Ogłoszenie z dnia 2022-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00114364/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa mebli i oraz innego wyposażenia do jednostek oświatowych Powiatu Głogowskiego, niezbędnych do realizacji procesu kształcenia zawodowego; w podziale na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Głogowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 21
1.5.2.) Miejscowość: Głogów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rz@powiat.glogow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.glogow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat.glogow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa mebli i oraz innego wyposażenia do jednostek oświatowych Powiatu Głogowskiego, niezbędnych do realizacji procesu kształcenia zawodowego; w podziale na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cab145a-b64b-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168259
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039851/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup i dostawa mebli oraz innego wyposażenia do jednostek oświatowych Powiatu Głogowskiego, niezbędnych do realizacji procesu kształcenia zawodowego, w podziale na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
2. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Poprawa stanu infrastruktury szkół i placówek Powiatu Głogowskiego prowadzących kształcenie zawodowe”. Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114364/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.272.09.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa mebli oraz innego wyposażenia do jednostek oświatowych Powiatu Głogowskiego, niezbędnych do realizacji procesu kształcenia zawodowego; w podziale na części, Dotyczy:CZĘŚCI I – Zespół Placówek Szkolno – Wychowawczych w Głogowie (ZPSW),
Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa:
-Załącznik nr 1a do SWZ – formularz cenowy wraz ze specyfikacją techniczną
-Załącznik nr 2 do SWZ – projekt umowy.
Miejsce dostawy: ul. Sportowa 1, 67-200 Głogów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39113100-8 - Fotele
4.5.5.) Wartość części: 37106,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa mebli oraz innego wyposażenia do jednostek oświatowych Powiatu Głogowskiego, niezbędnych do realizacji procesu kształcenia zawodowego; w podziale na części, Dotyczy:CZĘŚĆ II – Zespół Szkół Ekonomicznych im. K. Miarki w Głogowie (ZSE),,
Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa:
-Załącznik nr 1b do SWZ – formularz cenowy wraz ze specyfikacją techniczną
-Załącznik nr 2 do SWZ – projekt umowy.
Miejsce dostawy: ul. Karola Miarki 1, 67-200 Głogów/ ul. Jedności Robotniczej 38, 67-200 Głogów;
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39113100-8 - Fotele
4.5.5.) Wartość części: 119660,23 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa mebli oraz innego wyposażenia do jednostek oświatowych Powiatu Głogowskiego, niezbędnych do realizacji procesu kształcenia zawodowego; w podziale na części, Dotyczy:CZĘŚĆ III – Zespół Szkół Politechnicznych w Głogowie (ZSP),
Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa:
-Załącznik nr 1c do SWZ – formularz cenowy wraz ze specyfikacją techniczną
-Załącznik nr 2 do SWZ – projekt umowy.
Miejsce dostawy: plac Jana z Głogowa 7, 67-200 Głogów;
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39113100-8 - Fotele
4.5.5.) Wartość części: 46673,20 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa mebli oraz innego wyposażenia do jednostek oświatowych Powiatu Głogowskiego, niezbędnych do realizacji procesu kształcenia zawodowego; w podziale na części, Dotyczy:CZĘŚĆ IV – Zespół Szkół Przyrodniczych i Branżowych w Głogowie (ZSPiB)
Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa:
-Załącznik nr 1d do SWZ – formularz cenowy wraz ze specyfikacją techniczną
-Załącznik nr 2 do SWZ – projekt umowy.
Miejsce dostawy: ul. Folwarczna 55, 67-200 Głogów;
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39113100-8 - Fotele
4.5.5.) Wartość części: 120166,14 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa mebli oraz innego wyposażenia do jednostek oświatowych Powiatu Głogowskiego, niezbędnych do realizacji procesu kształcenia zawodowego; w podziale na części, Dotyczy:CZĘŚĆ V – Zespół Szkół Samochodowych i Budowlanych w Głogowie (ZSPiB),
Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa:
-Załącznik nr 1e do SWZ – formularz cenowy wraz ze specyfikacją techniczną
-Załącznik nr 2 do SWZ – projekt umowy.
Miejsce dostawy: ul. Piastowska 2A, 67-200 Głogów;
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39113100-8 - Fotele
4.5.5.) Wartość części: 15805,13 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa mebli oraz innego wyposażenia do jednostek oświatowych Powiatu Głogowskiego, niezbędnych do realizacji procesu kształcenia zawodowego; w podziale na części, Dotyczy:CZĘŚĆ VI – Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Głogowie (ZSTiO).
Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa:
-Załącznik nr 1f do SWZ – formularz cenowy wraz ze specyfikacją techniczną
-Załącznik nr 2 do SWZ – projekt umowy.
Miejsce dostawy: ul. Perseusza 5, 67-200 Głogów;
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39113100-8 - Fotele
4.5.5.) Wartość części: 149335,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części I postępowania Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 28 286,52 zł, cena oferty, która w rankingu ofert stanowi ofertę najkorzystniejszą, wynosi 56 887,00 zł. Cena tej oferty przekracza kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia o 28 600,48 zł. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty to ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39855,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59138,40 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części II postępowania Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 40 010,94 zł, cena oferty, która w rankingu ofert stanowi ofertę najkorzystniejszą, wynosi 71 830,77 zł. Cena tej oferty przekracza kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia o 31 819,83 zł. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48913,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233638,50 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51982,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96997,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59096,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Zaopatrzeni Szkół „CEZAS” sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422748462
7.3.3) Ulica: Aleja Solidarności 15
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-751
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59096,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części IV postępowania Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 56 196,07 zł, cena oferty, która w rankingu ofert stanowi ofertę najkorzystniejszą, wynosi 79 802,40 zł. Cena tej oferty przekracza kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia o 23 606,33 zł. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79802,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247180,80 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części V postępowania Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 8 444,87 zł, cena oferty, która w rankingu ofert stanowi ofertę najkorzystniejszą, wynosi 22 140,00 zł. Cena tej oferty przekracza kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia o 13 695,13 zł. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15926,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22140,00 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części VI postępowania Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 114 966,60 zł, cena oferty, która w rankingu ofert stanowi ofertę najkorzystniejszą, wynosi 137 960,49 zł. Cena tej oferty przekracza kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia o 22 993,89 zł. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111681,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 317758,20 PLN
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- "Wydzielenie instalacji deszczowej wraz z zagospodarowaniem wód deszczowych z nieruchomości przy ul. Połanieckiej- Długosza- Chopina"
- SP Nr 14- przebudowa kuchni szkolnej wraz z zapleczem
- Wsparcie rozwoju cyfrowego oraz bezpieczeństwa informacji w Gminie Głogów w ramach realizacji projektu pn. "Cyberbezpieczny samorząd" - postępowanie nr 2
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia sali teoretycznej Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
- Zakup wyposażenia, ICT i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zadania pn. Edukacja na wysokim poziomie w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Jana Pawła II w Rząśni
- Dostawa foteli biurowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- "Poprawa jakości kształcenia ogólnego Liceum Ogólnokształcącego oraz Szkoły Podstawowej nr 10 w Tarnobrzegu" - dostawa wyposażenia - 7 zadań.
- Dostawa wraz z montażem mebli, krzeseł i foteli
- Dostawa wyposażenia do budynku Szkoły Podstawowej w Damicach
więcej: Różne siedziska i krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.