Og³oszenie z dnia 2022-05-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00207658/01 - Wynik z dnia 2022-06-14
- 2022/BZP 00290082/01 - Wynik z dnia 2022-08-03
- 2022/BZP 00290107/01 - Wynik z dnia 2022-08-03
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja i poprawa efektywno¶ci energetycznej budynków: Szko³y Podstawowej w Kostom³otach, Karczycach i Mieczkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kostom³oty
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934992
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ¦lê¿na 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kostom³oty
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-311
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kostomloty.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.kostomloty.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja i poprawa efektywno¶ci energetycznej budynków: Szko³y Podstawowej w Kostom³otach, Karczycach i Mieczkowie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c68f1523-d764-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00168052
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00033712/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Termomodernizacja budynków: SP w Kostom³otach, Mieczkowie i w Karczycach - modernizacja systemu grzewczego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Termomodernizacja i poprawa efektywno¶ci energetycznej w budynkach szkolnych Powiatu ¦redzkiego oraz Gminy Kostom³oty”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
bip.kostomloty.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja elektroniczna W niniejszym postêpowaniu komunikacja zamawiaj±cego z wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem
• miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/
• ePUAPu:https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia lub https://epuap.gov.pl/wps/portal
• poczty elektronicznej: gmina@kostomloty.pl
• adres skrzynki podawczej ePUAP: /ljh32d3x0r/Skrytka1.
Wszelk± korespondencjê zwi±zan± z niniejszym postêpowaniem, nale¿y przekazywaæ za po¶rednictwem Platformy. Korespondencjê uwa¿a siê za przekazan± w terminie, je¿eli dotrze do zamawiaj±cego przed up³ywem wymaganego terminu. Ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej niezw³ocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomo¶ci elektronicznej. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP.
Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
1) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP
2) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3) Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
4) Identyfikator postêpowania i klucz publiczny dla danego postêpowania o udzielenie zamówienia dostêpne s± na Li¶cie wszystkich postêpowañ na miniPortalu
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PIFZ.271.8.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. DLA CZʦCI 1 (budynek Szko³y Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Kostom³otach):
1. Zadanie dotyczy poprawy efektywno¶ci energetycznej, poprzez termomodernizacjê przegród budowlanych (¶ciany zewnêtrzne, stropy, stropodachy), modernizacjê ¼ród³a ciep³a (kot³ownia olejowa), wymianê stolarki okiennej i drzwiowej) w budynkach Szko³y Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Kostom³otach.
2. Planowane prace inwestycyjne maj± na celu poprawê jako¶ci obs³ugi obiektu, obni¿enie kosztów eksploatacyjnych, zmniejszenie energoch³onno¶ci budynku a tak¿e podwy¿szenie walorów estetycznych elewacji.
4. Zakres prac oraz odpowiedzialno¶æ Wykonawcy w zakresie objêtym proponowan± cen± ofertow± obejmuje tak¿e:
a) inne koszty zwi±zane z realizacj± w/w zadañ na przyk³ad: wszelkie przerzuty sprzêtowe,
b) wykonanie oznakowania miejsca robót zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami,
c) Zabezpieczenie terenu budowy: Wykonawca musi uwzglêdniæ fakt, i¿ roboty bêd± prowadzone na terenie kompleksu szkolnego w czasie jego funkcjonowania (dot. odpowiedniego zabezpieczenia placu budowy),
d) zabezpieczenie dostêpu do posesji w trakcie prowadzonych robót po zakoñczeniu prac danego dnia,
e) po zakoñczeniu robót doprowadzenie placu budowy do nale¿ytego stanu i porz±dku,
f) wykonanie audytu powykonawczego stwierdzaj±cego osi±gniecie efektów za³o¿onych w PFU i audytach energetycznych.
5. Zamawiaj±cy przedstawia poni¿ej zakres prac, do których wyceny i wykonania wykonawca jest zobowi±zany, a które nie zosta³y ujête w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym:
- demonta¿ kot³owni wraz z utylizacja urz±dzeñ.
6. Zamawiaj±cy nie bêdzie wskazywa³ miejsca sk³adowania odpadów, (Wykonawca we w³asnym zakresie zagospodaruje odpady zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i skalkuluje koszty).
6. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiaj±cy okre¶la obowi±zek zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, przez wykonawcê lub podwykonawcê, osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia - (pracowników fizycznych), w liczbie pozwalaj±cej wykonanie przedmiotu zamówienia w wymaganym terminie:
- roboty ogólnobudowlane,
- roboty instalacyjne,
- roboty instalacyjne elektryczne.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. DLA CZʦCI 2 (budynek Szko³y Podstawowej im. ¶w. Jana Bosko w Karczycach):
1. Zadanie dotyczy poprawy efektywno¶ci energetycznej, poprzez termomodernizacjê przegród budowlanych (¶ciany zewnêtrzne, stropodachy), modernizacjê ¼ród³a ciep³a, modernizacje instalacji centralnego ogrzewania c.o. w budynkach Szko³y Podstawowej im. ¶w. Jana Bosko w Karczycach.
2. Planowane prace inwestycyjne maj± na celu poprawê jako¶ci obs³ugi obiektu, obni¿enie kosztów eksploatacyjnych, zmniejszenie energoch³onno¶ci budynku a tak¿e podwy¿szenie walorów estetycznych elewacji.
4. Zakres prac oraz odpowiedzialno¶æ Wykonawcy w zakresie objêtym proponowan± cen± ofertow± obejmuje tak¿e:
a) inne koszty zwi±zane z realizacj± w/w zadañ na przyk³ad: wszelkie przerzuty sprzêtowe,
b) wykonanie oznakowania miejsca robót zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami,
c) Zabezpieczenie terenu budowy: Wykonawca musi uwzglêdniæ fakt, i¿ roboty bêd± prowadzone na terenie kompleksu szkolnego w czasie jego funkcjonowania (dot. odpowiedniego zabezpieczenia placu budowy),
d) zabezpieczenie dostêpu do posesji w trakcie prowadzonych robót po zakoñczeniu prac danego dnia,
e) po zakoñczeniu robót doprowadzenie placu budowy do nale¿ytego stanu i porz±dku,
f) wykonanie audytu powykonawczego stwierdzaj±cego osi±gniecie efektów za³o¿onych w PFU i audytach energetycznych.
5. Zamawiaj±cy przedstawia poni¿ej zakres prac, do których wyceny i wykonania wykonawca jest zobowi±zany, a które nie zosta³y ujête w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym:
- demonta¿ kot³owni wraz z utylizacja urz±dzeñ.
6. Zamawiaj±cy nie bêdzie wskazywa³ miejsca sk³adowania odpadów, (Wykonawca we w³asnym zakresie zagospodaruje odpady zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i skalkuluje koszty).
6. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiaj±cy okre¶la obowi±zek zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, przez wykonawcê lub podwykonawcê, osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia - (pracowników fizycznych), w liczbie pozwalaj±cej wykonanie przedmiotu zamówienia w wymaganym terminie:
- roboty ogólnobudowlane,
- roboty instalacyjne,
- roboty instalacyjne elektryczne.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. DLA CZʦCI 3 (budynek Szko³y Podstawowej w Mieczkowie):
1. Zadanie dotyczy poprawy efektywno¶ci energetycznej, poprzez termomodernizacjê przegród budowlanych (¶ciany zewnêtrzne), modernizacjê ¼ród³a ciep³a, modernizacje instalacji centralnego ogrzewania c.o., wymianê stolarki okiennej w budynkach Szko³y Podstawowej w Mieczkowie.
2. Planowane prace inwestycyjne maj± na celu poprawê jako¶ci obs³ugi obiektu, obni¿enie kosztów eksploatacyjnych, zmniejszenie energoch³onno¶ci budynku a tak¿e podwy¿szenie walorów estetycznych elewacji.
4. Zakres prac oraz odpowiedzialno¶æ Wykonawcy w zakresie objêtym proponowan± cen± ofertow± obejmuje tak¿e:
a) inne koszty zwi±zane z realizacj± w/w zadañ na przyk³ad: wszelkie przerzuty sprzêtowe,
b) wykonanie oznakowania miejsca robót zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami,
c) Zabezpieczenie terenu budowy: Wykonawca musi uwzglêdniæ fakt, i¿ roboty bêd± prowadzone na terenie kompleksu szkolnego w czasie jego funkcjonowania (dot. odpowiedniego zabezpieczenia placu budowy),
d) zabezpieczenie dostêpu do posesji w trakcie prowadzonych robót po zakoñczeniu prac danego dnia,
e) po zakoñczeniu robót doprowadzenie placu budowy do nale¿ytego stanu i porz±dku,
f) wykonanie audytu powykonawczego stwierdzaj±cego osi±gniecie efektów za³o¿onych w PFU i audytach energetycznych.
5. Zamawiaj±cy przedstawia poni¿ej zakres prac, do których wyceny i wykonania wykonawca jest zobowi±zany, a które nie zosta³y ujête w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym:
- demonta¿ kot³owni wraz z utylizacja urz±dzeñ.
6. Zamawiaj±cy nie bêdzie wskazywa³ miejsca sk³adowania odpadów, (Wykonawca we w³asnym zakresie zagospodaruje odpady zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i skalkuluje koszty).
6. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiaj±cy okre¶la obowi±zek zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, przez wykonawcê lub podwykonawcê, osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia - (pracowników fizycznych), w liczbie pozwalaj±cej wykonanie przedmiotu zamówienia w wymaganym terminie:
- roboty ogólnobudowlane,
- roboty instalacyjne,
- roboty instalacyjne elektryczne.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie dokonuje opisu sposobu spe³nienia w/w warunku,
2) posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie dokonuje opisu sposobu spe³nienia w/w warunku,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna, i¿ wykonawca spe³ni warunek, je¿eli potwierdzi, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿:
dla czê¶ci 1 – 2.300 000,00 PLN brutto,
dla czê¶ci 2 – 1.300 000,00 PLN brutto,
dla czê¶ci 3 – 1.200 000,00 PLN brutto.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, i¿ wykonawca spe³ni warunek, je¿eli dla czê¶ci 1, 2 i 3 :
a) wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³:
- co najmniej 1 zadanie zwi±zane z robotami budowlanymi o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia tj. w zakresie ocieplenia budynku - o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300 000,00 z³ netto
- co najmniej 1 zadanie zwi±zane z robotami w zakresie wykonania /remontu/ modernizacji/ przebudowy instalacji c.o. – o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200.000 z³ netto
b) wyka¿e, ¿e dysponuje osobami wyznaczonymi do realizacji zamówienia posiadaj±cymi uprawnienia j/n:
- kierownik budowy, posiadaj±cy uprawnienia konstrukcyjno-budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz do¶wiadczenie w zakresie kierownika budowy/ robót nad minimum 1 robota budowlana o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300.000,00 PLN netto.
- Kierownik robót instalacyjnych – posiadaj±cy uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
- Kierownik robót elektrycznych – posiadaj±cy uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy zawartej z Wykonawc± w stosunku do tre¶ci wybranej oferty, z którym podpisano umowê oraz okre¶la warunki takiej zmiany:
1) zmiany w zakresie wynagrodzenia:
a) je¿eli wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót dodatkowych (zamiennych) – z zachowaniem postanowieñ art.455 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp.
b) je¿eli wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót z zachowaniem postanowieñ art.455 ust.1 pkt 4, art..455 ust.2,
2) zmiany w zakresie podwykonawstwa:
a) je¿eli zmiana podwykonawcy stanie siê konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
W przypadku zmiany podwykonawcy, nowy podwykonawca musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w SWZ.
3) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy je¿eli:
a) wyst±pi³a konieczno¶æ realizacji robót dodatkowych lub robót zamiennych skutkuj±ca konieczno¶ci± wyd³u¿enia terminu,
b) zaistniej± przeszkody niezale¿ne od wykonawcy uniemo¿liwiaj±ce terminow± realizacjê zamówienia,
2. W przypadku konieczno¶ci zmiany terminu realizacji umowy Wykonawca zobowi±zany jest wyst±piæ z wnioskiem do Zamawiaj±cego, który powinien zawieraæ szczegó³owe uzasadnienie zmiany terminu.
3. Mo¿liwo¶æ dokonania zmiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcê do wykonania zamówienia, w przypadku:
1) choroby, ¶mierci lub innych zdarzeñ losowych,
2) niewywi±zywania siê z obowi±zków wynikaj±cych z umowy,
3) je¿eli zmiana tych osób stanie siê konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
4. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy zmiany osób, je¿eli uzna, ¿e nie wykonuj± nale¿ycie swoich obowi±zków wynikaj±cych z umowy .
W przypadku zmiany osób, nowe osoby powo³ane do pe³nienia wyznaczonych obowi±zków musz± spe³niaæ wymagania okre¶lone w SWZ
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-09 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Urz±d Gminy Kostom³oty
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-09 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI KOSTOM£OTY
wiêcej: przetargi KOSTOM£OTY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktualizacja i adaptacja posiadanej dokumentacji projektowej dla nowego zamierzenia inwestycyjnego pn. "Budowa budynków mieszkalnych, wielorodzinnych w Goleniowie przy ul. Wytwórczej - etap III i IV"
- Zaprojektowanie i budowa zespo³u boisk wraz z infrastruktur± przy M³odzie¿owym O¶rodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- "Zmiana sposobu u¿ytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeñ Szko³y Podstawowej z Oddzia³ami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpo¿arowej i Sanitarnej"
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWÊ JEZDNI, BUDOWÊ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bie¿±cych w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych bêd±cych w³asno¶ci± Gminy Kwidzyn
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.