eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim"Usługa sprzętowa w zakresie budowy skarp/obwałowań Kwatery II (KW2) oraz Kwatery III (KW3) składowiska odpadów komunalnych"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa sprzętowa w zakresie budowy skarp/obwałowań Kwatery II (KW2) oraz Kwatery III (KW3) składowiska odpadów komunalnych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SKŁADOWISKO ODPADÓW KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072112556

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nadwiślańska 36

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sok-oswiecim.biz

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sok-oswiecim.biz/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93ec19a6-1d0b-4206-9f4a-5e9e7a672ea7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa sprzętowa w zakresie budowy skarp/obwałowań Kwatery II (KW2) oraz Kwatery III (KW3) składowiska odpadów komunalnych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93ec19a6-1d0b-4206-9f4a-5e9e7a672ea7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00168252

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00135597

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SOK/02/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 152520,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa skarp/obwałowań Kwatery II (KW2), oraz Kwatery III (KW3) składowiska odpadów komunalnych polegających na wykonaniu usług sprzętowych w szczególności:
1) Dowóz gruntu do formowania nasypu wraz z jego transportem z terenu składowiska złożone wzdłuż skarp,
2) Przemieszczanie mas ziemnych na odległość do 2 km w gruncie kat. I-II,
3) Formowanie i zagęszczanie nasypów o wysokości do 3 m koparkami w gruncie kat I-II,
4) Plantowanie skarp i korony nasypów – grunt kat.gr. I-III.
2. Materiał do wykonania skarp/obwałowania, który zabezpieczy Zamawiający to: ziemia gliniasta, glina piaszczysta, piasek gliniasty, kamienie.
3. Jednocześnie Wykonawca może wykorzystać do budowy wałów odpady komunalne opisane w tabeli 1. dostarczone przez Zamawiającego - zgodnie z Decyzjami Marszałka Województwa Małopolskiego „Pozwolenie zintegrowane” oraz” Instrukcją eksploatacji składowiska”.
4. Maksymalna warstwa odpadów wykorzystywanych w tym celu powinna być mniejsza
niż 25 cm.
5. Maksymalna ilość odpadów przeznaczonych do przetwarzania w procesie odzysku pole-gającym na budowie skarp, w tym obwałowań i kształtowania korony składowiska, wy-nosi 4 000 Mg/rok.
6. Formowany wał będzie miał przekrój trapezu o wysokości 2 - 3 m. Szerokość korony obwałowania ma wynosić 1,50 m. Prawidłowe nachylenie skarpy zewnętrznej winno wynosić 40°.
7. Zagęszczenie mas ziemnych winno osiągać wskaźnik 0,9.
9. Rozliczenie robót (usług) prowadzone będzie w oparciu o stawki godzinowe - za godzinę pracy określonego rodzaju sprzętu.
10. Do wykonania usługi konieczne będą następujące jednostki sprzętowe:
1) Koparka kołowa – o pojemności łyżki od 0,8 do 1 m³– 1 szt. – przewidziana ilość roboczogodzin w trakcie realizacji zamówienia 600 roboczogodzin.
2) Ciągnik rolniczy o mocy min 200 KM wraz z przyczepą samowyładowczą typu tandem o ładowności min. 14 Mg – przewidziana ilość roboczogodzin w trakcie realizacji zamówienia 400 roboczogodzin.
11. Termin wykonania zamówienia – do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do czasu wyczerpania możliwości deponowania odpadów (osiągnięcie docelowych rzędnych składowania wynoszących 242 m n.p.m. określonych w Decyzji Pozwolenie zintegrowane oraz w zatwierdzonym projekcie budowlanym na nadbudowę istniejących kwater II i III Składowiska Odpadów Komunalnych w Oświęcimiu).
12. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zatrudnić kierownika budowy posiadającego uprawnienia konstrukcyjno-budowlane do kierowania robotami budowlanymi. Szczegółowe zadania kierownika budowy zostały opisane w projekcie umowy. Kierownik budowy wykonywał będzie na terenie inwestycji obowiązki wynikające z przepisów prawa, w tym prowadzenie dokumentacji budowy (m.in. Dziennika budowy) zgodnie z zaleceniami Zamawiającego i Inspektora Nadzoru według bieżących potrzeb Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90530000-1 - Eksploatacja składowisk odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90722300-7 - Usługi rekultywacji gruntu

77111000-1 - Wynajem maszyn rolniczych wraz z operatorem

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-TRANSPORTOWA ZBIGNIEW JURKIEWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5491531033

7.3.3) Ulica: UL. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY 52 A

7.3.4) Miejscowość: Oświęcim

7.3.5) Kod pocztowy: 32-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Z uwagi na uzyskanie największej ilości punktów w toku dokonywania oceny ofert Zamawiający wybrał do realizacji ww. zamówienia - ofertę Wykonawcy:

FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-TRANSPORTOWA ZBIGNIEW JURKIEWICZ
32-600 OŚWIĘCIM
UL. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY 52 A

Cena ofertowa brutto: 201 720,00 zł brutto

Cena ofertowa netto: 164 000,00 zł netto

Doświadczenie operatora koparki: wykonywał 1 usługę polegającą na wykonaniu obwałowań składowiska odpadów i formowaniu korony składowiska odpadów, za kwotę 144.512,70 zł brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.