eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kudowa-ZdrójRemonty nawierzchni dróg szutrowych i bitumicznych na terenie Gminy Kudowa Zdrój w 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty nawierzchni dróg szutrowych i bitumicznych na terenie Gminy Kudowa Zdrój w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kudowa-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717929

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zdrojowa 24

1.5.2.) Miejscowość: Kudowa-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-350

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: INWESTYCJE@KUDOWA.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kudowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty nawierzchni dróg szutrowych i bitumicznych na terenie Gminy Kudowa Zdrój w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4f8c1a2-adf2-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167863

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065426/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont dróg asfaltowych

1.1.7 Remonty dróg o mieszanej nawierzchni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098792

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zadania „Remonty nawierzchni dróg szutrowych i bitumicznych na terenie Gminy Kudowa Zdrój w 2023 r.” w celu usprawnienia ruchu pieszego i kołowego oraz poprawy warunków bezpieczeństwa i dostępności dla osób niepełnosprawnych. w tym:

1. Część nr 1–„Remonty cząstkowe dróg o nawierzchni szutrowej w Kudowie-Zdroju”
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie remontów cząstkowych ulic na terenie Kudowy Zdroju, o nawierzchniach szutrowych lub gruntowych o ulepszonej nawierzchni oraz ubytków w nawierzchniach mieszanych o łącznej szacunkowej powierzchni ubytków wynoszącej ok. 2 473,65 m2.

Zakres robót obejmuje w szczególności:
­ Wykonanie i utrzymanie oznakowania na czas trwanie robót
­ Oczyszczenie istniejących ubytków nawierzchni z nieczystości,
­ Uzupełnienie ubytków nawierzchni dróg szutrowych materiałem własnym z zagęszczeniem,
­ Zagospodarowanie urobku powstałego po oczyszczeniu ubytków,
­ Usunięcie oznakowania i doprowadzenie terenu do porządku.

Wskazane przez Zamawiającego ilości robót są szacunkowe. Rzeczywiste wartości robót będą wynikały ze zleceń składanych przez Zamawiającego w okresie trwania umowy. W związku z tym wykonane roboty rozliczane będą kosztorysem powykonawczym wg cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie/kosztorysie ofertowym.
W przypadku, gdy remont będzie wymagał wykonania prac o grubości ubytku powyżej 10 cm Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania ww. robót zobowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego i uzyskać jego akceptację na wykonanie tych prac.
Naprawa ubytków jezdni zostanie wykonana kruszywem stanowiącym materiał własny Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
1) Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). Plik zawierający skompresowaną w ZIP dokumentację projektową dla Części nr 1 i Części nr 2 w formacie PDF
2) Załącznik nr 2 do SWZ - STWIORB. Plik zawierający dokumenty dla Części nr 1 i Części nr 2 w formacie PDF,
3) Załącznik nr 3 do SWZ – Istotne postanowienia umowy IPU (Wzór umowy) dla Części nr 1 oraz dla Części nr 2 w formacie PDF.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 83215,57 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zadania „Remonty nawierzchni dróg szutrowych i bitumicznych na terenie Gminy Kudowa Zdrój w 2023 r.” w celu usprawnienia ruchu pieszego i kołowego oraz poprawy warunków bezpieczeństwa i dostępności dla osób niepełnosprawnych. w tym:

2. Część nr 2 - „Remonty cząstkowe dróg o nawierzchni bitumicznej w Kudowie-Zdroju.
2.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym dróg o nawierzchni bitumicznej w Kudowie-Zdroju mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco lub na zimno z obcięciem krawędzi do prostokąta (śr. grubość ubytku od 4 do 8 cm) ulic na terenie Kudowy-Zdroju, o łącznej szacunkowej powierzchni ubytków wynoszącej ok. 374,97 m2.
Zakres robót obejmuje w szczególności:
a) prace pomiarowe i roboty przygotowawcze,
b) oznakowanie dróg na czas trwania robót,
c) nacięcie uszkodzonych miejsc piłą z nadaniem regularnych kształtów*,
d) wycięcie uszkodzonych miejsc*;
e) oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu w pryzmę,
f) zagospodarowanie rumoszu we własnym zakresie,
g) osuszenie i skropienie naprawianego miejsca,
h) rozścielenie mieszanki bitumicznej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń,
i) zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki,
j) skropienie bitumem połączenia naprawianego miejsca istniejącej nawierzchni i zasypanie kruszywem,
k) odwiezienie odpadów na wysypisko z opłata za składowanie
l) demontaż oznakowania po zakończeniu prac.

*w przypadku znacznego zdegradowania drogi podlegającej remontowi, po uzgodnieniu z Zamawiającym dopuszcza się pominięcie tych etapów.
Wskazane przez Zamawiającego ilości robót są szacunkowe. Rzeczywiste wartości robót będą wynikały ze zleceń składanych przez Zamawiającego w okresie trwania umowy. W związku z tym wykonane roboty rozliczane będą kosztorysem powykonawczym wg cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie/kosztorysie ofertowym.
W przypadku, gdy remont będzie wymagał wykonania prac o grubości ubytku powyżej 8 cm Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania ww. robót zobowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego i uzyskać jego akceptację na wykonanie tych prac.
Naprawa ubytków jezdni zostanie wykonana mieszanką mineralno-asfaltową stanowiącą materiał własny Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
1) Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). Plik zawierający skompresowaną w ZIP dokumentację projektową dla Części nr 1 i Części nr 2 w formacie PDF
2) Załącznik nr 2 do SWZ - STWIORB. Plik zawierający dokumenty dla Części nr 1 i Części nr 2 w formacie PDF,
3) Załącznik nr 3 do SWZ – Istotne postanowienia umowy IPU (Wzór umowy) dla Części nr 1 oraz dla Części nr 2 w formacie PDF.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 62687,04 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77600,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77600,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77600,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BITMEX Grzegorz Zygadło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7531452543

7.3.3) Ulica: Ul. Kościuszki 9

7.3.4) Miejscowość: Paczków

7.3.5) Kod pocztowy: 48-370

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77600,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57079,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57079,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57079,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BITMEX Grzegorz Zygadło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7531452543

7.3.3) Ulica: Ul. Kościuszki 9

7.3.4) Miejscowość: Paczków

7.3.5) Kod pocztowy: 48-370

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57079,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.