eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KlukowoModernizacja kompleksu sportowego "ORLIK" w Klukowie



Ogłoszenie z dnia 2025-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu sportowego „ORLIK” w Klukowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KLUKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670189

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 14

1.5.2.) Miejscowość: Klukowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-214

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 862774520

1.5.8.) Numer faksu: 862774542

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@klukowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klukowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/klukowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kompleksu sportowego „ORLIK” w Klukowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc1317c2-8dab-43ab-b6ef-10a32b5d8cef

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00168165

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046197/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja kompleksu sportowego ORLIK

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00103362

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 503213,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kompleksu sportowego „ORLIK” w Klukowie. Boisko położone jest przy Szkole Podstawowej w miejscowości Klukowo, na terenie kompleksu sportowego. Jest to boisko do gry w piłkę nożną, o nawierzchni syntetycznej trawiastej, wyposażone w dwie bramki do piłki nożnej, z dwóch stron otoczone piłkochwytami. Piłkochwyty uległy całkowitemu zniszczeniu, są porwane i nie nadają się do dalszego użytkowania. Część ogrodzenia od strony północno-wschodniej uległa zniszczeniu i wymaga naprawy. Ze względu na zniszczenia związane z intensywnym użytkowaniem boiska, istniejąca nawierzchnia syntetyczna „trawa” wymaga wymiany. Ze względu na niską energooszczędność oraz słabe doświetlenie obiektu, projektuje się wymianę istniejącego oświetlenia na zintegrowane energooszczędne oświetlenie LED. Wymiana pozwoli na oszczędność energii przy jednoczesnym lepszym oświetleniu boiska piłkarskiego, dzięki wyższej wartości strumienia świetlnego. Wymiana na oświetlenie LED pozwoli na dłuższą żywotność naświetlaczy.
Zakres planowanych prac:
- prace remontowe nawierzchni boiska do piłki nożnej – wymiana nawierzchni syntetycznej,
- wymiana wadliwej i montaż nowej części ogrodzenia panelowego,
wymiana i montaż nowych piłkochwytów o wys. 6 m,
- wymiana istniejącego oświetlenia na nowoczesne oświetlenie LED,
- prace wykończeniowe i porządkowe.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej (Załącznik nr 5 do SWZ).
UWAGA! Przedmiar robót zawarty w dokumentacji zadania ma charakter pomocniczy. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45236119-7 - Naprawa boisk sportowych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 426321,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 643841,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 426321,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLID-STET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 321354212

7.3.3) Ulica: Międzyparkowa 12A/6

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-346

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 426321,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.