Ogłoszenie z dnia 2025-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00069029/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa prania bielizny szpitalnej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308459
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 37
1.5.2.) Miejscowość: Lidzbark Warmiński
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zozlw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozlw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10517651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa prania bielizny szpitalnej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecb70263-16bd-43e8-8c9a-74db8e8ad1cb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00168702
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045123/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa prania bielizny szpitalnej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00069029
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOZ.V.260-5/ZP/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa prania bielizny szpitalnej, odzieży roboczej pracowników, mopów oraz innego asortymentu wraz z wynajmem brakującej ilości bielizny szpitalnej, transport bielizny brudnej i czystej odpowiednio do i z pralni oraz wykonywanie napraw krawieckich bielizny.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz asortyment bielizny objęty przedmiotem zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 5 do SWZ oraz w Projekcie umowy – stanowiącym załącznik Nr 2 do SWZ.
3. Szacunkową ilość bielizny do prania oraz wymagania w zakresie wynajmu bielizny określa
zał. Nr 6 do SWZ.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy, do dnia wykonania Przedmiotu zamówienia, na warunkach określonych Umową, wykonania dodatkowego zakresu usług - „Prawo Opcji”. Zakres prawa opcji obejmuje usługę prania do 20000 sztuk mopów
5. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia usług objętych przedmiotem Prawa Opcji, a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o ich zlecenie.
6. Zakres usług, które mogą zostać objęte Prawem Opcji określa to prawnie mopów w ilości określonej w Załączniku nr 6 do SWZ
7. Usługi pralnicze wykonywane będą w pralni Wykonawcy, w pomieszczeniach spełniających wymagania higieniczno- sanitarne w zakresie prania, dezynfekcji, składowania bielizny, przy pomocy sprzętu i urządzeń technicznych oraz środków piorących i dezynfekcyjnych Wykonawcy niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia.
8. Pralnia Wykonawcy świadcząca usługi prania bielizny szpitalnej winna mieć zapewnioną barierę higieniczną między stroną czystą a brudną oraz stosować technologie przystosowane do prania bielizny szpitalnej i jej asortymentu.
9. Transport bielizny brudnej/ czystej odbywać się będzie środkami transportu Wykonawcy przystosowanymi do przewozu bielizny szpitalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98315000-4 - Usługi prasowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 328334,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 407216,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 328334,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIPRAL SP. Z O.O
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510696886
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 328334,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bielawie
- Usługi pralnicze na rzecz Aresztu Śledczego w Gliwicach
- Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ MSWiA w Lublinie
- Kompleksowe usługi pralnicze na potrzeby Izby Wytrzeźwień w Sosnowcu
- Pranie odzieży, bielizny, pościeli dla Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach w roku 2025-2026.
- Kompleksowe usługi pralnicze dla Jednostek Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.
więcej: Usługi odbierania prania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.