eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › "Dostawa wraz z montażem projektorów i zestawów multimedialnych"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
"Dostawa wraz z montażem projektorów i zestawów multimedialnych"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych im. Hipolita Cegielskiego w Gnieźnie Uczelnia Państwowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 634603839

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wyszyńskiego 38

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ans-gniezno.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz-gniezno.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dostawa wraz z montażem projektorów i zestawów multimedialnych"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d42ca34-d4be-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168667

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Uczelnia Dostępna dla Osób z Niepełnosprawnością (nr POWR.O3.05.00-00-A040/200

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ans_gniezno

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zam6wienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa
się przy użyciu Platformy Zakupowejhttps://platformazakupowa.pl/pn/ans_gniezno

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta, sporządzona zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125
ustawy PZP, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej, opatrzone pod rygorem nieważnorici
elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym składa
się za pośrednictwem platformy zakupowej w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Wszelkie oświadczenia, wnioski zawiadomienia oraz informacje należy składać w formie elektronicznej lub postaci
elektronicznej za pośrednictwem Platformy formularza ,,Wyślij wiadomość", znajdującego się na stronie danego
postępowania.
1) Za datą przekazania (wpływu) oświadczefi, wniosk6w, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich
przeslania za po5rednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość", po kt6rym pojawi się
komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego
2) Zamawiający będzie przekazywać wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po6rednictwem
Platformy:
informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu skradania i otwarcia
ofert - kierowane do og6lu zainteresowanych zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji "Komunikaty",
korespondencja, kt6rej zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca,
będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego wykonawcy
6. Zamawiajqcy,;4godnie z $ 3 ust.3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia Srodk6w komunikacji
elektronicznej w postpowaniu o udzielenie zam6wienia publicznego oraz udostepnienia i przechowywania
dokument6w elektronicznych (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. !26!) - dalej: "Rozporządzenie w sprawie Srodk6w
komunikacji" - określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiajqce pracę na
platformazakupowa.pl
, to jest:
a) stały dostęp do sieci lnternet o gwarantowanej przepustowej nie mniejszej niż 512kb/s
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min.2 GB Ram, procesor Intel lV 2GHTlub
jego nowsza wersja, jeden z system6w operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze
wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10,0, d)
włączona obsługa JavaScript,
d) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plik6w .pdf,
e) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
f) oznaczenie czasu odbioru danych przez platforma zakupowa stanowi data oraz dokładny czas (hh:mm:ss)
generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Gf6wnego Urzędu Miar.
g) Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zam6wienia publicznego:
- akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na
stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiq2qcy,
zapoznał się z Instrukcja składania ofert/wniosk6w, dostępna pod linkiem i stosuje się do niej.
h) Zamawiający informuje,2e instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczeg6lno6ci logowania, składania
wniosk6w o wyja6nienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynno6ci podejmowanych w niniejszym
postpowaniu przy u2yciu Platformy znajdują się w zakładce
7. ,,instrukcje dla Wykonawc6w" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych Akademia Nauk Stosowanych im. H. Cegielskiego w Gnieźnie ul. Wyszyńskiego 38 62-200 Gniezno kontakt do inspektora ochrony danych osobowych iod@ans-gniezno.edu.pl

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/232/6/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa projektów 4 szt i zestawów multimedialnych 11 szt

4.2.6.) Główny kod CPV: 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie okre6la warunku w ww. zakresie.
- uprawnienia do prowadzenia okre6lonej dzialalno5ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepis6w:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- zdolno6ci technicznej lub zawodowej w zakresie:
a) w zakresie warunku zdolności technicznej
W zakresie zdolno5ci technicznej Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w
okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu skradania ofert, a jeżeli okres prowadzenia dzialalno5ci
jest kr6tszy - w tym okresie, należycie wykonał minimum trzy dostawy zestaw6w interaktywnych o
warto6ci nie mniejszej niż 250 000 zł brutto każda.
UWAGA:
- przez wartość dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość wykonanych dostaw w ramach jednej umowy
- przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw w ramach jednej umowy
- w przypadku gdy jakakolwiek wartorii dotyczqca powy2szego warunku wyra2ona bqdzie w walucie
obcej, Zamawiający przeliczy tą wartść6 w oparciu o Średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego
(dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w kt6rym nastąpi publikacja przedmiotowego postępowania;
jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany Średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie Średni kurs z
ostatniego dnia przed dniem publikacji
W przypadku gdy jakakolwiek warto6i dotycząca powyższych warunk6w wyrażona bqdzie w walucie obcej,
Zamawiajqcy przeliczy tq warto5i w oparciu o Średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP)
dla danej waluty z dnia, w kt6rym nastąpi publikacja przedmiotowego postępowania. jeżeli w tym dniu nie
będzie opublikowany Sredni kurs NBP, Zamawiajqcy przyjmie Sredni kurs z ostatniego dnia przed dniem
publikacji.
b) w zakresie warunku zdolno6ci zawodowej
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
2. Zamawiający, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, może na każdym etapie postępowania, uzna6,
2e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interes6w,
w szczeg6lno6ci zaangażowanie zasob6w technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia
gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zam6wienia (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).
3. W odniesieniu do warunk6w dotyczqcych wyksztalcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy
wsp6lnie ubiegający się o udzielenie zam6wienia wykazując warunek udziału w postepowaniu mogą polegać na
zdolno6ciach tych z wykonawc6w, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji kt6rych te zdolności sq
wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacjq z Krajowego Rejestru Sqdowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o DzialalnoSci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporzqdzonych nie wczeSniej
ni2 3 miesiące przed jej zto2eniem, je2eli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunk6w udziału w postepowaniu Wykonawca zobowiązany jest
złożyć:
a) Wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krotszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiot6w,
na rzecz których dostawy lub ustugi zostaty wykonane lub sq wykonywane, wrazz zatqczeniem
dowod6w określajqcych czy te dostawy lub uslugi zostaly wykonane lub sq wykonywane nale2ycie,
przy czym dowodami, o kt6rych mowa, sq referencje bqdl inne dokumenty sporzqdzone przez
podmiot, na rzecz kt6rego dostawy lub usługi zostaly wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskali tych dokument6w - o6wiadczenie wykonawcy
(według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ)

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zammawiający nie wymaga

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wsp6lnie ubiega6 się o udzielenie zam6wienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno by6 załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawcdw wsp6lnie ubiegających siq o udzielenie zam6wienia, o5wiadczenia, o kt6rych mowa
w Rozdziale Xl ust. 1 SWZ, sklada ka2dy z Wykonawc6w. O6wiadczenia te potwierdzaj brak podstaw wykluczenia
oraz spełnianie warunk6w udziału w zakresie, w jakim każdy zWykonawc6w wykazuje spełnianie warunk6w udziału
w postpowaniu.
3. Wykonawcy wsp6lnie ubiegający się o udzielenie zam6wienia dołączają do oferty o6wiadczenie, z kt6rego wynika,
kt6re dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy, wg Załącznika nr 5 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy
z Wykonawc6w wspólnie ubiegających się o zam6wienie.
5. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawc6w wsp6lnie ubiegających się o udzielenie zam6wienia, zamawiający może
żądać przed zawarciem umowy w sprawie zam6wienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych
Wykonawc6w

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-14 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ans_gniezno

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-14 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.