Ogłoszenie z dnia 2025-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00098790/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-11
- 2025/BZP 00119261/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-25
- 2025/BZP 00122099/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Krasnowolskiej na odcinku od ul. Kujawiaka do pętli autobusowej przy ul. Poloneza poprzez budowę kanalizacji deszczowej w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/195062/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Krasnowolskiej na odcinku od ul. Kujawiaka do pętli autobusowej przy ul. Poloneza poprzez budowę kanalizacji deszczowej w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-146801e4-fcb0-4619-915c-78c3955cfb37
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00168060
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00014399/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa ul. Krasnowolskiej na odcinku od ul. Kujawiaka do pętli autobusowej przy ul. Poloneza poprzez budowę kanlizacji deszczowej w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00098790
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/WZP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 305093,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową ul. Krasnowolskiej na odcinku od ul. Kujawiaka do pętli autobusowej przy ul. Poloneza poprzez budowę kanalizacji deszczowej w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy realizowaną na podstawie:
1) Projektu budowlano-wykonawczego pod nazwą „Projekt przebudowy ul. Krasnowolskiej na odcinku od ul. Kujawiaka do pętli autobusowej przy ul. Poloneza poprzez budowę kanalizacji deszczowej” autorstwa biura projektowego Entalpia-X Sp. z o.o., ul. F. M. Lanciego 15 lok. 6, 02-792 Warszawa (załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia);
2) Projektu odtworzenia nawierzchni pod nazwą „Projekt odtworzenia nawierzchni ul. Krasnowolskiej w m.st. Warszawie (dzielnica Ursynów) na odcinku od skrzyżowania z ul. Kujawiaka do końca pętli autobusowej” autorstwa Biura Projektowego Black Roads Tomasz Nowakowski z siedzibą przy ul. Wiejskiej 27, 09-472 Cekanowo (załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia);
3) Zaświadczenia z dnia 20.03.2024 r. o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w stosunku do zgłoszenia zamiaru ww. przebudowy (załącznik nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia);
4) Decyzji z dnia 26.11.2024 r., wydaną przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Dyrektor Zarządu Zlewni w Warszawie, z pozwoleniem wodnoprawnym na usługę wodną tj. wprowadzenie do urządzenia wodnego – Kanału Grabowskiego, istniejącym wylotem na działce o nr ewid. 13/1 obręb 1-08-38 dzielnica Ursynów m.st. Warszawy wód opadowych i roztopowych z rejonu ulic Krasnowolskiej, Kujawiaka i Poloneza (załącznik nr 4 do opisu przedmiotu zamówienia);
5) Projektu „Przebudowa studzienki kanalizacji deszczowej DN1200 zlokalizowanej w pasie drogowym ul. Krasnowolskiej na działce nr ewid. 65/6, obręb 1-08-35” (załącznik nr 5 do opisu przedmiotu zamówienia);
6) Zaświadczenie o braku sprzeciwu do zgłoszenia zamiary przebudowy studzienki kanalizacji deszczowej DN1200 zlokalizowanej na działce nr ewid. 65/6 z obrębu 1-08-35 w pasie drogowym ul. Krasnowolskiej ( załącznik nr 6 do opisu przedmiotu zamówienia);
Celem zadania inwestycyjnego jest budowa odcinaka kanalizacji deszczowej DN300-DN400 o długości L=65 m (długość nie uwzględnia przyłącza do wpustów deszczowych i odwodnienia przykrawężnikowego) w ul. Krasnowolskiej, na terenie Warszawy.
Projektowana infrastruktura odwodnienia zlokalizowana będzie na odcinku od skrzyżowania z ul. Kujawiaka do końca zatoki autobusowej, z włączeniem do istniejącej studni na rzędnej osi rurociągu około 101,82 m n.p.m. Miejsce włączenia do istniejącej kanalizacji deszczowej (melioracyjnej) zostały oznaczone na planie sytuacyjnym ( Rys. PW-U01) jako studnia nr S5 o rzędnych : 103,64/101,29 m n.p.m. Studnia, którą odprowadzane będą wody opadowe i roztopowe z pasa drogowego ul. Krasnowolskiej (odcinek od zatoki autobusowej do skrzyżowania z ul. Kujawiaka) jest częścią kanalizacji deszczowo – melioracyjnej, będącej we władaniu Inwestora (Miasto Stołeczne Warszawa – Dzielnicy Ursynów) oznaczonej na mapie zasadniczej jako k300/k400. Studnia połączeniowa nr S5 zostanie odpowiednio przebudowana w celu zabudowy urządzeń podczyszczających tj. osadnik oraz separator substancji ropopochodnych.
W ramach zaplanowanego zadania inwestycyjnego oraz w oparciu o niniejszą dokumentację wykonane zostaną 3 przyłącza do wpustów deszczowych ( oznaczonych na planie sytuacyjnym (Rys.PW-U01) jako: WS1- za zatoką autobusową , WS2- na wysokości wyspy zatoki autobusowej, WS3- na wysokości kapliczki). W celu usprawniania funkcjonowania systemu odwodnienia fragment pasa drogowego ul. Krasnowolskiej, zaprojektowano również powierzchniowe odwodnienie przy krawężnikowe w postaci rynien z ukierunkowanym spadkiem:
• na odcinku o długości około 20 m w ul. Krasnowolskiej do wpustu deszczowego za zatoką autobusową, oznaczoną na planie sytuacyjnym (Rys. PW-U01) jako WS1,
• od skrzyżowania z ul. Kujawiaka do wpustu deszczowego na wysokości kapliczki, oznaczonego na planie sytuacyjnym (Rys.PW01) jako WS3.
Dodatkowo zgodnie z decyzją z dnia 26.11.2024 r. wydaną przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Dyrektor Zarządu Zlewni w Warszawie zostanie przebudowana istniejąca studzienki kanalizacyjnej MS8 w celu instalacji regulatora przepływu, który ograniczy odpływ wód deszczowych, roztopowych, drenażowych (melioracyjnych) i przypadkowych do odbiornika – Kanału Grabowskiego. Istniejąca studzienka kanalizacyjna zostanie dostosowana do zabudowy regulatora i zapewni poprawne warunki jego pracy. Zachowane zostaną dotychczasowe wymiary studni w planie (średnica), lokalizacja oraz rzędna wlotu i wylotu kanału DN400.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
Projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 2 do SWZ;
Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami – załącznik nr 5a do SWZ;
Przedmiar robót – załącznik nr 5b do SWZ;
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 5c do SWZ;
Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności w zakresie prac budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace przygotowawcze, roboty ziemne, prace porządkowe.
4. Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych zawarto w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
Obowiązki wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych
Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymogu określonego w art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 908). W związku z tym, Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu, na każde żądanie Zamawiającego pisemnego oświadczenia o jego spełnieniu. Brak złożenia pisemnego oświadczenia w wyznaczonym terminie będzie traktowane przez Zamawiającego jako niespełnienie wymogu przedmiotowej ustawy. Przedłożenie oświadczenia, o którym mowa powyżej, nie wyłącza uprawnienia Zamawiającego do weryfikacji spełnienia ww. wymogu w sposób wybrany przez Zamawiającego, w szczególności poprzez żądanie okazania pojazdów lub dokumentów dotyczących pojazdów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293970,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 736770,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293970,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA PLUS-BAU Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL5342644134
7.3.3) Ulica: Kotowice
7.3.4) Miejscowość: Kotowice
7.3.5) Kod pocztowy: 05-840
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293970,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa hali garażowo-magazynowej nr 2 na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Grabownica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.