Ogłoszenie z dnia 2025-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Radzionków w latach 2025-2026.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZIONKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258807
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Męczenników Oświęcimia 42
1.5.2.) Miejscowość: Radzionków
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-922
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 3887130
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@radzionkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzionkow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Radzionków w latach 2025-2026.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdbdce27-a558-4892-b57a-e1b6bbc37d34
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00168762
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033016/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Radzionków w latacj 2025-2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00671288
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie publ.prowadzone będzie w trybie zam.z wolnej ręki-art.305 pkt.1 ustawy Pzp w związku art.214 ust.1 pkt.11) ustawy Pzp-gdyż:
1) zamów.udzielane jest przez Z-cego, o którym mowa w art.4 ustawy Pzp (gmina jest JST w rozumieniu przepisów ustawy o finan.publ.;
2) zamówienie jest udzielane os.prawnej–Przedsiębiorstwu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Radzionkowie i spełnione są łącznie następujące warunki:
a. zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad włas. jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej;
b. ponad 90% działalności kontrolowanej os. prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę;
c. w kontrolowanej os. prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
Ciąg dalszy uzasad. w punkcie „Inf. dodatkowe”.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KP.271.1.21.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 482315,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w latach 2025-2026 usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku na terenie Gminy Radzionków.
Zakres usługi obejmuje następujące zadania na terenie Gminy Radzionków:
- letnie utrzymanie dróg (mechaniczne i ręczne zamiatanie dróg, chodników, zbieranie papierów i innych nieczystości),
- opróżnianie koszy ulicznych, pojemników na odpady (uzupełnienie worków w koszach na psie odchody, uzupełnianie obręczy metalowych),
- wywóz nieczystości z terenu Gminy (zlecenia dodatkowe, dzikie wysypiska, przestawianie koszy na zlecenie w inne miejsca),
- obsługa komunalna imprez, padłe zwierzęta, czyszczenie awaryjne,
- czyszczenie wpustów oraz kanalizacji deszczowej na terenie Gminy,
- rozruch i bieżąca konserwacja fontanny przy Pl. Letochów oraz przy
ul. Kużaja.
Wykonawca przez cały czas okresu realizacji zamówienia jest zobowiązany do dysponowania sprzętem, odpowiednimi narzędziami, wyposażeniem lub urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego.
W-ca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej obejmującej odpowiedzialność kontraktową i deliktową na kwotę odpowiadającą maksymalnemu wynagrodzeniu, które zostanie wskazane w umowie, w zakresie prowadzonej działalności przez cały okres realizacji zamówienia, obejmującą odpowiedzialność za szkody majątkowe i osobowe powstałe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, ponieważ ponosi pełną odpowiedzialność za działania wobec osób trzecich, podczas realizacji zamówienia.
W ramach zadania dot. letniego utrzymanie dróg W-ca jest zob. do mechanicznego i ręcznego zamiatanie jezdni dróg gminnych, chodników, w tym do oczyszczania placu przy ul. Śródmiejskiej – Forum Miejskie (w tym przejście przed sklepem Szyneczka i obok Biedronki) i plac ul. Kużaja 17-19 oraz zbieranie papierów i innych odpadów.
W zadaniu obejmującym opróżniania koszy ulicznych, kontenerów na odpady W-ca zob. jest do opróżniania koszy, w tym koszy wyposażonych w dystrybutory na psie odchody, ustawiania w wyznaczonych miejscach kontenerów na odpady.
Zadanie wywóz nieczystości obejmuje likwidację dzikich wysypisk z utylizacją odpadów, ustawianie tablic inf. np. „Proszę nie wyrzucać śmieci”, naprawa i przestawienie betonowych koszy ulicznych we wskazane miejsca, ustawianie i ewentualne wyczyszczenie i umycie koszy ulicznych wyposażonych w dystrybutory worków przeznaczonych na psie odchody.
Zadanie obsługa komunalna imprez dotyczy np. Dni Radzionkowa albo małej jednodniowej imprezy, odpustów parafialnych, zbieranie i utylizacja padłych zwierząt, mycie witaczy, kostek granitowych na placu przy ul. Kużaja 17-19, oczyszczanie awaryjne po zdarzeniach losowych np. przewróconych drzew i innych zanieczyszczeń) z utylizacją odpadów.
Kolejne zadanie to czyszczenie wpustów oraz kanalizacji deszczowej, gdzie W-ca zob. jest do czyszczenia i udrożniania wpustów ulicznych, kanalizacji deszczowej wraz ze studniami na sieci, przeprowadzania kontroli wpustów ulicznych i studzienek kanalizacyjnych wraz z prowadzeniem książki eksploatacji.
Zadanie rozruch i bieżąca konserwacja fontanny przy Pl. Letochów oraz przy
ul. Kużaja obejmuje sprawdzenie po okresie zimowym, zapewnienie miesięcznej obsługi fontanny, zabezpieczenie fontanny na okres zimowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1059359,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1059359,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1059359,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: KRS 0000594969
7.3.3) Ulica: ul. Kużaja 17
7.3.4) Miejscowość: Radzionków
7.3.5) Kod pocztowy: 41-922
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1059359,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 722 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Uwzględniając datę zawarcia umowy planowany okres realizacji umowy wynosi 722 dni licząc od dnia jej zawarcia.
INNE PRZETARGI Z RADZIONKOWA
więcej: przetargi w Radzionkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa NOWYCH zamkniętych kontenerów metalowych typu: KP 7 i KP 10
- Wykonanie przeglądów i oczyszczenie separatorów i osadników zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich, zarządzanych przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z podziałem na 2 zadania.
- Bieżące utrzymanie czystości dróg na terenie Gminy Jasień
- Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów
- Usługi porządkowe w lokalach i pomieszczeniach do nich przynależnych oraz opróżnianie wraków pozostawionych na terenie nieruchomości, stanowiących własność Gminy Wrocław
- Przywracanie bezpieczeństwa drogowego oraz doprowadzanie stanu czystości dróg po zaistniałym zdarzeniu drogowym.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.