eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek"Budowa budynku dydaktyczno - warsztatowego dla Zespołu Szkół w Kowalu"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa budynku dydaktyczno – warsztatowego dla Zespołu Szkół w Kowalu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WŁOCŁAWSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866778

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cyganka 28

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: (54) 230 46 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@powiat.wloclawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wloclawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3bf67bf8-4b4c-4327-a1dc-5a61e97be299

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa budynku dydaktyczno – warsztatowego dla Zespołu Szkół w Kowalu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bf67bf8-4b4c-4327-a1dc-5a61e97be299

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00168559

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038696/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa budynku dydaktyczno – warsztatowego dla Zespołu Szkół w Kowalu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie inwestycyjne planowane jest do realizacji w ramach Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza 2021-2027; Działanie 6.6 Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego ZITy regionalne w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027, Wniosek nr FEKP.06.06-IZ.00-0005/24 został wybrany do dofinansowania w ramach naboru nr FEKP.06.06-IZ.00-065/23.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00091261

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 13303513,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa budynku dydaktyczno – warsztatowego dla Zespołu Szkół w Kowalu”. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kompletnego obiektu budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego.
Przedmiotem inwestycji jest budowa budynku dydaktyczno-warsztatowego przy Zespole Szkół w Kowalu wraz z budową 2 podziemnych zbiorników na gaz o pojemności 4850 L (każdy) wraz z budową parkingu.
Projektowany budynek zlokalizowano bezpośrednio przy istniejącym budynku szkoły w Kowalu, przy ul. Piwnej 20, na działce nr 1107 obręb miasto Kowal. Podziemne zbiorniki gazu (2 szt.) zlokalizowano przy wschodniej elewacji projektowanego budynku. Kocioł (wraz z kominem stalowym dwupłaszczowym) na gaz płynny zlokalizowano na ścianie wschodniej budynku, do przylegającego pomieszczenia technicznego z pozostałym oprzyrządowaniem wewnętrznej instalacji c.o. oraz c.w.u.
Projektowany parking (40 miejsc postojowych) zlokalizowano na sąsiedniej działce nr 1200 obręb miasto Kowal, przy istniejącym boisku sportowym. W celu udrożnienia dojazdu do projektowanego parkingu, istniejąca droga wewnętrzna na działce nr 1200 o szerokości 3,5m zostanie poszerzona do 5,0m.
Działki, na których planowana jest inwestycja, nie są objęte jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego i wydano na nie decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu lokalnym.
Nowy budynek szkoły usytuowano bezpośrednio przy południowym skrzydle szkoły, od strony elewacji frontowej (wzdłuż ulicy Piwnej). Obiekt o rzucie prostokątnym zaprojektowano jako budynek 4 kondygnacyjny, z jedną kondygnacją podziemną. Budynek swoją formą dostosowano do istniejącego budynku Zespołu Szkół w Kowalu. Dach na budynku płaski, z attykami maskującymi imitującymi dach mansardowy.
Przy wejściu głównym do budynku zaprojektowano podjazd dla wózków inwalidzkich. Od strony północnej zaprojektowano 2 wejścia – jedno prowadzące do projektowanego budynku dydaktyczno-warsztatowego oraz drugie ze schodami, prowadzące do istniejącego przedszkola. Wejścia zostaną zadaszone daszkami szklanymi prefabrykowanymi.
Od strony południowej budynku, przewidziano miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych.
Ścieki bytowe zostaną odprowadzone projektowaną wewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej po działce, poprzez istniejące studnie oraz przykanaliki, do projektowanego przyłącza Ø160 do sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Piwnej.
Wody opadowe i roztopowe z dachów budynku i utwardzonych powierzchni odprowadzane będą systemem kanalizacji deszczowej do sieci kanalizacji deszczowej poprzez pozostawioną
istniejącą studnie przyłączeniową kierującą wody do kolektora miejskiego.
Inwestycja nie przewiduje generowania ścieków technologicznych.
Woda na cele bytowo–gospodarcze oraz do celów wewnętrznej ochrony p.poż. dostarczana będzie z istniejącej sieci wodociągowej DN100/150 usytuowanej w ul. Piwnej, poprzez projektowane przyłącze DN63.
Woda do zewnętrznego gaszenia pożarów dostarczona będzie z 2 istniejących hydrantów w ilości 20 l/s. Hydranty zlokalizowane są w odległości 15 i 50 m od projektowanego budynku.
Zasilanie w energię elektryczną realizowane będzie z głównej szafki przyłączeniowej, zlokalizowanej przy zachodniej granicy działki.
W związku z prowadzonymi pracami polegającymi na przebudowie drogi gminnej ul. Piwnej w Kowalu, Zamawiający wymaga uzgodnienia i wykonania do dnia 30 czerwca 2025 r. realizacji prac związanych z przyłączeniem budynku do istniejącej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej znajdującej się w pasie drogowym ul. Piwnej.
Projekt zakłada lokalizację budynku w obrębie istniejącego terenu zielonego, na którym znajdują się drzewa i krzewy. W związku z planowaną inwestycją, konieczne będzie usunięcie 12 drzew pospolitych gatunków.
Budynek dydaktyczno-warsztatowy przy Zespole Szkół w Kowalu zakwalifikowano do kategorii zagrożenia ludzi ZL III, jako obiekt użyteczności publicznej. Budynki kultury, nauki i oświaty, szkolne i przedszkolne, internaty, bursy – kategoria IX.
W projektowanym obiekcie zlokalizowany będzie budynek dydaktyczno-warsztatowy przy Zespole Szkół w Kowalu. Budynek szkoły przeznaczony będzie dla ok. 180 uczniów i ok. 20 nauczycieli pracujących w systemie zmianowym.
Powierzchnia, wysokość i liczba kondygnacji:
Ilość kondygnacji nadziemnych – 3,
Ilość kondygnacji podziemnych – 1,
Powierzchnia zabudowy – 640,0 m²,
Kubatura budynku – 8 160 m3.
Na kondygnacji podziemnej zaprojektowano: szatnie, siłownie, pom. archiwum, maszynownie wentylacyjną, sanitariaty z podziałem na damskie i męskie, dwie klatki schodowe, windę oraz komunikację.
Na parterze zaprojektowano: 4 pracownie, pokój nauczycielski, sekretariat z pokojem dyrektora, oraz gabinety specjalistyczne, sanitariaty z podziałem na damskie i męskie, komunikację oraz pomieszczenie kotłowni z wejściem od zewnątrz budynku. Na parterze zaprojektowano również połączenie z częścią istniejącą budynku poprzez wejście z zewnątrz oraz wewnątrz.
Na pierwszym piętrze zaprojektowano: 8 pracowni, sklepik szkolny, sanitariaty z podziałem na damskie i męskie, komunikację.
Na drugim piętrze zaprojektowano: 3 pracownie, bibliotekę, magazyn biurowy, pom. porządkowe, pom. socjalne dla pracowników obsługi szkoły, sanitariaty z podziałem na damskie i męskie, komunikację.
Komunikację w budynku zapewniają korytarze z 2 klatkami schodowymi (wydzielonymi pożarowo i oddymianymi) z czego jedna klatka schodowa wyposażona będzie w windę przystosowaną dla osób niepełnosprawnych.
Budynek będzie funkcjonował 5 dni w tygodniu od godziny 8:00 do godziny 16:00.
Budynek zostanie wykonany w sposób tradycyjny, murowany. Ściany zewnętrzne zaprojektowano z elementów drobnowymiarowych typu pustaki silikatowe/ceramiczne gr. 24/25 cm + ocieplenie styropianem i wełną mineralną gr. 20 cm + tynk obustronny; stropy międzykondygnacyjne żelbetowe (płyty kanałowe/stropy Filigran/stropy gęstożebrowe).
Dach w formie stropodachu na bazie płyt stropowych i warstwy spadkowej izolacyjnej, z pokryciem papą. Na części budynku konstrukcja stalowa zabezpieczona do klasy R30 farbami
pęczniejącymi.
W miejscach łączenia się stref ZLIII istniejącego budynku i projektowanego, zaprojektowano ścianę oddzielenia pożarowego, spełniającą parametr REI120. W miejscach styku, mur docieplony jest wełną mineralną, a ściana murowana jest na wysokości ponad połać dachu o min. 0,30 m.
Przepusty instalacyjne przechodzące przez elementy oddzielenia p.poż. (na granicach stref) zabezpieczone będą do klasy odporności ogniowej EI 60.
W projektowanym budynku dydaktyczno-warsztatowym wykonane zostaną niezbędne wewnętrzne instalacje techniczne tj.: instalacja elektryczna, w tym teletechniczna, oświetlenia awaryjnego, systemu oddymiania klatek schodowych; wodociągowa, w tym woda zimna, ciepła, cyrkulacja; wewnętrzna instalacja hydrantowa do celów p.poż. HP25; instalacja kanalizacyjna; instalacja C.O. na bazie kotła gazowego; instalacja wentylacji mechanicznej z rekuperacją.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót - załącznik nr 1 do SWZ pn. Budowa budynku dydaktyczno-warsztatowego przy Zespole Szkół w Kowalu wraz z budową podziemnego zbiornika na gaz o pojemności 4850 L (każdy) wraz z budową parkingu.
Podstawą do określenia przedmiotu zamówienia przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej jest Projekt wykonawczy (techniczny).
UWAGA: Przedmiar robót ma charakter pomocniczy.
Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.
Jeżeli jest wymagane posiadanie przez dany element certyfikatów wydanych przez określoną jednostkę oceniającą zgodność, Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność.
Jeżeli jest wymagane posiadanie przez dany element certyfikatów wydanych przez jednostki oceniające zgodność lub sprawozdań z badań przeprowadzonych przez te jednostki, Zamawiający akceptuje również dokumentację techniczną producenta.
Przedmiot zamówienia winien uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Wejścia główne do budynku zostały przystosowane dla osób niepełnosprawnych– maksymalnie 2 cm próg w drzwiach umożliwi swobodny ruch wózka inwalidzkiego. Szerokość skrzydeł wewnętrznych drzwi zaprojektowano na 0,90 m, co umożliwi swobodny dostęp osobom niepełnosprawnym. Wszystkie ciągi piesze i jezdne są zaprojektowane tak aby mogły z nich korzystać osoby niepełnosprawne na wózkach inwalidzkich. Komunikację pionową zapewnia winda osobowa, przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Na każdej kondygnacji zapewniono dostęp do toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.
Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.
Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 5 lat, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 7 lat.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45262310-7 - Zbrojenie

45262300-4 - Betonowanie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262520-2 - Roboty murowe

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45261320-3 - Kładzenie rynien

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 19

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 19

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11562000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23862000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11562000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BMB BUDOWNICTWO Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360257987

7.3.3) Ulica: Kard. S. Wyszyńskiego 5

7.3.4) Miejscowość: Gostynin

7.3.5) Kod pocztowy: 09-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11562000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.