Ogłoszenie z dnia 2025-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00099841/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa środków piorąco-dezynfekujących obejmujących pranie i dezynfekcję chemiczno-termiczną w temp. od 30 stopni Celsjusza dla Zakładu Aktywności Zawodowej we Włocławku w roku 2025.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ WE WŁOCŁAWKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365990764
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Łęgska 20
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 54 426 99 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@zaz.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zaz.wloclawek.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-009c082c-725c-4a6d-9baa-f5bfabf71f301.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa środków piorąco-dezynfekujących obejmujących pranie i dezynfekcję chemiczno-termiczną w temp. od 30 stopni Celsjusza dla Zakładu Aktywności Zawodowej we Włocławku w roku 2025.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-009c082c-725c-4a6d-9baa-f5bfabf71f30
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00168246
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00089099/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 "Zakup i dostawa środków piorąco-dezynfekujących obejmujących pranie i dezynfekcję chemiczno-termiczną w temp. od 30 stopni Celsjusza dla Zakładu Aktywności Zawodowej we Włocławku w roku 2025."
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00099841
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZAZ.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Określenie przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywne dostawy preparatów piorąco-dezynfekujących do pralnic używanych przez Zakład Aktywności Zawodowej we Włocławku w 2025 roku wraz z zapewnieniem systemu i urządzeń technologicznych do przygotowania i dystrybucji tych środków na okres 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Zamówienie obejmuje w szczególności:
a) zakup i dostawę środków piorąco-dezynfekujących obejmujących pranie i dezynfekcję chemiczno-termiczną w temp. od 30 stopni Celsjusza, wyprodukowanych zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i w 95% biodegradowalnych;
b) zainstalowanie systemu centralnego dozowania do pralnic;
c) obsługę techniczno – serwisową pomp dozujących, będących własnością Zamawiającego;
d) przeprowadzenie szkolenia profesjonalnego z zakresu dozowania środków piorących oraz obsługi systemu dozującego – 4 razy w roku.
2) Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia oraz szacunkową ilość środków zawarto w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 9 do niniejszej SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umownych, stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ. Wszystkie parametry podane w Załączniku nr 9 do SWZ należy traktować jako minimalne.
2. Standardy jakościowe:
1) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
2) Wykonawca zobowiązany jest własnym staraniem uzyskać wszystkie informacje potrzebne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
3) Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymogi określone obowiązującym prawem polskim, jak i prawem Unii Europejskiej, został dopuszczony do obrotu handlowego i posiadał wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski, a także spełniał inne wymagania (normy, parametry), określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
4) Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny.
5) Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych od założonych w Opisie przedmiotu zamówienia, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami oraz wskazaniem pozycji w Opisie przedmiotu zamówienia, których dotyczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39831000-6 - Preparaty piorące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249615,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249615,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249615,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CRM Cleaning Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010924011
7.3.3) Ulica: Ułanów Jazłowieckich 16
7.3.4) Miejscowość: Łomianki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-092
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249615,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
- "Ogólnomiejska Ścieżka Zdrowia na osiedlu Michelin" (Budżet Obywatelski z 2021 r.)
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego do Poradni Okulistycznej w Powiatowym Centrum Zdrowia - Samodzielnym Publicznym Zespole Przychodni Specjalistycznych we Włocławku
- SPAWANIE BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI METODĄ MMA-111, MAG-135, TIG-141, MIG-131
- Dostawy materiałów budowlanych na potrzeby Zakładu Karnego we Włocławku
- Świadczenie poradnictwa specjalistycznego przez psychologa w Sekcji Specjalistycznej Pomocy Rodzinie i Interwencji Kryzysowej.
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków higienicznych oraz artykułów do sprzątania na potrzeby utrzymania czystości w pomieszczeniach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach.
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I KOSMETYKÓW
- Sukcesywna dostawa środków piorąco- dezynfekcyjnych do prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej i operacyjnej wraz z aut systemem dozowania do pralnico- wirówek na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.
- Sukcesywne dostawy środków czystości do Szkół Podstawowych i Przedszkola nr 8 Gminy Miejskiej Tczew
więcej: Preparaty piorące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.