Ogłoszenie z dnia 2025-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00087857/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wodzisławski - Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Syryni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276286413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Raciborska 3
1.5.2.) Miejscowość: Syrynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-361
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324517607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzd-wodzislaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.bip.powiatwodzislawski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzd-wodzislaw.logintrade.net/zapytania_email,189307,4d452bb43129129f32960ae58f8511aa.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego w 2025 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7faead7a-9672-4579-be20-5b370a8fa546
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00168437
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00004978/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu wodzisławskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00087857
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2521.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2100752,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: „Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na sieci dróg powiatowych Powiatu Wodzisławskiego”1. Przedmiot zamówienia części I obejmuje roboty polegające na wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi na gorąco, frezowaniu korekcyjnym nawierzchni bitumicznych, naprawie spękań w nawierzchni jezdni oraz regulacji pionowej wpustów i studni kanalizacji deszczowej na drogach powiatowych Powiatu Wodzisławskiego zlokalizowane na terenie gmin Godów, Gorzyce, Lubomia, Marklowice, Mszana, Pszów, Rydułtowy i Wodzisław Śląski o łącznej długości 189 344 mb.
Szczegółowy wykaz dróg znajduje się w tabeli - załącznik nr 13 do niniejszej SWZ.
2. Szacuje się wbudowanie do 710 ton mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco wytworzonej w wytwórni mas bitumicznych, wykonanie do 250 m2 frezowania korekcyjnego nawierzchni bitumicznych, do 200 mb napraw spękań oraz przeprowadzenie regulacji wysokościowej do 20 sztuk wpustów kanalizacji deszczowej i do 10 sztuk studni kanalizacji deszczowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 1239495,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: „Naprawa uszkodzeń nawierzchni bitumicznych za pomocą remontera drogowego na sieci dróg powiatowych Powiatu Wodzisławskiego”1. Przedmiot zamówienia części II obejmuje roboty polegające na wykonaniu naprawy uszkodzeń nawierzchni bitumicznych mieszaniną grysowo-emulsyjną wbudowaną pod ciśnieniem za pomocą remontera drogowego na drogach powiatowych Powiatu Wodzisławskiego zlokalizowane na terenie gmin Godów, Gorzyce, Lubomia, Marklowice, Mszana, Pszów, Rydułtowy i Wodzisław Śląski o łącznej długości 189 344 mb.
Szczegółowy wykaz dróg znajduje się w tabeli - załącznik nr 13 do niniejszej SWZ.
2. Wykonanie i zakres robót uzależnione będą od potrzeb jakie wynikną po ustaniu warunków zimowych oraz wynikłych z bieżącej eksploatacji. Szacuje się wbudowanie łącznie do 400 ton mieszaniny grysowo-emulsyjnej na sieci dróg powiatowych rejonu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 632282,45 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: „Remonty nawierzchni betonowych w ciągu dróg powiatowych”1. Przedmiot zamówienia części III obejmuje roboty polegające na wykonaniu remontów i napraw ciągów pieszych oraz wyznaczonych odcinków chodników zlokalizowanych w ciągu dróg powiatowych Powiatu Wodzisławskiego na terenie gmin Godów, Gorzyce, Lubomia, Marklowice, Mszana, Pszów, Rydułtowy i Wodzisław Śląski o łącznej długości 189 344 mb.
Szczegółowy wykaz dróg znajduje się w tabeli - załącznik nr 13 do niniejszej SWZ.
2. Zakres rzeczowy (część III):
Wykonanie i zakres robót uzależnione będą od potrzeb jakie wynikną po ustaniu warunków zimowych oraz wynikłych z bieżącej eksploatacji. Szacunkowy zakres rzeczowy zadania jest szczegółowo określony w przedmiarze robót dla części III – załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 228973,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 680682,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 861033,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 680682,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6391005245
7.3.3) Ulica: Adamczyka 12
7.3.4) Miejscowość: Racibórz
7.3.5) Kod pocztowy: 47-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 680682,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393108,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 885600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 393108,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Drogowy "Everest" S.C. Jan Nastaszyc
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Drogowy "Everest" S.C. Łukasz Nastaszyc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6330013664
7.3.3) Ulica: Jaskółcza 9
7.3.4) Miejscowość: Jaworze
7.3.5) Kod pocztowy: 43-384
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 393108,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94440,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124579,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94440,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "HiM" S.C. Marcin Ogierman
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "HiM" S.C. Honorata Elias - Ogierman
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6392006152
7.3.3) Ulica: Wąska 7
7.3.4) Miejscowość: Racibórz
7.3.5) Kod pocztowy: 47-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94440,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych dróg na terenie Gminy Kościelisko w latach 2025-2027
- Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Kup w 2025r.
- Przebudowa ulicy bocznej od ul. gen. J. Bema w Krośnie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2907G w powiecie malborskim.
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich w roku 2025 z podziałem na zadania
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie powiatu rawickiego emulsją i grysami przy użyciu remontera.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.