Ogłoszenie z dnia 2025-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00063617/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-24
- 2025/BZP 00082514/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUGI PRANIA , nr sprawy GCR/5/ZP/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: REPTY Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. Gen. Jerzego Ziętka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291701
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Śniadeckiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 32-3901206
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@repty.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.repty.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-702dfb86-fb83-471e-bad9-7e976303c7c11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUGI PRANIA , nr sprawy GCR/5/ZP/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-702dfb86-fb83-471e-bad9-7e976303c7c1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00167829
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045443/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi prania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00063617
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GCR/5/ZP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 919200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi prania dla „REPTY” Górnośląskiego Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka w Tarnowskich Górach, zgodnie z obowiązującymi od dn. 9.11.2022 r. Wytycznymi Ministra Zdrowia w zakresie wymogów prawidłowego funkcjonowania pralni dla podmiotów świadczących usługi pralnicze na rzecz podmiotów świadczących usługi lecznicze, w ilości średniomiesięcznej 5.000 kg.
Usługi pralnicze mają być wykonywane poza siedzibą Zamawiającego, w pomieszczeniach i przy pomocy sprzętu i urządzeń Wykonawcy spełniających wyżej wymienione wymagania niezbędne do prawidłowego wykonania usługi.
Transport asortymentu do i z siedziby Zamawiającego Wykonawca będzie świadczył we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko, przy pomocy środka transportu spełniającego wymagania sanitarne do świadczenia usług pralniczych w zakresie transportu bielizny szpitalnej.
Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługę prania w oparciu o preparaty piorące i dezynfekcyjne o udokumentowanym działaniu biobójczym (B, V, F, Tbc) przeznaczone do prania bielizny szpitalnej, posiadające wpis do właściwego rejestru, aktualne atesty dopuszczające do używania, bez zawartości fosforanów i chloru, nie powodujące odbarwień.
Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w Rozdziale III. SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 745380,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 820656,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 745380,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRALNIA „WOD-CHEM” MANDRYK SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732537400
7.3.3) Ulica: Bojemskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRALNIA "WOD-CHEM" MANDRYK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PRALNIA "WOD-CHEM" MANDRYK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 745380,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-03-01 do 2027-02-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Wymiana stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Chemiczno - Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach. Etap 4. Stolarka drewniana i PCV w piwnicy
- Świadczenie usługi polegającej na digitalizacji i nadaniu zakresów przestrzennych analogowym dokumentom PZGiK prowadzonego przez Wydział Geodezji Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA" - II postępowanie
- "Ścinka zawyżonych poboczy i konserwacja rowów w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu tarnogórskiego"
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pralniczych dla Państwowego Instytutu Weterynaryjnego - Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach
- Kompleksowa usługa prania (...) bielizny szpitalnej (...) oraz wynajem czystej bielizny i odzieży szpitalnej z wdrożeniem systemu RFID UHF (...)
- Świadczenie usług specjalistycznego prania odzieży i bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą pościeli w ilości do 450 kompletów.
- Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla garnizonu śląskiego.
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych wraz z dezynfekcją dla Ośrodków oraz Składnic należących do Zamawiającego
- Usługi pralnicze (na 12 miesięcy)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.