eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławSprzątanie hali widowiskowo-sportowej "Orbita" przy ul. Wejherowskiej 34 we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2023-04-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie hali widowiskowo-sportowej „Orbita” przy ul. Wejherowskiej 34 we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Centrum Treningowe SPARTAN Spółka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020656009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubińska 53

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-623

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 73 88 200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spartan@spartan.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spartan.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://spartan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzątanie hali widowiskowo-sportowej „Orbita” przy ul. Wejherowskiej 34 we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18784a8f-bf32-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168347

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130222

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/6/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 173335,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obowiązkiem utrzymania czystości objęte będą:
Poziom I - strona wschodnia:
1. ciągi komunikacyjne i schody – 204,65m²
2. toalety dla publiczności - 99,12m²
3. szatnie zawodników (nr pomieszczeń 127; 130; 133) – 54,71m² + 9,82m² + 43,05m²
4. szatnie sędziowskie (nr pomieszczeń 121; 123) - 13,95m² + 19,5m²
5. sala konferencyjna z zapleczem (nr pomieszczeń 111 lub 108) – 103,6m²
6. parapety podokienne na schodach;
Poziom I - strona zachodnia:
1. ciągi komunikacyjne i schody – 104,92m²
2. toalety dla publiczności – 100,12m²
3. szatnie zawodników (nr pomieszczeń 154; 160) – 53,41m² + 48,9m²
4. parapety podokienne na schodach;

Poziom I – strona południowa (Mała Hala/Lodowisko):
1. bieżące utrzymanie czystości w szatniach holu lodowiska - 80 m²
2. bieżące utrzymanie czystości w toaletach lodowiska - 40 m²

Wskazane pomieszczenia lodowiska utrzymywane w czystości w dniach 01.11.2023 r. do 31.03.2024 r. Precyzyjną datę otwarcia i zamknięcia lodowiska Wykonawca otrzyma na 30 dni kalendarzowych przed wyżej wskazanymi datami.

Poziom II - obie strony:
1. toalety dla niepełnosprawnych (nr pomieszczeń 231; 241) – 10,0m²
2. pomieszczenia kasowe hali (nr pomieszczeń 221; 240) - 16m²
3. hole, lady i szatnie – 874,0m²
4. ciągi komunikacyjne wokół bandy wraz z przedsionkiem bram wjazdowych – 203,0m²
5. posadzka cementowa wokół parkietu boiska wraz z powierzchniami pod trybunami teleskopowymi - 458,13m²
6. trybuny teleskopowe z siedzeniami – 230,0m²
7. konstrukcja bandy
8. drzwi wejściowe do holi i przedsionków kasowych,
9. boisko – ok. 1 100,0m²;
Poziom III - obie strony:
1. schody wewnętrzne trybun – 300,0m²
2. schody zewnętrzne trybun z tyłu hali – strona wschodnia oraz zachodnia – 160,0m²
3. parapety podokienne
4. trybuny z siedzeniami – 1504,0m²
5. szyby ochronne trybun
6. szyby balustrad
7. antresola tj.pom.302; Biuro Zawodów; sala VIP; pomost; sala „Super VIP” oraz schody na lodowisko – 100,0m².

Powierzchnia szyb elewacyjnych - obie strony (wewnątrz i na zewnątrz) ok. 900m².
Powierzchnia szyb balustrad - ok. 41,0m² x 2 = 82,0m²
Powierzchnia szyb ochrona trybun - 37,0m² x 2 = 74,0m².

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219903,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235089,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219903,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KM MANAGEMENT Krzysztof Malik Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6342976977

7.3.3) Ulica: ul. Wincentego Janasa 4

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-855

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219903,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.