Ogłoszenie z dnia 2025-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00083019/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa owoców i warzyw do kuchni Szkoły Podstawowej Nr 37 w Rzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aaacd1a4-876a-4c6d-bfeb-c6317be27e211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa owoców i warzyw do kuchni Szkoły Podstawowej Nr 37 w Rzeszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aaacd1a4-876a-4c6d-bfeb-c6317be27e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00168467
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041184/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Sukcesywna dostawa owoców i warzyw do kuchni Szkoły Podstawowej Nr 37 w Rzeszowie w 2025 roku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00083019
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 320000,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców i warzyw. Zamawiający wymaga dostarczenia towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego iż jakość i/lub ilość dostarczonych produktów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 3 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji).
Maksymalny termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia wynosi 3 dni robocze. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły w dni robocze w godzinach 6:30 – 7:30. Termin liczony będzie od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku, gdy dzień następujący po złożeniu zamówienia będzie dniem wolnym od pracy należy przyjąć, że pierwszym/drugim/trzecim dniem następującym po dniu złożenia zamówienia będzie odpowiednio kolejny najbliższy dzień roboczy. Termin dostawy musi być zaoferowany w pełnych dniach. Zamawiający będzie zgłaszał każdorazowo zamówienie pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Termin ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w formularzu OFERTA (w ramach kryterium pozacenowego – termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia).
Wielkość/Zakres: Arbuz – 300 kg, Awokado – 120 szt., Banan – 2200 kg, Bataty – 200 kg, Bazylia świeża w doniczce – 30 szt., Borówka amerykańska – 40 kg, Brzoskwinia – 300 kg, Botwina świeża – 240 szt., Buraki ćwikłowe – 1000 kg, Cebula biała – 700 kg, Ciecierzyca sucha – 80 kg, Cytryna – 140 kg, Czosnek główka – 800 szt., Cukinia – 200 kg, Dynia hokkaido – 80 kg, Fasolka suszona „Jaś – 100 kg, Groch żółty łuskany – 80 kg, Gruszka – 1000 kg, Jabłko deserowe – 2200 kg, Kalafior świeży – 80 kg, Kapusta biała – 500 kg, Kapusta młoda – 200 kg, Kapusta kiszona – 600 kg, Kapusta pekińska – 500 kg, Kapusta czerwona – 200 kg, Kapusta włoska – 100 kg, Kiełki – 120 szt., Kiwi – 400 szt., Koper świeży – 1400 szt., Lubczyk świeży w doniczce – 15 szt., Maliny świeże (całe) – 30 kg, Mandarynka – 710 kg, Marchew myta – 1400 kg, Mięta świeża w doniczce – 5 szt., Mix sałat – 500 szt., Morela – 60 kg, Natka pietruszki – 1600 szt., Nektarynka świeża – 200 kg, Ogórek gruntowy – 50 kg, Ogórek kiszony – 750 kg, Ogórek małosolny – 30 kg, Ogórek świeży – 400 kg, Papryka świeża czerwona – 400 kg, Papryka świeża żółta – 400 kg, Pieczarka świeża – 160 kg, Pietruszka korzeń – 120 kg, Pomarańcza słodka – 80 kg, Pomidor czerwony – 600 kg, Pomidor koktajlowy – 300 kg, Pomidor malinowy – 50 kg, Por – 300 kg, Rabarbar – 60 kg, Roszponka – 60 szt., Rozmaryn świeży w doniczce – 10 szt., Rukola – 60 szt., Rzodkiewka – 700 szt., Sałata lodowa świeża – 700 szt. Sałata zielona świeża – 500 szt., Seler korzeń – 300 kg, Soczewica czerwona – 80 kg, Soczewica zielona – 40 kg, Szparagi zielone – 100 kg, Szczypior – 1000 szt., Śliwka renkloda – 360 kg, Truskawki świeże – 120 kg, Tymianek świeży w doniczce – 11 szt., Ziemniak jadalny – 10000 kg, Ziemniaki młode – 1300 kg
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji (dostępny w oddzielnym pliku)
-projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130928,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145622,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130928,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH GAMA Marek Gancarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170274325
7.3.4) Miejscowość: Stobierna
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "GAMA" Marek Gancarz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130928,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 884 Przemyśl - Domaradz polegająca na budowie chodnika w km 15+010-15+162 strona prawa w miejscowości Reczpol
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania "Budowa zadaszenia do przechowywania sprzętu do zimowego utrzymania dróg na RDW Mielec".
- Świadczenie usługi związanej z zapewnieniem kompleksowej obsługi konferencji naukowej "Krajobraz wiejski w procesie przemian" organizowanej przez ZOPiEK oraz Pracownię Architektury Krajobrazu UR
- Dostawa środków czystości i higieny osobistej dla pracowników PUW w Rzeszowie oraz Delegatur w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do przeprowadzenia kontroli procesów sterylizacji.
- Bieżące utrzymanie ulic o nawierzchni mineralno - asfaltowej poprzez uszczelnienie podłużnych i poprzecznych spękań
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 3 w Andrychowie
- Sukcesywny (codzienny) zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki przy Szkole Podstawowej w Chęcinach w roku 2025
- Dostawa warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 w Chorzowie, ul. Omańkowskiej 9 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 29 w Chorzowie, ul. Lwowska 36 - I/2025
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej od 1 maja 2025 do 31 sierpnia 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.