eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKompleksowe przygotowanie, organizacja i obsługa spotkań wyjazdowych (MF EOG i NMF).



Ogłoszenie z dnia 2022-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe przygotowanie, organizacja i obsługa spotkań wyjazdowych (MF EOG i NMF).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000274068

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowskie Przedmieście 15/17

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-071

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 4210160

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kkwiecinska@kultura.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mkidn.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia-mkidn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


kultura, dziedzictwo narodowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe przygotowanie, organizacja i obsługa spotkań wyjazdowych (MF EOG i NMF).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d82c5cb-abc3-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168059

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021226/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Organizacja konferencji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie współfinansowane ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014 – 2021 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098872/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 8/TP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 562586,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 274782,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowe przygotowanie, organizacja i obsługa spotkania wyjazdowego dla:
 Beneficjentów, których projekty są dofinansowane w ramach Działania 1 „Poprawa zarządzania dziedzictwem kulturowym” Programu „Kultura”, Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2014-2021 (MF EOG 2014-2021);
 Partnerów ww. projektów z Państw-Darczyńców (Norwegia, Islandia,);
 przedstawicieli instytucji zaangażowanych we wdrażanie Działania 1 Programu „Kultura” MF EOG 2014-2021 (tj. przedstawicieli Państw-Darczyńców, Krajowego Punktu Kontaktowego (KPK) i Operatora Programu (OP)).

Spotkanie będzie współfinansowane ze środków MF EOG 2014-2021 – w zakresie organizacyjnym, logistycznym i technicznym.

II. Informacje ogólne:
 spotkanie czterodniowe: 4 dni - pierwszy dzień przyjazd i obiadokolacja, czwarty dzień: śniadanie i wyjazd, w terminie od 23 do 26 maja 2022 r. (poniedziałek – czwartek);
 miejsce organizacji spotkania – Wrocław, Srebrna Góra, Kamieniec Ząbkowicki, Katowice, Pieskowa Skała;
 liczba uczestników spotkania: maks. 70 osób z Polski i z zagranicy (pełna liczba uczestników zostanie podana najpóźniej na 5 dni roboczych przed pierwszym dniem spotkania).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55310000-6 - Restauracyjne usługi kelnerskie

4.5.5.) Wartość części: 158141,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowe przygotowanie, organizacja i obsługa spotkań Komitetu Współpracy i Komitetu Ekspertów dotyczących wdrażania Działania 2 „Poprawa dostępu do kultury i sztuki” w ramach Programu „Kultura”, współfinansowanego ze środków MF EOG 2014-2021 – w zakresie organizacyjnym, logistycznym i technicznym.
Informacje ogólne:
- spotkanie trzydniowe (1 dzień – 11.05.2022: maks. 6 godz.: 10. 00 – 16. 00, 2 dzień – 12.05.2022: maks. 6 godz.: 10. 00 – 16. 00, 3 dzień – 13.05.2022 maks. 3 godz.: 10.00 – 13.00);
- miejsce organizacji spotkania – centrum miasta Wrocław tj. usytuowane przy rynku we Wrocławiu lub w odległości nie większej niż 200 m od rynku głównego miasta;
- liczba uczestników spotkania: maks. 43 osoby z Polski i z zagranicy. (Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników spotkania (jednak nie więcej niż o 30 %) w stosunku do założonej maksymalnej liczby uczestników. Ostateczna liczba uczestników spotkania zostanie przekazana Wykonawcy na 5 dni roboczych przed wyznaczoną datą spotkania. Uzgodnione zmiany ilościowe Wykonawca uwzględni w końcowym rozliczeniu przedmiotu umowy stosując ceny jednostkowe podane w ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55310000-6 - Restauracyjne usługi kelnerskie

4.5.5.) Wartość części: 179840,77 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188805,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Platon, Zarządzanie i Finanse Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943129970

7.3.3) Ulica: Chabrowa 39/7

7.3.4) Miejscowość: Wysoka

7.3.5) Kod pocztowy: 52-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.