Ogłoszenie z dnia 2021-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wynajem basenu dla uczniów uczęszczających do oddziałów sportowych o profilu pływanie w Szkole Podstawowej Nr 6 im. Braci Barskich w Śremie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: gmina Śrem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258135
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. 20 Października 1
1.5.2.) Miejscowość: Śrem
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@srem.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srem.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/62f7814f-22c3-49f5-b726-74a9fa9788221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wynajem basenu dla uczniów uczęszczających do oddziałów sportowych o profilu pływanie w Szkole Podstawowej Nr 6 im. Braci Barskich w Śremie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf45db29-0007-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00168724
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000844/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Wynajem basenu dla uczniów uczęszczających do oddziałów sportowych o profilu pływanie w Szkole Podstawowej Nr 6 im. Braci Barskich w Śremie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00159449/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
Zadanie będzie realizowane na obiekcie basenowym spółki Śremski Sport, który to jest dysponentem jedynego basenu na terenie Powiatu Śremskiego. Realizacja zadania związanego z nauką pływania wiąże się m. in. z dowiezieniem uczniów na basen i odwiezieniem ich do szkoły, w której niejednokrotnie realizowane są dalsze zajęcia dydaktyczne. Dowożenie uczniów poza granice powiatu śremskiego zwiększy udział środków finansowych w realizacji zadania a także wydłuży czas przebywania dzieci w autobusie, co może mieć wpływ na realizację przez nich podstawy programowej.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BP.271.44.2021.BS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) udostępnienia basenu, mieszczącego się na ul. Staszica 1a na potrzeby realizacji zajęć nauki pływania dla uczniów uczęszczających do oddziałów sportowych
o profilu pływanie w Szkole Podstawowej Nr 6 im. Braci Barskich w Śremie oraz utrzymania go w dobrym stanie technicznym i gotowości do użytku, zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa
b) zapewnienie szatni grupie szkolnej,
c) zapewnienie higienicznych i bezpiecznych warunków przebywania uczniów na terenie basenu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
d) zapewnienie opieki ratownika dla wszystkich dzieci przebywających w wodzie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
92600000-7 - Usługi sportowe
92620000-3 - Usługi w zakresie sportu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Śremski Sport Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7851762630
7.3.3) Ulica: Staszica 1a
7.3.4) Miejscowość: Śrem
7.3.5) Kod pocztowy: 63-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-02 do 2021-12-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- Budowa nowoczesnego systemu odbioru i zarządzania odpadami komunalnymi w gminie Śrem
- Modernizacja pralni zakładowej wraz z zakupem sprzętu pralniczego i wyposażenia.
- Odrestaurowanie elewacji budynku zabytkowej Szkoły Podstawowej nr 2 w Śremie
- Budowa ulicy Żurawiej w Śremie - I etap
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego oraz usług pierwszej pomocy przedmedycznej na obiekcie Pływalni Miejskiej Aquasfera w Lubaczowie
- "Monitorowanie postępów językowych dzieci i opracowanie indywidualnych planów pracy dla dzieci potrzebujących dodatkowego wsparcia" realizowanym w ramach projektu "Przedszkolne lnkubatory..,"
- Zapewnienie sali konferencyjnej wraz z usługą gastronomiczną w Łańcucie w celu jednodniowego spotkania w sierpniu 2024 dla max 20 osób.
więcej: Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.