Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00116334/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja wewnętrznej sieci wodno-kanalizacyjnej wraz z budową i przebudową toalet w budynku Ratusza w Lądku-Zdroju
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LĄDEK-ZDRÓJ
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji i Rozwoju
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718113
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 31
1.5.2.) Miejscowość: Lądek-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-540
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 530612877
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ladek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7338311.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja wewnętrznej sieci wodno-kanalizacyjnej wraz z budową i przebudową toalet w budynku Ratusza w Lądku-Zdroju2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8abd1cab-b741-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167805
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00524460/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Modernizacja wewnętrznej sieci wodno-kanalizacyjnej wraz z budową i przebudową toalet w budynku Ratusza w Lądku-Zdroju
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00116334
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR.271.3.2023.206
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji wewnętrznej sieci wodno-kanalizacyjnej oraz budowie i przebudowie toalet w budynku Ratusza w ramach zadania inwestycyjnego „Termomodernizacja budynku Ratusza w Lądku-Zdroju”.
2. Zakres zamówienia obejmuje –
a) modernizacja wewnętrznej sieci wodno-kanalizacyjnej powinna być wykonana zgodnie z projektem budowlanym będącym załącznikiem do SWZ;
b) budowa toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych (P13) oraz pomieszczenia gospodarczego P18 (gdzie należy zamontować głęboki zlew) w piwnicy powinna być wykonana zgodnie z projektem budowlanym; w ramach prac w piwnicy powinno zostać wykonane przyłącze do pomieszczeń P14-P17; budowa toalety (P14-P17) nie jest przedmiotem niniejszego postępowania;
c) przebudowa toalety na I piętrze budynku powinna być wykonana zgodnie z przedmiarem robót oraz rzutem będących załącznikiem do SWZ; w zakresie niniejszej przebudowy znajduje się: demontaż istniejących ścianek działowych oraz armatury, wykonanie nowych ścianek działowych z naświetlami, nowy biały montaż, montaż zlewozmywaka z szafką w części wspólnej, montaż wyposażenia toalet (pojemniki na papier, pojemniki na mydło, lustra), montaż drzwi do pomieszczeń toalet, renowacja drewnianych drzwi wejściowych do pomieszczenia, w pomieszczeniach powinny być wykonane podwieszone sufity oraz wentylacja mechaniczna; Zamawiający oczekuje wyceny glazury w kolorze jasnym z elementami dekoracyjnymi (tzw. dekory).
3. Zamawiający informuje, że na dzień ogłoszenia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na terenie obiektu trwają następujące prace:
a) wymiana c.o. i pieca
b) wymiana stolarki okiennej
c) wymiana instalacji hydroforowej
Wykonawca, z którym zostanie podpisania umowa o udzielenie zamówienia powinien zapewnić współpracę z wykonawcami realizującymi roboty na terenie budowy. Wykonawca jest również zobowiązany do uczestnictwa we wspólnych spotkaniach organizacyjnych i Radach Budowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202860,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202860,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202860,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlano-Transportowy OLIMARD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8811475149
7.3.3) Ulica: Fabryczna 7a
7.3.4) Miejscowość: Lądek-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 57-540
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
WASAMA Sp. z o.o., podwykonawcy zostanie powierzone zamówienie w zakresie robót elektrycznych i sanitarnych - procentowa część zamówienia - 40 %
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Ogólnobudowlano-Transportowy "OLIMARD" Daniel Sadliński
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Ogólnobudowlano-Transportowy "OLIMARD" Daniel Sadliński
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202860,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI LĄDEK-ZDRÓJ
- Roboty rozbiórkowe i zabezpieczające w budynku WILLI C i WILLI B położonych przy ul. Parkowej w Lądku - Zdroju
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu modernizacji parkingu dla samochodów osobowych wraz z elementami małej architektury oraz infrastrukturą techniczną przy Bazie Zabiegowej Paw. I
więcej: przetargi LĄDEK-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.