eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PyskowicePrzebudowa ul. ¯u¿lowej



Og³oszenie z dnia 2022-05-19


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa ul. ¯u¿lowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Pyskowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257593

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pyskowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-120

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmpyskowice@pyskowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.pyskowice.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. ¯u¿lowej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7aa34455-d748-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00168091

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00002618/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.20 Przebudowa ul. ¯u¿lowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://e-zp.pyskowice.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Z zastrze¿eniem postanowieñ zawartych w rozdziale X SWZ oraz w pkt 2 i w pkt 4 rozdzia³u V SWZ, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami mo¿e siê odbywaæ wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344), tj:
1.1. poprzez „System e-ZP” pod adresem: https://e-zp.pyskowice.pl/
w pozycji oznaczonej tytu³em oraz znakiem niniejszego postêpowania lub zgodnie z wyborem Wykonawcy
1.2. poczt± elektroniczn± na adres e-mail: gmpyskowice@pyskowice.pl

2. Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
2.1. w formie elektronicznej (oznacza to postaæ elektroniczn± opatrzon± kwalifikowanym podpisem elektronicznym),
2.2. w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
- wy³±cznie poprzez „System e-ZP”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto w Systemie e-ZP. Rejestracja i korzystanie z Systemu e-ZP jest bezp³atne. Obowi±zkiem Wykonawcy jest zapoznawanie siê z regulaminem u¿ytkowania „Systemu e-ZP” zamieszczonym na stronie https://e-zp.pyskowice.pl/. Wykonawca posiadaj±cy przedmiotowe konto ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia, wycofania oferty oraz sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wykonawca niezarejestrowany mo¿e jedynie przegl±daæ tre¶ci udostêpniane w czê¶ci publicznej Systemu.
2. W Systemie e-ZP znajduj± siê tak¿e instrukcja dla Wykonawcy (Instrukcja obs³ugi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne) oraz filmy instrukta¿owe - prezentuj±ce podstawowe czynno¶ci dokonywane przez Wykonawców za pomoc± Systemu (rejestracja, zadawanie pytañ, z³o¿enie oferty, wycofanie oferty). Wykonawca ma obowi±zek zapoznawania siê z t± instrukcj±. Instrukcja dostêpna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
3. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku przes³ania przez Wykonawcê dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym oferta przetargowa), dopuszczone s± jedynie formaty danych wskazanych w Rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247). Powy¿sze oznacza, i¿ Zamawiaj±cy nie dopuszcza przesy³ania dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych np. formatem .rar
4. Kwalifikowany podpis elektroniczny musi byæ wystawiony przez dostawcê kwalifikowanej us³ugi zaufania, bêd±cego podmiotem ¶wiadcz±cym us³ugi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spe³niaj±ce wymogi bezpieczeñstwa okre¶lone w ustawie z dnia 5 wrze¶nia 2016 r. o us³ugach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. 2016 poz. 1579).
5. Wykonawca sk³ada ofertê udzia³u w postêpowaniu za po¶rednictwem funkcji formularzy do z³o¿enia, wycofania oferty lub wniosku. Wys³ana oferta w trybie podstawowym jest automatycznie szyfrowana i chroniona terminem otwarcia.
6. Wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert, za po¶rednictwem dedykowanego mechanizmu wycofaæ ofertê. Mechanizm wycofania oferty zosta³ opisany w funkcji Systemu „Pomoc”.
7. Za datê przekazania i odebrania oferty udzia³u w postêpowaniu oraz zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê wystawienia UPP przez system. Wynikiem z³o¿enia/wys³ania (zakoñczonego sukcesem czyli odbiorem) przesy³ki przez Wykonawcê jest wygenerowanie Urzêdowego Po¶wiadczenia Przed³o¿enia (UPP). Nale¿y zwróciæ szczególn± uwagê na to, i¿ System potwierdzi z³o¿enie oferty lub innego dokumentu po pe³nym zakoñczeniu transakcji wysy³ki i zapisu przekazanych danych. UPP jest widoczne w wys³anej wiadomo¶ci.
8. Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu E-ZP:
a) Format kodowania tre¶ci w obrêbie Systemu - UTF8,
b) Komunikacja pomiêdzy przegl±dark± Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy u¿yciu bezpiecznego protoko³u HTTPS,
c) Oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) - czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim ¼ród³em czasu. Pozosta³e wymagania zgodne z zapisami SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zg. z art.13ust.1 i 2rozp. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04. 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osob. i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE dalej „RODO”, Zam.infor.,¿e:
1)administratorem Pani/a danych osobowych jest Burmistrz Miasta Pyskowice; mo¿e Pani/Pan uzyskaæ inf. o przetwarzaniu Pani/a danych osobowych w UM w Pyskowicach, ul. Strzelców Bytomskich 3;2)inspektorem ochrony danych jest Pan Dawid ¦lusarek, email: iod@pyskowice.pl; tel. (32) 3326103;3)dane osobowe przetwarzane bêd± na podst. art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu zwi±zanym z postêp. o udzielenie zam. publ. zwany dalej postep.odbiorcami Pani/a danych osob. bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dok. postêp. w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;4) Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêp. o udzielenie zam., a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; zgodnie z Rozp.Prezesa Rady Ministrów z 18.01. 2011 r. w spr. instrukcji kanc., jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (DzU 2011 nr14 poz.67ze zm.) teczki aktowe bêd± przechowywane w archiwum zak³adowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zam. publ. oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postêp. w trybie zam. publ.;5)obow. podania przez Pani±/a danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w ustawie Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêp. o udzielenie zam. pub.; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;6)w odniesieniu do Pani/a danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7)posiada Pani/Pan:na podst. art. 15RODOprawo dostêpu do danych osobowych Pani/a dotycz±cych;w przypadku, gdy wykonanie obow., o których mowa w art. 15 ust. 1-3RODOwymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zam. mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych inf. maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêp. o udzielenie zam. publ.;w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art.15 ust.1-3RODOwymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zam. mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych inf. maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêp. o udzielenie zam. publ.; na podst. art.16RODOprawo do sprostowania Pani/a danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêp. o udzielenie zam. publ. ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników)na podstawie art.18RODOprawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art.18ust. 2RODO(przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego); wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18ust. 1RODO,nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêp. o udzielenie zam. publ.prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO osobowych, je¶li uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;8) nie przys³uguje Pani/u:w zwi±zku z art.17ust.3 lit.b,d lub eRODO prawo do usuniêcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;na podst. art. 21RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podst. prawn± przetwarzania Pani/a danych osobowych jest art.6ust.1 lit.cRODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.017.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na przebudowie drogi gminnej -„ Przebudowa ul. ¯u¿lowej ”
Inwestycja po³o¿ona jest w Pyskowicach – Dzier¿no, od skrzy¿owania z ul. Piaskow± do skrzy¿owania z ul. Poln±, na dzia³ce nr: 897/381. Przebudowywany odcinek dogi o powierzchni oko³o 850,70 m2. Zakres obejmuje sfrezowanie nawierzchni na grubo¶ci 5 cm, szeroko¶ci od 3 – 3,5m w zale¿no¶ci od faktycznej szeroko¶ci drogi, wykonanie nowej warstwy ¶cieralnej z asfaltobetonu AC 11S o grubo¶ci 5 cm, wyprofilowaniu poboczy z materia³u pozyskanego z nawierzchni frezowanej, szeroko¶æ poboczy oko³o 0,6m
2. Zakres zamówienia:
• Wykonanie warstwy ¶cieralnej nawierzchni, (asfaltobetonowa AC 11S o grubo¶ci 5cm)
• Wyprofilowanie i zagêszczenie pod³o¿a pod warstwê ¶cieraln±
• Wyprofilowanie i zagêszczenie pobocza z materia³u pozyskanego
Konstrukcja nawierzchni:
Jezdnia o powierzchni 850,70m2
- Warstwa ¶cieralna asfaltobetonowa AC 11S o grubo¶ci 5 cm
- Warstwa wyrównawcza z kruszywa o grubo¶ci ¶rednio 4 cm
- podbudowa z kruszywa istniej±ca
Odwodnienie:
- odwodnienie jezdni przez istniej±ce rowy
- profil drogowy poprzeczny daszkowy od 1 do 2%
Z uzbrojenia podziemnego w obrêbie opracowania wystêpuj±:
- kable energetyczne NN
- sieæ gazowa
- sieæ wodoci±gowa
Planowana inwestycja nie przewiduje kolizji z istniej±c± infrastruktur± podziemn±
Zieleñ:
W projekcie bran¿y drogowej nie uwzglêdniono zmian istniej±cej zieleni, przewiduje siê jedynie odtworzenie trawników w ramach renowacji zieleni uszkodzonej w czasie trwania robót, zwróciæ szczególn± uwagê na istniej±ce drzewa, ¿eby ich nie uszkodzic.

Zakres robót obejmuje:
• Roboty rozbiórkowe w tym frezowanie o gr. 5cm – 850,70 m2
• Wyprofilowanie i zagêszczenie pod³o¿a pod warstwê ¶cieraln±
• Wyprofilowanie i zagêszczenie pobocza z materia³u pozyskanego
• Regulacja pionowa obudów i skrzynek ulicznych dla zaworów wodoci±gowych i gazowych
• Wykonanie warstwy wyrównawczej z kruszywa o grubo¶ci ¶rednio 4 cm
• Wykonanie nawierzchni ¶cieralnej asfaltobetonowej AC 11S o grubo¶ci 5 cm
• Utwardzenie poboczy z destruktu asfaltowego z odzysku

a) Jezdnia o powierzchni 850,70 m2
- warstwa ¶cieralna AC 11S betonu asfaltowego gr. 5 cm
- warstwa wyrównawcza z kruszywa o grubo¶ci ¶rednio 4 cm
- podbudowa z kruszywa istniej±ca

b) Odwodnienie
- odwodnienie jezdni przez istniej±ce rowy
- profil drogowy poprzeczny daszkowy od 1 do 2%

c) Zieleñ
Nie uwzglêdniono zmian istniej±cej zieleni, przewiduje siê jedynie odtworzenie trawników w ramach renowacji zieleni uszkodzonej w czasie trwania robót, zwróciæ szczególn± uwagê na istniej±ce drzewa

Szczegó³owy zakres robót okre¶laj±: dokumentacja projektowa stanowi±ca za³±czniki nr 7a-7f oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowi±ce za³±cznik nr 6.

Przedmiar robót ma charakter informacyjno – pomocniczy, z uwagi na przyjêt± formê wynagrodzenia rycza³towego. Je¿eli w SWZ Zamawiaj±cy pos³uguje siê przedmiarem robót, to dokument ten ma jedynie na celu ³atwiejsze skalkulowanie wynagrodzenia Wykonawcy.

Uwagi:
1. Przed wbudowaniem materia³ów, Wykonawca zobligowany jest do przed³o¿enia ich wraz z certyfikatami, deklaracjami u¿ytkowymi itp. i uzyskania akceptacji Inspektora Nadzoru powo³anego przez Zamawiaj±cego.
2. Zadaniem Wykonawcy prac jest prawid³owe zabezpieczenie placu budowy, dokonanie wszelkich niezbêdnych uzgodnieñ z w³a¶cicielami i administratorami uzbrojenia podziemnego oraz opracowanie planu BIOZ.
3. Przy realizacji zadania wszystkie sprawy dotycz±ce mo¿liwo¶ci dojazdu sprzêtem i materia³ami na budowê Wykonawca winien uzgodniæ z w³a¶cicielami terenu, z którego bêdzie korzysta³.
4. Prace nale¿y prowadziæ w taki sposób, aby zminimalizowaæ utrudnienia i maksymalnie skróciæ czas wy³±czenia drogi z ruchu.

Gwarancja bêdzie zgodna z ofert±, przy czym minimalny wymagany okres gwarancji wynosi
5 lat licz±c od dnia odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji na przedmiot umowy

4.3.6.) Waga: 5,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przes³anek) wykluczenia z postêpowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zostanie wezwany do z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia):
• o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, przedmiotowe o¶wiadczenie w zakresie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie / pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
3. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani siê z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo – zgodnie z pkt 6.4. rozdz. X SWZ – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
Uwaga:
Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
6. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp (ust. 6.1. rozdzia³u X SWZ) zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia - ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powy¿sze oznacza, i¿:
- O¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
7. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy stanowi± za³±cznik nr 4 do SWZ.
2. Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z akceptacj± przez Wykonawcê projektowanych postanowieñ umowy.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w oparciu o art. 455 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Pzp oraz w przypadkach okre¶lonych w za³±czniku nr 4 do SWZ tzw. „zmiany kontraktowe”. Szczególne informacje na temat zmian umowy zosta³y opisane w projektowanych postanowieniach umownych stanowi±cych za³±cznik do SWZ.
4. Przed zawarciem umowy nale¿y dope³niæ formalno¶ci, które zosta³y wskazane w rozdziale XVII SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-03 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Systemu e-ZP pod adresem: https://e-zp.pyskowice.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-03 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-07-01

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.