Ogłoszenie z dnia 2022-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00103630/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dojazdu pożarowego nr 3 na terenie Nadleśnictwa Złotów w
Leśnictwach: Łączyń, Potok i Wierzchołek - Etap 2
Etap 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO ZŁOTÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570064553
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Petera Josepha Lenne 1
1.5.2.) Miejscowość: Złotów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 67 263 34 71
1.5.8.) Numer faksu: +48 67 263 25 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.zlotow@pila.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
dospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dojazdu pożarowego nr 3 na terenie Nadleśnictwa Złotów wLeśnictwach: Łączyń, Potok i Wierzchołek - Etap 2
Etap 2
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03dbe7c1-affe-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167986
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00341979/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa dojazdu pożarowego nr 3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103630/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2145964,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: „Przebudowa dojazdu pożarowego nr 3 na terenie Nadleśnictwa Złotów w leśnictwach: Łączyn, Potok i Wierzchołek”.
Przedmiot zamówienia został podzielony na części.
Przedmiot niniejszego postępowania obejmuje część 2 (Etap 2) , tj:
ODCINEK nr 1 (od km 0+000,00 do km 2+501,17)
Lokalizacja obiektu dz. nr: 5/2, 8109/1, obr. 0041 Drożyska Wielkie
dz. nr: 8058/1, 8044, 8043, 8042, 8028, 8027, 8041, 8026/1, 8040,
obr. 0043 Kujan
Gmina Zakrzewo, Powiat złotowski, Województwo Wielkopolskie
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załącznikach nr 5-7 do SWZ, na które składają się :
- dokumentacja projektowa zał. nr 7
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót zał. nr 6
- przedmiar robót zał. nr 5
2. Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 60 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego (bez uwag) protokołu odbioru.
3. Przez cały okres realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnej opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest on ubezpieczony
na kwotę minimum 500.000 zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Ponadto, zgodnie z art. 462 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile już są znane, podał nazwy oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca zawiadomi zamawiającego o wszelkich zmianach takich danych, w trakcie realizacji zamówienia,
a także przekaże informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych.
6. Pozostałe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia przez podwykonawców, o których mowa w art. 462 ust. 3 ustawy Pzp, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
7. Zamawiający nie dopuszcza fakturowania częściowego. Faktura końcowa wystawiona zostanie na Nadleśnictwo Złotów. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ustrukturyzowanej faktury zgodnie z ustawą o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych.
8. Podstawą wystawienia faktury i uznania zamówienia za wykonane będzie podpisany i zatwierdzony przez kierownika jednostki protokół końcowego odbioru robót, obejmujący całość wykonanych robót. Należność za wykonanie prac będzie płatna przelewem na konto Wykonawcy w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
9. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Osobami objętymi tym obowiązkiem są pracownicy wykonujący ręczne prace budowlane.
10. Obowiązek określony w ust. 10 dotyczy również podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne klauzule zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących czynności wskazane w ust. 10.
11. Pozostałe wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, tj. sposób udokumentowania zatrudnienia osób zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, jak również uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań określonych w ust. 10 powyżej, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2485154,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3079480,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2485154,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. „HURT-TRANS, KAWIKO” Władysław Szyling
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5580005458
7.3.3) Ulica: Zabartowo 38A
7.3.4) Miejscowość: Więcbork
7.3.5) Kod pocztowy: 89-410
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WŁADYSŁAW SZYLING P.P.U.H. "H U R T - T R A N S, K A W I K O"
jakie przetargi wygrała firma
WŁADYSŁAW SZYLING P.P.U.H. "H U R T - T R A N S, K A W I K O"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2485154,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZŁOTOWA
- USŁUGA UBEZPIECZENIA POWIATU ZŁOTOWSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Złotów.
- Remont nawierzchni drogi gminnej w Kleszczynie.
- "BUDOWA DROGI GMINNEJ POMIĘDZY UL. KRÓLOWEJ JADWIGI A UL. DOMAŃSKIEGO W ZŁOTOWIE"
więcej: przetargi w Złotowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych na dz. ewid. 1722/1, 1723/1, 1748, 351/8 w miejscowości Otrocz"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.