Og³oszenie z dnia 2022-05-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00176068/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-25
- 2022/BZP 00250184/01 - Wynik z dnia 2022-07-12
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Ceramika Tu³owicka po „KOLEI” – wyposa¿enie muzeum ceramiki w dawnym dworcu PKP w Tu³owicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Tu³owice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413308
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tu³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-130
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774600143
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tulowice@tulowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.tulowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Ceramika Tu³owicka po „KOLEI” – wyposa¿enie muzeum ceramiki w dawnym dworcu PKP w Tu³owicach”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cd933dd1-d75a-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00167810
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00003092/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.4 Ceramika Tu³owicka po "KOLEI" - wyposa¿enie muzeum ceramiki w dawnym dworcu PKP w Tu³owicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: "Europa Inwestuj±ca w obszary wiejskie" w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/tulowice3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/tulowice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/tulowice
2.W sytuacjach awaryjnych w szczególno¶ci w przypadku braku dzia³ania platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/tulowice. Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej (z wy³±czeniem z³o¿enia oferty, dla której jedynym dopuszczalnym sposobem z³o¿enia jest przes³anie jej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej). W takim przypadku komunikacja odbywa siê za pomoc± adresu: tulowice@tulowice.pl.
3.Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
4.Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. poprzez zamieszczenie ich na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
5.Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozp.Prezesa RM z dn. 31.12.2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i ... (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
-sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
-komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
-zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
-w³±czona obs³uga JavaScript,
-zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
-Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
-Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
6.Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
7. Zalecenia:
-Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z “Obw. Prezesa RM z dn.9.11. 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozp. RM w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”.
-Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
-W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip , .7Z
-W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
-Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
-Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), dalej „RODO”, informujemy, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych jest Gmina Tu³owice, ul. Szkolna 1, 49-130 Tu³owice, tel: (77) 460 01 43, e-mail: tulowice@tulowice.pl (dalej: Administrator).
2. W sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych, mo¿e siê Pani/Pan kontaktowaæ z wyznaczonym przez Administratora inspektorem ochrony danych, listownie na adres Administratora z dopiskiem "IOD", oraz mailowo: iod@tulowice.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r - Prawo zamówieñ publicznych dalej „ustawa Pzp”. Ponadto odbiorc± Pani/Pana danych mog± byæ podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi na rzecz Administratora w oparciu o zawarte umowy powierzenia przetwarzania danych, w tym podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi hostingowe, us³ugi dotycz±ce utrzymania systemów informatycznych, us³ugi doradcze. Dane mog± byæ równie¿ udostêpnione operatorom pocztowym w zakresie niezbêdnym do dorêczenia korespondencji, oraz podmiotom upowa¿nionym do dostêpu do danych na mocy obowi±zuj±cych przepisów prawa;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z monta¿em:
1) Witryna ekspozycyjna przeszklona z 4 stron - 12 sztuk
Specyfikacja:
-Wymiary 86/36/190cm (szer./g³./wys.)
- Cokó³ i wieniec z p³yty melaminowej
- Gablota przeszklona z ka¿dej strony
- 4 pó³ki szklane
- Drzwi zamykane na zamek
- profile aluminiowe
- o¶wietlenie LED
- kolor: RAL 7040 (FENSTEGRAU)
2) Witryna ekspozycyjna przeszklona z 3 stron - 30 sztuk
Specyfikacja:
-Wymiary 86/36/190cm (szer./g³./wys.)
- Cokó³ i wieniec z p³yty melaminowej
- Gablota przeszklona z 3 stron
- Plecy gabloty z p³yty
- 4 pó³ki szklane
- Drzwi zamykane na zamek
- profile aluminiowe
- o¶wietlenie LED
- kolor: RAL 7040 (FENSTEGRAU)
• Gabloty powinny byæ maksymalnie szczelne (by unikn±æ konieczno¶ci otwierania ich w celu odkurzania obiektów i pó³ek).
• Konstrukcja gablot przeszklonych z 4 stron nie zawiera dodatkowych s³upków konstrukcyjnych w naro¿ach. Gabloty przy¶cienne maj± nieprzezierne „plecy” mog±ce byæ czê¶ci± sk³adow± ich konstrukcji.
• Wszelkie zawiasy powinny byæ maksymalnie ukryte, najlepiej zupe³nie niewidoczne w obrêbie szyb(y).
• Ka¿da z gablot powinna byæ wyposa¿ona w 4 szklane, regulowane pó³ki (ka¿da o no¶no¶ci ok. 5 kg) zamocowane na metalowych s³upkach wewn±trz gabloty.
• O¶wietlenie LED w przednich profilach (regulowane) po 5 sztuk na profil.
3) £awka do poczekalni – 2 sztuki
Specyfikacja:
- Wymiary ok. 180/43/43 cm
- Siedzisko z drewna lakierowanego
- Podstawa z ¿eliwa lakierowanego
- Kolor: RAL 7040 (FENSTEGRAU)
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39154000-6 - Sprzêt wystawowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39154100-7 - Szafki wystawowe
39113600-3 - £awki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wybiera ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w niniejszej SWZ, tj.:
1) cena – waga 60 %
2) okres gwarancji – 40%
Zamawiaj±cy przy wyborze najkorzystniejszej oferty bêdzie kierowa³ siê kryteriami, które maj± przypisana WAGÊ w skali od 0-100 wskazanymi jw.
2. Sposób oceny ofert:
Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
1) Kryterium „Cena” – maksymalna ilo¶æ punktów: 60
Ocenie w ramach kryterium „cena” podlegaæ bêdzie ca³kowite wynagrodzenie rycza³towe brutto podane w formularzu oferty.
Liczba punktów, któr± mo¿na uzyskaæ w tym kryterium zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
Pc = (Cn / Cb)*100 punktów*60%
gdzie:
Pc – liczba punktów przyznana w kryterium ceny,
Cn – najni¿sza cena spo¶ród ofert nie odrzuconych,
Cb – cena oferty badanej (rozpatrywanej).
2) Kryterium „okres gwarancji” – maksymalna ilo¶æ punktów: 40
Ocenie w ramach kryterium „okres gwarancji” podlegaæ bêdzie liczba miesiêcy wpisana przez Wykonawcê w formularzu oferty. Minimalny okres gwarancji, wymagany przez Zamawiaj±cego wynosi 24 miesi±ce.
Liczba punktów za to kryterium zostanie przyznana na podstawie wpisanej przez Wykonawcê w formularzu oferty liczby miesiêcy, w sposób nastêpuj±cy:
• 24 miesiêcy – 0 punktów;
• 36 miesiêcy – 20 punktów;
• 48 miesiêcy – 40 punktów.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê d³ugo¶ci gwarancji krótszego ni¿ 24 miesiêcy, Zamawiaj±cy ofertê odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wska¿e w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji, tj. 24 miesi±ce.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która otrzyma najwy¿sz± ilo¶æ punktów w wyniku sumowania punktów w kryteriach oceny ofert i odpowiadaj±c± wszystkim warunkom przedstawionym w niniejszej SWZ.
4. Punktacja bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku z uwzglêdnieniem trzeciej cyfry po przecinku tj.: czê¶ci setnych zgodnie z zasad± zaokr±gleñ matematycznych zastosowanych w programie Excel.
5. Je¿eli nie bêdzie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z najni¿sz± cen±, a je¿eli zostan± z³o¿one oferty o takiej samej cenie, zamawiaj±cy wezwie wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego, ofert dodatkowych. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w z³o¿onych ofertach
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu oraz
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego w og³oszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± ni¿ej wymienione warunki udzia³u dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: nie dotyczy
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: nie dotyczy
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: nie dotyczy
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e:
a) w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedn± dostawê witryn ekspozycyjnych przeszkolonych. Warto¶æ zadania, co najmniej 35.000,00 z³ brutto.
3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±cznie spe³nianie warunku przez Wykonawców. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. Sposób wykazania warunków udzia³u w postêpowaniu wskazano w Rozdziale XV SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie (nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania) nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ z³o¿enia):
a) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art.108 ust.1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz.275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 6 do SWZ.
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej
ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub
ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie (nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania) nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ z³o¿enia):
a) wykaz dostaw wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
. Do oferty nale¿y do³±czyæ:1) Formularz oferty - za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) O¶wiadczenie wstêpne Wykonawcy wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie wstêpne sk³ada ka¿dy z Wykonawców;
3) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
4) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
5) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ. W za³±czniku wykonawca sk³ada równie¿ o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby;
6) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale XV ust. 1 sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
3. W przypadku, o którym mowa w ust 1, Wykonawcy ustanawiaj± Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
5. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w tre¶ci o¶wiadczenia stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6. Warunek w zakresie do¶wiadczenia, dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej musi potwierdzaæ co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
7. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by poprawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
8. Je¿eli w postêpowaniu zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
9. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania, przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, kluczowych zadañ dotycz±cych zamówieñ na roboty budowlane lub us³ugi.
10. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
11. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
12. Wype³niaj±c formularz oferty nale¿y wpisaæ dane (nazwa, adres itd.) Pe³nomocnika (Lidera) oraz wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. W innych dokumentach (za³±czniki) powo³uj±cych siê na Wykonawcê w miejscu np. nazwa, adres Wykonawcy, nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce Pe³nomocnika (Lidera) i Wykonawcy, którego dany dokument (za³±cznik) dotyczy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian w umowie na zasadach okre¶lonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych za³. nr 7 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-05-27 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/tulowice
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-27 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI TU£OWICE
wiêcej: przetargi TU£OWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ZESTAWU MEBLI do Biura Transferu Technologii Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku
- Zakup i dostawa wyposa¿enia pracowni szkolnych
- Dostawa i monta¿ wyposa¿enia szatni i hali sportowej budynku Szko³y Podstawowej nr 5 w £om¿y
- Dostawa wyposa¿enia (w tym mebli) w ramach projektu "Poprawa równego dostêpu do wysokiej jako¶ci kszta³cenia, szkolenia i uczenia siê przez ca³e ¿ycie poprzez wsparcie ...
wiêcej: £awki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.