Ogłoszenie z dnia 2025-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00096607/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów mleczarskich dla Samodzielnego Publicznego Sanatorium Rehabilitacyjnego im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNE PUBLICZNE SANATORIUM REHABILITACYJNE IM. JANUSZA KORCZAKA W KRASNOBRODZIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Sanatorium-Krasnobród
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000301428
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sanatoryjna 1
1.5.2.) Miejscowość: Krasnobród
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-440
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 660 71 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@sanatorium-krasnobrod.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium-krasnobrod.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sanatorium_krasnobrod1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów mleczarskich dla Samodzielnego Publicznego Sanatorium Rehabilitacyjnego im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bdb34b9-2dd7-4d14-98ad-bea86b395c45
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00168534
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00090582/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa produktów mleczarskich dla Samodzielnego Publicznego Sanatorium Rehabilitacyjnego im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00096607
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP.SAN. ZA.253.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 140900,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1/ Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich dla Samodzielnego Publicznego Sanatorium Rehabilitacyjnego im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie w asortymencie i ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia
2/ Przedmiot zamówienia w postaci produktów mleczarskich nazywany jest w dalszej części Specyfikacji Warunków Zamówienia „przedmiotem zamówienia”.
3/ Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
15500000-3 Produkty mleczarskie
4/ Jeśli gramatura produktu oferowanego przez Wykonawcę jest niższa lub wyższa od wskazanej przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, wówczas Wykonawca winien dokonać przeliczenia swojej ceny w taki sposób aby podać cenę w formularzu cenowym za gramaturę i ilości zapisane w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, zaś w rubryce „przedmiot zamówienia” pod opisem należy wpisać w nawiasie oferowaną przez Wykonawcę gramaturę produktu.
5/ Przedmiot zamówienia, powinien odpowiadać obowiązującym normom technicznym, smakowym i sanitarnym i spełniać wymogi określone przepisami ustawy z 25.08.2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz aktów wykonawczych do niej.
6/ Dowóz przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt i ryzyko transportem wykonawcy do siedziby (magazynu) zamawiającego.
7/ Wykonawca dostarczy przedmiotu zamówienia środkami transportu spełniającymi wymogi sanitarne, dotyczące środków transportu żywności.
8/ Ilości produktów mleczarskich podane w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia są szacunkowe (obliczone na podstawie dotychczasowych zakupów) i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu). Zamawiający nie jest zobowiązany do zakupu podanej ilości przedmiotu zamówienia. Wielkość cząstkowego zamówienia podawana będzie przez Zamawiającego przed każdorazową dostawą. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego. Zamawiający będzie dokonywał płatności za wyłącznie ilości zrealizowane.
8/ Zamawiający zastrzega, że umowa będzie realizowana w okresie jej trwania, do wysokości kwoty, wymienionej w ofercie wykonawcy, za całość dostaw (jest to kwota maksymalna).
9/ W przypadku zrealizowania zamówienia do pełnej kwoty, określonej w formularzu ofertowym i cenowym za całość dostaw, w terminie wcześniejszym niż data końcowa wykonania zamówienia, tj. 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, Zamawiający może udzielić Wykonawcy odrębnego zlecenia do końca terminu, na jaki została zawarta umowa. W takim przypadku stosuje się ceny określone w formularzu cenowym wykonawcy, złożonym w niniejszym postępowaniu.
10/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia asortymentu na inne typowe artykuły oferowane przez wykonawcę. Wartość powyższej zmiany nie może przekroczyć 20% ceny oferty wybranej w postępowaniu jako oferta najkorzystniejsza.
11/ Rozliczenia miedzy Zamawiającym a Wykonawcą będą następowały po każdym zrealizowanym prawidłowo zleceniu, według cen jednostkowych przedstawionych w formularzu cenowym za 1kg/szt/l , na podstawie ilości faktycznie zrealizowanych dostaw.
12/ Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych – oferta wykonawcy winna zawierać wszystkie pozycje określone we wzorze formularza cenowego, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143222,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146098,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143222,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Mleczarska BIELUCH w Chełmie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000793472 REGON
7.3.3) Ulica: ul. Chemiczna 4
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA BIELUCH W CHEŁMIE
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA BIELUCH W CHEŁMIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143222,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa żywności dla potrzeb Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 9 w Piekarach Śląskich
- Zakup i dostawę artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Starachowicach oraz dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Jędrzejowie
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Centrali, Składnic oraz Ośrodka RARS
- Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, ul. Sienkiewicza 30 w II półroczu 2025r.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 13 w Chorzowie, ul. Styczyńskiego 32 - I/2025
- Dostawa artykułów żywnościowych 2025/2026
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.