej 188 kolorowych klocków, w tym elementy przedstawiające różne wyrazy twarzy, karty do ćwiczeń. Zestaw zachęca do poznawania emocji oraz cech fizycznych. Wszystkie zestawy jednakowe - 4 zestawy;
f) Zestaw edukacyjnych klocków do opowiadania historii zawierający co najmniej 109 kolorowych elementów, w tym co najmniej 3 płytki konstrukcyjne do budowania opowiadanych historii, postacie, zwierzęta, kolorowe plansze z tłami (co najmniej 5 dwustronnych), karty ćwiczeń. Wszystkie zestawy jednakowe - 4 zestawy;
g) Zestaw narzędzi do metody 6 klocków – w jednym zestawie komplet dla każdego ucznia i dla nauczyciela (26 osób) oraz podręczniki do metody “6 klocków” w j. polskim. Wszystkie zestawy jednakowe - 4 zestawy
zgodnie z opisem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia Część I – Dostawa klocków edukacyjnych w Rozdziale II SWZ .

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 133194,58 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 52 tabletów, zgodnie z opisem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia Część II – Dostawa tabletów w Rozdziale II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet

4.5.5.) Wartość części: 45024,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156836,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172987,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156836,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKCES Edukacja Kurzyca, Piasecki sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811870649

7.3.3) Ulica: Wysogotowska9

7.3.4) Miejscowość: Przeźmierowo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-081

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156836,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35689,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69396,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44915,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Barzycki Inwestycje Tomasz Barzycki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521726937

7.3.4) Miejscowość: Kuków 121A

7.3.5) Kod pocztowy: 34-206

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44915,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.