eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KonstantynówBudowa i modernizacja infrastruktury kultury wraz z termomodernizacją budynku użyteczności publicznej



Ogłoszenie z dnia 2023-04-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury kultury wraz z termomodernizacją budynku użyteczności publicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KONSTANTYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237581

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-543

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: +48833414192

1.5.8.) Numer faksu: +48833414192

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugkonstantynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ugkonstantynow.bip.lubelskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6df356c3-b1be-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja infrastruktury kultury wraz z termomodernizacją budynku użyteczności publicznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6df356c3-b1be-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168515

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00508454/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa i modernizacja infrastruktury kultury wraz z termomodernizacją budynku użyteczności publicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00105113

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.4.2023.EK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4440022,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji pn.: Budowa i modernizacja infrastruktury kultury wraz z termomodernizacją budynku użyteczności publicznej
4.2.Opis inwestycji
Zamówienie obejmuje wykonanie 4 zadań inwestycyjnych:
1. Termomodernizacja oraz remont budynku Gminnego Centrum Kultury w Konstantynowie.
Zadania obejmuje w szczególności:
1) zdjęcie istniejącego przykrycia dachowego oraz wykonanie nowej więźby dachowej wraz z przykryciem. Wykonanie obróbek blacharskich i orynnowania.
2) demontaż starej i wstawienie nowej stolarki okiennej i drzwiowej
3) demontaż i wykonanie nowych warstw stropów na poddaszu,
4) rozbiórka i wykonanie ścianek działowych,
5) roboty wykończeniowe wewnętrzne: tynki, malowanie
6) wykonanie projektowanych posadzek i okładzin podłogowych
7) wykonanie ocieplenia fundamentów i elewacji – płytami styropianowymi i wełną mineralną oraz wykończenie elewacji tynkami
8) przebudowa kotłowni ( wymiana kotła węglowego na gazowy)
9) remont instalacji centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnej
10) wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej,
11) wykonanie klimatyzacji Sali widowiskowej
12) przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej,
13) wykonanie instalacji komputerowej i telefonicznej
14) wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy ok. 13 kWp na dachu budynku

2. Rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej oraz budowa wiaty wypoczynkowej w Gnojnie
Zadania obejmuje w szczególności:
1) dobudowę budynku świetlicy w której będą zlokalizowane będą: przedsionki, pom. dezynfekcji jaj, pom. socjalno-szatniowe, i wc,, korytarze, magazyn art. spożywczych, pom. obróbki wstępnej mięsa i drobiu, pom. obróbki wstępnej warzyw + magazyn, pom. porządkowe, zmywalnia, kuchnia, magazyn chłodniczy na wyroby gotowe
2) demontaż starej i wstawienie nowej stolarki okiennej i drzwiowej w istniejącej części budynku
3) zdjęcie istniejącego przykrycia dachowego oraz wykonanie nowej więźby dachowej wraz z przykryciem
4) roboty wykończeniowe wewnętrzne: tynki, malowanie, posadzki, okładziny,
5) wykonanie ocieplenia fundamentów i elewacji – płytami styropianowymi i wełną mineralną oraz wykończenie elewacji tynkami cienkowarstwowym w tech. BSO
6) przebudowa i rozbudowa instalacji wodno-kanalizacyjnej
7) wykonanie klimatyzacji
8) przebudowa przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego
9) w dobudowanej części świetlicy przewidziano montaż grzejników elektrycznych
10) przebudowa i wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej
11) wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy ok. 4,4 kWp na dachu budynku
12) dostawa wyposażenia kuchni
13) budowa wiaty wypoczynkowej o wymiarach zew. 8,20m x 4,20m z utwardzeniami terenu wokół
3. Budowa świetlicy wiejskiej i wiaty wypoczynkowej w miejscowości Antolin wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
W ramach zadania budynku świetlicy wiejskiej o wymiarach 15,04 m x 9,99 m oraz budowę wiaty wypoczynkowej w kształcie prostokąta o wymiarach 6,00 m x4,00 m.
Zadania obejmuje w szczególności:
1) wykonanie ław z betonu c16/20, ścian fundamentowych murowanych z bloczków betonowych gr 24 cm-, izolacja pionowa przeciwilgotnościowa oraz termiczna ze styroduru gr 10 cm, wykończona tynkiem mozaikowym
2) wykonanie ścian zewnętrznych z betonu komórkowego gr 24 cm a ściany wewnętrzne z betonu komórkowego gr 12 cm.
3) wykonanie stropów z płyt wielootworowych typu Żerań gr 24 cm.
4) wykonanie dachu dwuspadowego o konstrukcji drewnianej płatwiowo-kleszczowej
5) wstawienie stolarka okienna i drzwiowa o współczynniku przenikania zgodnym z obowiązującymi przepisami
6) wykonanie prac wykończeniowych tynki, malowanie ścian, okładziny ścian i podłóg, obróbki blacharskie
7) wykonanie gruntowej pompy ciepła wraz z instalacją podłogową centralnego ogrzewania
8) wykonanie przyłącza wodociągowego oraz wewnętrzna instalację zimnej i c.w.
9) wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej z odprowadzeniem ścieków do przydomowej oczyszczalni,
10) Wykonanie instalacji klimatyzacji
11) Wyposażenie świetlicy w stoły, krzesła, szafy, zabudowę meblową oraz wyposażenie kuchni w podstawowy sprzęt agd,
12) Wykonanie przyłącza energetycznego oraz wewnętrznej instalacji elektrycznej
13) Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy ok.10 kWp
4. Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Konstantynowie
Zakres w szczególności obejmuje
1)Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami z blachy powlekanej i obrobieniem ościeży okiennych.
2) Docieplenie ścian budynku z płyt styropianowych wraz z elewacją z tynku cienkowarstwowego.
3) Docieplenie ścian budynku wełną mineralna wraz z elewacją systemową wentylowaną w układzie panelowym.
4) Wykonanie brakującej instalacji odgromowej.
5) Demontaż i ponowny montaż urządzeń znajdujących sie na ścianach budynku wraz z uruchomieniem.
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232460-4 - Roboty sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

42511110-5 - Pompy grzewcze

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4693830,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5610376,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4693830,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BUDEXPOL Damian Lewczuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372602821

7.3.3) Ulica: Warszawska 100

7.3.4) Miejscowość: Biała podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4696830,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.